اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009165565617728

سنگ ساختمان، یک صنعت مفید برای صادرات

کد: 140009165565617728

https://bit.ly/3ECjJ0K

، (اخبار رسمی): سنگ های ساختمانی که قابل صادرات هستند عبارت است از: سنگ تراورتن، سنگ مرمریت، سنگ لایم استون و...

سنگ ساختمان، یک صنعت مفید برای صادرات
سنگ ساختمان، یک صنعت مفید برای صادرات

مراکز زیادی در شهرک های صنعتی و قطب های صنعتی اقدام به صادرات و فروش سنگ های ساختمانی میکنند.

سنگ های ساختمانی سهم عمده ای در صادرات کشور ایران دارند. ایران بخاطر وضعیت جغرافیایی که دارد در میان کشور هایی همچون ایتالیا، ترکیه و... یکی از کشورهایی است که برای صادرات سنگ حرف های زیادی برای گفتن دارند.

یکی از انواع سنگ که بازار بسیار خوبی در اروپا دارد سنگ تراورتن است. این نوع ستگ ها بضورت طولی و اسلب فراوری میشود. یکی از زیباترین سنگ های تراورتن، تراورتن عباس آباد  است. معدن این سنگ در استان مرکزی قرار دارد. یکی دیگر از انواع پرفروش این سنگ، تراورتن موج دار تکاب است.

یکی دیگر از انواع سنگ ساختمان سنگ ترامیت است. این سنگ ها معمولا در زمینه سفید رنگ و یا کرم رنگ هستند. سنگ های نرامیت براقیت بشدت زیادی دارند و معمولا دارای رگه های کمی هستند. ترامیت بوکان یکی از زیباترین انواع ترامیت است. به سنگ های ترامیت لایم استون هم گفته میشود. این سنگ ها به کشور های حوزه سیبری و روسیه صادرات زیادی دارند.

مرمریت ها نوع دیگری از سنگ های موجود در ایران هستند که برای صادرات مانور بسیار زیادی میتوان روی آن ها داشت. مرمریت ها معمولا برای نماهای داخلی و ساخت پله استفاده میشود. یکی از پرکاربردترین انواع این سنگ ها مرمریت آباده است. معدن این سنگ در استان فارس است. 

مراکز زیادی در شهرک های صنعتی و قطب های صنعتی اقدام به صادرات و فروش سنگ های ساختمانی میکنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع سنگ ملورینا

مجموعه صنایع سنگ ملورینا از سال 1396 در شهرک صنعتی شمس آباد تهران با یک سالن و یک خط تولید کار خود را برای تولید سنگ ساختمان آغاز کرد. در این سال‌ها سعی به فرآوری بروز و ارتباط مستقیم با مصرف کننده‌های انواع سنگ داشته ایم… در ماه های اولیه پس از بررسی قسمت های مختلف این صنعت گسترده و یافتن کمبودها و نقاط ضعف موجود در صنعت ساخت و ساز کشور و با مشورت و همفکری با بسیاری از اساتید و اهالی فن توانستیم لیست نهایی این مشکلات را با توجه به اولویت های فعالان این حوزه تهیه نماییم. در حال حاضر همکاری با سازندگان و معماران مطرح ایرانی و به دست آوردن جایگاه مناسب در بازار سنگ ایران از افتخارات صنایع سنگ ملورینا می باشد. چشم انداز ما در تولید انواع سنگ ساخنمان: چشم‌انداز ما تولید و ارائه انواع سنگ با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در سطح کشور می‌باشد و از نقاط قوت صنایع سنگ ملورینا ، می‌توان به نیروهای جوان و با انگیزه این مجموعه و رزومه موفق در زمینه تامین سنگ پروژه‌های انبوه سازی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت اشاره کرد. انبار و کارخانه تولید سنگ ساختمانی: اینک مجموعه صنایع سنگ ملورینا با تولید و عرضه انواع سنگ های پرفروش ساختمانی در سراسر کشور مشغول به تامین پروژه‌های ساختمانی و انبارداران شهرستانها می‌باشد‌. انبار و کارخانه این مجموعه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد – خیابان خواجه نصیر – نبش شقایق پنجم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار