اطلاعات تماس
  • 091201*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009135557217369

آشنایی با ورق فوم ، فوم پشت چسب دار و فوم بسته بندی

کد: 140009135557217369

https://bit.ly/3dnkAXi

، تهران , (اخبار رسمی): ساخت ورق فوم برخلاف ظاهرش ، بسیار سخت و حساس است.کوچک ترین بی دقتی در یاخت و ترکیب مواد میتواند ورق فوم ساخته شده را غیر قابل استفاده نماید. فوم پشت چسبدار که به صورت رول فوم ، ورق فوم و قطعات فوم دو بعدی و سه بعدی تولید میشود.فوم بسته بندی است در بسته بندی انواع محصولات بسیار پر کاربردند.

ورق فوم ، فوم پشت چسب دار ، فوم بسته بندی
آشنایی با ورق فوم ، فوم پشت چسب دار و فوم بسته بندی

قیمت انواع فوم

ورق فوم از متریال های مختلفی ساخته شده است تا بتواند به خوبی از محصولات در برابر ضربه محافظت کند. هر چه کیفیت ورق فوم بالاتر باشد و متریال به کار رفته در ساخت آن مرغوب تر، قیمت محصول نیز افزایش خواهد یافت. معمولا ورق های فوم را به صورت رولی به فروش می رسانند. برای خرید ورق فوم باید به کیفیت و ساختار ورق توجه کنید. عواملی همچون ابعاد، ضخامت، کیفیت و ... بر روی قیمت ورق فوم تاثیر می گذارد. بنابراین یکی از اصلی ترین فاکتورهای خرید انواع ورق فوم قیمت این محصول می باشد. به همین منظور جهت خرید بهترین و ارزان ترین ورق فوم از طریق شماره های درج شده در سایت با فومینو تماس بگیرید تا کارشناسان فروش فومینو لیست قیمت انواع ورق فوم را در اختیار شما قرار دهند.

_________________________

 

ورق فوم فشرده

ورق فوم فشرده یکی از برترین تولیدات فومینو است که به صورت تک و عمده به فروش می رسد. این ورق فوم کاربردهای متفاوتی داشته و با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته تولید و به بازار عرضه می شود. برای تولید این محصول فرمولاسیونی کاملا استاندارد و مهندسی شده به کار رفته است به همین دلیل می تواند در برابر ضربه مقاومت کند. ورق فوم در ابعاد و ضحامت های مختلفی تولید می شود که برخی از این ورق ها پشت چسبدار است تا بتواند به خوبی به محصولات بچسبد. 

_________________________

 

ورق فوم مشکی

تولید ورق فوم مشکی در کارخانه های بزرگ و تحت شرایط ویژه تولید می شود. ورق فوم مشکی ترکیبی از ماده پلی اتیلن است که به صورت فشرده در داخل دستگاه قرار می گیرد که همراه با حباب های ریز در فرایندهای مختلف حالت اصلی این فوم را شکل می دهد. ورق فوم فشرده یکی از باکیفیت ترین ورق فوم است که عایق بسیار مناسبی در برابر صورت و حرارت و صدا می باشد. 

 فوم عایق پشت چسبدار 

فوم پشت چسبدار یکی از کاربردی ترین محصول در صنعت است که در کفاشی نساجی، نوارهای آب بندی، واشر سازی، دیوار پوش های چسبدار، لرزه گیر، عایق های رطوبتی، عایق های حرارتی و رطوبتی، صنایع خودروسازی، تجهیزات ورزشی و پزشکی، ضربه گیر درب کابینت و ... کاربرد دارد. برای فوم پشت چسبدار باید از چسب های باکیفیت و مرغوب استفاده کنید تا قابلیت چسبندگی بالایی داشته باشد.

برای استفاده از فوم پشت چسبدار باید از کیفیت و ساختار این محصول اطمینان حاصل نمایید. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها در زمینه تولید فوم پشت چسبدار در حال فعالیت می باشد. به همین منظور باید این محصول را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. فروشگاه فومینو یکی از نمایندگی های بسیار معتبر در زمینه فروش انواع فوم پشت چسبدار است و شما می توانید با اطمینان کامل فوم مورد نیاز خود را سفارش دهید.

_________________________

 

 فوم پشت چسبدار رولی 

فوم پشت چسبدار رولی یکی از فوم های مرغوب است که در صنایع مختلف خصوصا برای دیوارپوش کاربرد دارد. این فوم دارای تاییدیه وزارت بهداشت بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بنابراین بسیاری از مهد کودک ها با استفاده از فوم پشت چسبدار رولی پوشانده شده است زیرا این فروم قابلیت ضربه گیری داشته و می تواند آرامش و امنیت را برای محیط به ارمغان بیاورد. طرح های این دیوارپوش بسیار متنوع بوده و با انتخاب طرح های شاد و کودکانه می توانید فضای شادابی را ایجاد کنید. 

_________________________

 فوم ضربه گیر بسته بندی 

روش های بسیار متعددی برای بسته بندی محصولات وجود دارد ولی همواره یکی از دغدغه های اصلی فروشندگان جلوگیری از ورود آسیب به محصولات در حین حمل و نقل می باشد. فوم ضربه گیر بسته بندی این دغدغه و نگرانی را از بین برده و با جلوگیری از ضربات اجازه خراب شدن محصولات را نمی دهد. فوم بسته بندی به دلیل قدرت محافظتی و ضربه گیری بالا در سال های اخیر بسیار مورد استقبال تولید کنندگان قرار گرفته است. علاوه بر آن رنگ بندی بسیار متنوع و جذاب فوم بسته بندی نه تنها کیفیت شما را تضمین می کند، بلکه جذابیت و نمای این محصول را نیز افزایش خواهد داد..

_________________________

 فوم رول بسته بندی 

فوم بسته بندی رول همان طور که از نامش مشخص است به صورت رولی تولید و به بازار عرضه می شود. فوم بسته بندی دارای ویژگی های بسیار خاص و منحصر به فردی است که باعث تمایز این محصول با فوم های مشابه شده است. یکی از بهترین ویژگی این فوم وزن بسیار سبک آن ها می باشد. فوم بسته بندی هیچ وزنی ندارند و بار اضافی را به محصولات وارد نخواهد کرد. بنابراین فوم بسته بندی گزینه ای بسیار عالی و ایده آل برای بسته بندی محصولات به شمار می رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091201*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار