اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۰*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009155561217714

آشنایی با شیوه‌های خرید و فروش برند

کد: 140009155561217714

https://bit.ly/3xZFBka

، (اخبار رسمی): درست است که ثبت برند هزینه دارد ولی نسبتا به اعتباری که به کسب و کار شما میبخشد بسیار ناچیز است. اگر هم زمانی متوجه شدید که دیگر برند برای شما پر سود نیست میتوانید اقدام به فروش برند کنید. و این را بدانید که همیشه افرادی قصد خرید برند دارند.

خرید برند ، فروش برند ،  ثبت برند
آشنایی با شیوه‌های خرید و فروش برند

ثبت برند شرکت

وکلای حقوقی تکسفیر با تخصص و اطلاعات مفید خود در زمینه ثبت برند شرکت و همچنین تجربیات کاملا موفق و درخشان خود می توانند به شما در ثبتبرند کمک کنند. این وکلا مدت زمان و هزینه ثبت لوگوی شما را کاهش داده و این کار را در چارچوب قانون انجام می دهند. بنابراین شما می توانید سوالات حقوقی خود را در زمینه ثبت برند از این وکلا بپرسید. هدف از ثبت برند شرکت اعتبار بخشیدن به کسب و کار و جلوگیری از سوء استفاده می باشد. افرادی که بر ند شرکت خود را به صورت قانونی به ثبت رسانده باشند در صورت هر گونه کپی برداری از نام تجاری شرکت می توانند شکایت خود را به صورت قانونی پیگیری کنند. در غیر این صورت امکان پیگیری وجود ندارد.

_____________________________________

ثبت برند مشابه

ثبت برند مشابه بر اساس قوانین ایران ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. جدای از مشکلات قانونی ای که این کار گریبان گیر شما می شود، استفاده از برند مشابه هویت شما را زیر سوال برده و شما را در معرض مقایسه قرار می دهد و هر گونه کم و کاستی در کیفیت خدمات و کالای شما به صورت برجسته به چشم می آید. به همین دلیل توصیه می کنیم که برند منحصر به فردی داشته باشید تا مشتریان تنها شما را با این علامت بشناسند. البته در صورتی که شما با توافق طرف مقابل قصد داشته باشید که اقدام به ثبت برند مشابه نمایید نیز راه حلی پیش روی شما قرار دارد. در این حالت شما با پرداخت مبلغی توافقی می توانید به صورت اشتراکی از این برند استفاده کنید. در نتیجه شما با استعلام برند پیش از اقدام به ثبت آن می توانید از بروز این مشکلات جلوگیری نمایید. وکلای حقوقی تکسفیر می توانند این استعلام را برای شما انجام داده و در مسیر ثبت برند شما را همراهی کند. در صورت نیاز تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

_____________________________________

فروش برند آماده

به دلیل طولانی شدن پروسه ثبت برند تجاری و مشکلاتی که احتمال بروز آن کم نیست، برخی از افراد به سراغ بازار فروش برندها روی می آورند. این ‌گونه می توانید بدون هدر دادن زمان صاحب یک نام تجاری شوید و از مزایای آن بهره مند شوید. عواملی که منجر به خرید یک برند تجاری  پس از اعلام برای فروش برند می شود به شرح زیر است: نشان تجاری آماده استفاده فقط با مراجعه به دفتر ثبت ایجاد می شود و افراد مجبور نیستند وقت خود را تلف کنند و ۶ ماه یا بیشتر منتظر بمانند تا روند ثبت برند یا علامت تجاری موفقیت آمیز باشد. اکثر افرادی که برای ثبت برند اقدام می کنند نگران رد درخواست یا مخالفت خود هستند در حالی که فرآیند فروش برند تجاری تمام مراحل ثبت نام را طی کرده و آماده است.

از دیگر مزایای خرید برند آماده این است که دیگر نگرانی من باب ایجاد نام نخواهید داشت، چرا که این فرآیند تعیین اسم افراد‌ و مسئولانی دیگر طی شده است. برندهای تولید شده بر اساس بخشی از گفتار، طراحی و تعداد کلاس ها، تعداد محصولات، زیبایی و شهرت نام ثبت شده، خدمات ثبت شده و محصولات مشابه و اگر برند فارسی یا لاتین است و هر کدام یک نام دیگر دارند، رتبه بندی می شوند.

_____________________________________

خرید برند ثبت شده

علامت تجاری ثبت شده از مراحل پر پیچ و خم ثبت برند عبور کرده و آماده استفاده و بهره برداری است. ممکن است قبلاً یک نشان تجاری را ثبت کرده باشید، اما اکنون برای شما کار آمد و‌ پر سود نباشد. در این شرایط بهترین گزینه فروش است و مطمئن باشید افراد زیادی آماده خرید برند یا خرید برندهای مختلف هستند. بنابراین در کوتاه مدت به راحتی می توانید آن را به دیگران بفروشید و هزینه ثبت آن را به نوعی جبران کنید.

برندهای آماده مصرف غذا و لوازم آرایشی از جمله مارک های معروف خرید و فروش هستند و نیاز به آن ها احساس می شود. جهت استفاده و خرید برند آماده باید به دفاتر ثبت اسناد مراجعه کنید. از مزیت های بزرگ خرید برند ثبت شده این است که افراد مجبور نیستند زمان خود را تلف کرده و ۶ ماه یا بیشتر منتظر بمانند تا مراحل ثبت نام موفقیت آمیز باشد. به عبارتی دیگر شما از داشتن نگرانی های مبنی بر رد درخواست و یا اعتراض شما جهت ثبت برند، مبرا خواهید بود‌.

خرید برند ارزان

خرید برند معتبر، از ساده ترین راه های بهره وری از یک نام تجاری است. سپری کردن زمان ضبط و پشت سر گذاشتن مراحل آن بزرگترین نگرانی های افرادی است که می خواهند کاری را شروع کرده و آن را  از طرف خود به بازار عرضه کنند. از این رو شما با خرید برند آماده و صد البته ارزان که مقرون به صرفه می باشد بسیار کار خود را جلو می برید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۰*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون