اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009235578015728

رونمایی از سایت قلع مدرن

کد: 140009235578015728

https://bit.ly/3ypFLl1

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف خرید و فروش شمش قلع، خاک قلع و خاک قلع و تسریع در معاملات محصولات قلع، از سایت قلع مدرن به آدرس https://moderntin.com/ در پاییز 1400 رونمایی شد.

رونمایی از سایت قلع مدرن با هدف خرید و فروش شمش قلع، خاک قلع و خاک قلع
رونمایی از سایت قلع مدرن

به گزارش قلع مدرن، سایت https://moderntin.com/ که یک سایت با دو دهه تجربه در زمینه تولید شمش های آلیاژی قلع است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد خرید و فروش شمش قلع، خاک قلع و خاک قلع و تسریع در معاملات محصولات قلع را تسهیل کند.

رضا توکلی، مدیر عامل قلع مدرن در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «گروه تولیدی قلع مدرن با تجربه بیش از دو دهه توانسته در زمینه تولید شمش های آلیاژی قلع با تلاش نیروی متخصص و مجرب به یکی از تولیدکنندگان شمش قلع در ایران تبدیل شود

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « گروه تولیدی قلع مدرن همیشه در تلاش است تا با ارائه بهترین کیفیت در محصولات، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. »

گفتنی است قلع مدرن، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهتخفیف های ویژهکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت قلع مدرن به آدرس https://moderntin.com/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

tehranimarket

تهرانی مارکت قریب به پنج سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات پزشکی ، تجهیزات صنعتی ، انواع شیلنگ ، انواع اتصالات پنوماتیک و هیدرولیک ، انواع کانال های فلکسیبل آغاز نموده. همواره بهترین محصولات ، از به نام ترین برندهای داخلی و خارجی را مطابق با مصرف شرکت های ایرانی انتخاب و اراﺋه می نماید . شهرت و اعتبار تهرانی مارکت از همان سال های نخست فعالیت به علت تاکید بر کیفیت در انجام امور و احترام به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنان روبه پیشرفت میباشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی