اطلاعات تماس
  • 091201*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009135557417369

آشنایی با انواع تاتامی‌

کد: 140009135557417369

https://bit.ly/3lAVzfT

، تهران , (اخبار رسمی): تاتامی یکی از پرطرفدارترین کفپوش ورزشی است که در باشگاه های ورزشی، مهد کودک ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد.فوم پشت چسبدار گونه های متنوعی دارد.کفپوش گرانول رولی یکی از جدیدترین و مدرن ترین کفپوش های لاستیکی موجود در بازار است که از ترکیب لاستیک و دانه های گرانول تولید می شود.

تاتامی ، عایق های پشت چسب دار ، فوم پشت چسب دار ، کفپوش گرانولی رولی
آشنایی با انواع تاتامی‌

موکت تاتامی

موکت تاتامی یکی از جذاب ترین کفپوش های ورزشی به شمار می رود. ابعاد یک در دو این محصول امکان حمل این محصول را با هر خودرویی فراهم کرده است. این کفپوش ها از جنس فوم ساخته شده و دارای آج می باشد و از این رو این کفپوش سر نبوده و امکان لغزش بر روی آن وجود ندارد. طراحی استاندارد موکت تاتامی یکی از ویژگی هایی است که بسیار باید مورد توجه قرار گیرد. تاتامی بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده و تنها شرکت هایی فاقد اعتبار می باشد که این کفپوش ها را بر اساس این استانداردها به تولید برساند. در غیر این صورت تاتامی نمی تواند به خوبی از شما در برابر ضربه محافظت کند. فامینو دارای استانداردترین و باکیفیت ترین تاتامی بوده و تنوع طرح و رنگ تاتامی های این فروشگاه بسیار بالا می باشد. تاتامی در حالت عادی در رنگ های آبی، قرمز، زرد و سبز تولید می شود. جهت سفارش باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین تاتامی تنها کافیست با شماره های این سایت تماس بگیرید.

_________________________

تاتامی کودک

یکی از ویژگی های جذاب تاتامی، تولید این محصول برای کودکان می باشد. تاتامی کودکان دارای رنگ های روشن بسیار جذاب بوده و طرح های جذاب و زیبایی دارد. بسیاری از اتاق های بازی کودک و مهد کودک ها مجهز به این کفپوش ها می باشد تا کودکان در حین بازی آسیبی نبینند. یکی از طرح های بسیار مناسب تاتامی کودک طرح حروف انگلیسی است که جنبه آموزشی نیز دارد. شما می توانید نمونه ای از جذاب ترین تاتامی را در سایت فامینو مشاهده کنید و این محصول را به صورت اینترنتی و یا با تماس سفارش دهید.

مزایای عایق الاستومری رولی چسبدار

عایق چسبدار الاستومری یکی از بهترین گزینه برای پوشش دهی دیوارها به شمار می رود. این عایق به صورت رولی تولید و به بازار عرضه می شود. طرح و نقش عایق الاستومری رولی چسبدار بسیار متنوع بوده و شما می توانید بر اساس سلیقه و دکوراسیون ساختمان خود مناسب ترین طرح را انتخاب کنید. عایق چسبدار الاستومری دارای مزایای بسیار زیادی است که از جمله مهم ترین آن ها به شرح زیر می باشد:

  1. یکی از مهم ترین مزایای عایق چسبدار الاستومری برش آسان و نصب راحت این محصول می باشد که می تواند به حد بسیار زیادی در زمان صرفه جویی کند.
  2. این عایق در برابر انتشار صورت مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد.
  3. عایق الاستومری چسبدار در برابر هدر رفت انرژ ی بسیار مقاوم بوده و از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.
  4. جذب آب یکی از دیگر مزایای عایق چسبدار است که اجازه نفوذ رطوبت را نمی دهد.
  5. چسب موجود در پشت این عایق نصب آن را بسیار آسان تر و مستحکم تر کرده است.
  6. مقاومت بالای این محصول در برابر خوردگی باعث حفظ کیفیت و سلامت آن شده است.
  7. این عایق صدحساسیت و ضدآلرژی بوده و هیچ آسیبی به سلامت شما وارد نخواهد کرد.
  8. انعطاف پذیری بسیار بالای عایق چسبدار باعث شده که این محصول به راحتی بر روی تمامی سطوح قرار گیرد.
  9. در تولید این عایق هیچ گونه مواد سمی استفاده نشده است.
  10. وزن سبک این محصول حمل و نقل آن را راحت کرده است.
  11. عمر عایق چسبدار بالای 30 سال بوده و ماندگاری بالایی دارد.

 انوع فوم پشت چسبدار 

فوم پشت چسبدار از جمله محصولاتی است که به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد می تواند بر روی تمامی سطوح قرار گیرد. کیفیت ساخت فوم های موجود در فومینو بسیار بالا بوده و ساختاری کاملا اصولی دارد. فوم پشت چسبدار یکی از متنوع ترین فوم های موجود در بازار است که بر اساس کاربردشان در انواع مختلفی تولید می شود که عبارت است از:

فوم چسبدار EPDM

فوم چسبدار EVA

فوم چسبدار کراس لینک

فوم الاستومریک پشت چسبدار

ابر و اسفنج پشت چسبدار

فوم الاستومریک یکی از مدرن ترین و برترین فوم پشت چسبدار عایقی است که می تواند پوشش مناسبی باشد. این فوم جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های سنتی است و می تواند مانع از نفوذ رطوبت، حرارت و صوت شود. برای آشنایی بیشتر با قابلیت ها و ساختار هر یک از انواع فوم پشت چسبدار می توانید با کارشناسان فومینو تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.

کاربرد کفپوش گرانولی چیست

کفپوش گرانول رولی به دو صورت کفپوش رولی و کفپوش پازلی تولید و به بازار عرضه می گردد. این کفپوش ها برای ماندگاری نیاز به مراقبت و نگهداری پایینی دارد و باید به صورت مرتب آن را شستشو داده و تمیز کنید. وزن پایین کفپوش گرانول رولی حمل و نقل را راحت کرده و از این رو سرعت نصب این محصول را افزایش داده است. این کفپوش ها کاربردهای بسیار وسیعی در صنایع دارند که به شرح زیر می باشد:

کفپوش

گرانولی از جنس لاستیکی است و نرمی و انعطاف پذیری بالایی دارد به همین دلیل می توان آن را جهت جلوگیری از ضربه در پارک های بازی، مهد کودک ها و باشگاه های ورزشی نصب کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091201*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید