اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009235578217772

سفرمارکت بازار بلیط هواپیما و سفر را دگرگون می کند!

کد: 140009235578217772

https://bit.ly/30s2pgg

، تهران , (اخبار رسمی): سفر کردن برای همه ما لذت‌بخش است. همه ما دوست داریم اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن بگذرانیم. در طول هفته ساعت‌ها کار می‌کنیم که درآمد کافی برای اوقات فراغت خودمان کسب کنیم.

سفرمارکت بازار بلیط هواپیما و سفر را دگرگون می کند!
سفرمارکت بازار بلیط هواپیما و سفر را دگرگون می کند!
سفرمارکت بازار بلیط هواپیما و سفر را دگرگون می کند!
سفرمارکت بازار بلیط هواپیما و سفر را دگرگون می کند!

بعضی گاهی دلمان می‌خواهد زمان فراغت خود را در شهر خودمان بگذرانیم، گاهی اوقات نیز می‌خواهیم از شهرمان خارج شویم و به مقاصد برتر گردشگری در داخل و خارج از ایران سفر کنیم و جاذبه‌های آن‌ها را از نزدیک ببینیم.

دیگر مانند گذشته لازم نیست برای انتخاب مقصد مناسب و مورد علاقه‌مان به آژانس گردشگری نزدیک محل زندگی یا کارمان رجوع کنیم. حتی دیگر لازم نیست سایت‌های مختلف گردشگری را در گوگل سرچ کنیم تا بهترین و ارزان ترین تور یا بلیط قطار یا هواپیما یا هتل را پیدا کنیم. با پیشرفتی تکنولوژی و گسترده شدن موتورهای جستجوی پیشرفته، این امکان برای ما فراهم شده‌است تا بتوانیم هر آنچه را که نیاز داریم در کمترین زمان ممکن به دست آوریم.

شاید یکی از معروف‌ترین موتورهای جستجو که همه ما به آن کار کرده‌ایم و اهمیت و فایده آن را در زندگی روزمره خود تجربه کرده ایم موتور جستجوی گوگل است. حالا فکر کنید زمانی‌که می‌خواهید مقصد منتخبی را برای سفر خود پیدا کنید، موتور جستجویی شبیه به گوگل در اختیار داشته باشید که بتوانید از امکانات فوق‌العاده آن استفاده کند. این موتور جستجو اکنون در دسترس شماست و اسمش سفرمارکت است.

سفرمارکت موتور جستجوی بلیط هواپیما، قطار،‌ هتل و تور در بازار گردشگری ایران است. در سفرمارکت می‌توانید تورهای مختلف گردشگری که توسط آژانس‌های مختلف گردشگری ارائه شده‌اند را ببینید می‌توانید بلیط هواپیما رزرو کنید بلیط قطار بخرید و اتاق هتل تان را رزرو کنید. تمامی این خدمات توسط آژانس‌های معتبر گردشگری در سراسر ایران عرضه می‌شوند و سفرمارکت بر اساس نیاز شما آن‌ها را در یک صفحه در اختیارتان قرار می‌دهد.

شاید بگویید چه فایده‌ای دارد که تمام خدمات مختلف گردشگری را بتوانید یکجا و در یک صفحه ببینید. اولین مزیت استفاده از موتور جستجوی سفرمارکت این است که شما می‌توانید خدمات مختلف گردشگری که توسط آژانس‌های معتبر ارائه می‌شوند را با هم مقایسه کنید و متناسب با نیاز و علاقه تان بهترین و حتی ارزان ترین را انتخاب کنید.

چرا بلیط هواپیما را از سفرمارکت بخریم؟ فرض کنید می‌خواهید به یکی از مقاصد گردشگری در داخل یا خارج از ایران سفر کنید و قصد دارید برای رفتن به آن مقصد از هواپیما استفاده کنید. اولین مسئله این است که نمی‌دانید از کدام ایرلاین خریداری کنید! نمی‌دانید به کدام سایت مراجعه کنید! شاید مردد هستید و نمی‌دانید به آژانس گردشگری مراجعه کنید و حضوری خرید کنید یا از سایت و به صورت اینترنتی بلیط خود را بخرید. راه حل مشکل شما این است که به سایت سفرمارکت مراجعه کنید یا اپلیکیشن آن را در گوشی خود نصب کنید و هر زمان که نیاز داشتید بلیط هواپیما بخرید.

خرید بلیط هواپیما سفرمارکت عبارتی که این روزها بسیار جستجو می شود. برای این مورد با مراجعه به سایت سفرمارکت شما در ابتدا مبدأ و مقصد تان را انتخاب می‌کنید، سپس تاریخ رفت و برگشت را مشخص می‌کنید و در انتها نوع کلاس پروازی و تعداد مسافرین را انتخاب می‌کنید. بعد از آن می‌توانید ایرلاین مورد علاقه تان و ساعت پروازتان را مشخص کنید و بقیه کار را به موتور جستجوی سفرمارکت بسپارید. سفرمارکت از میان سایت‌های معتبر گردشگری فروشنده بلیط هواپیما، فهرستی از بهترین پروازها را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید قیمت آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید بهترین را برای خود برگزینید.

چرا هتل را از سفرمارکت رزرو کنیم؟ خب تا حالا مقصد سفرتان را انتخاب کردید و بلیط هواپیما را نیز رزرو کردید، الآن نوبت انتخاب محل اقامت است. یکی از انتخاب‌های مهم در زمان برنامه ریزی سفر، انتخاب هتل تان است. نوع هتل انتخابی تان تجربه شما را در مقصد سفرتان مشخص می‌کند.

هرچه قدر جاذبه‌های گردشگری شهری که به آن سفر کرده‌اید جذاب باشد، اگر هتل بی‌کیفیتی را انتخاب کنید یا خدمات هتل مطابق با توقعات شما نباشد و نیازتان را برآورده نکند، خاطره ناخوشایندی از سفر در ذهنتان باقی خواهد ماند.

برای این‌که این مسئله برای شما پیش نیاید می‌توانید به سایت سفرمارکت مراجعه کنید. با انتخاب هتل در سایت سفرمارکت علاوه بر این‌که خیالتان از بابت کیفیت هتل راحت خواهد بود، می‌توانید از میان بهترین و معتبرترین آژانس‌های گردشگری که خدمات رزرو هتل عرضه می‌کنند، ارزان‌ترین را انتخاب کنید.

چرا تور گردشگری مان را از سفرمارکت خریداری کنیم؟ سفر کردن با تور لذت دیگری دارد؛ البته اگر اهل سفر کردن با جمع باشید و دوست داشته باشید در هنگام سفر با آدم‌های جدید آشنا شوید. از طرفی سفر کردن با تور در مقایسه با سفر تنهایی مزیت‌هایی دارد. به‌طور مثال زمانی‌که می‌خواهید به یک کشور جدید سفر کنید یا حتی به شهری در ایران سفر کنید که تابه‌حال پایتان را در آنجا نگذاشته‌اید انتخاب تور برای سفر به آن مقصد بهترین گزینه است. چرا که:

·        قیمت نهایی سفرتان را می‌توانید از همان ابتدا متوجه شوید.

·        سفرتان از روز اول تا آخر برنامه ریزی شده است و می‌دانید در هر روز کجا بروید و چه کنید.

·        از هتل و هواپیما گرفته تا جاذبه‌های گردشگری، از قبل رزرو شده اند.

·        اگر مشکلی برایتان پیش آمد راهنمای تور و آژانس به کمکتان می‌آید.

برای آنکه سفر لذت‌بخش و جذابی را با تور تجربه کنید باید تور مورد علاقه تان را از میان آژانس‌های معتبر گردشگری خریداری کنید. آژانس‌های معتبر گردشگری ممکن است تورهای مختلفی با قیمت‌های مختلف عرضه کنند و اگر بخواهید به سایت تک‌تک آن‌ها سر بزنید و ارزان‌ترین تور را برای خودتان انتخاب کنید وقت زیادی از شما گرفته می‌شود. اما با مراجعه به سایت سفرمارکت و استفاده از موتور جستجو آن می‌توانید به بهترین تورهای آژانس‌های معتبر گردشگری را در یکجا ببینید با مقایسه کردن آن‌ها ارزان‌ترین را انتخاب کنید.

چرا بلیط قطارمان را از سفرمارکت بخریم؟ برخی از مقاصد گردشگری در داخل ایران هستند که برای سفر کردن به آن‌ها نیاز است از قطار استفاده کنید. شاید هم نیازی نباشد اما لذتی که از سفر کردن با قطار می‌گیرید قابل مقایسه با وسایل حمل و نقل دیگر نیست.

استفاده از قطار در مقایسه با وسایل دیگر حمل‌ونقل مثل هواپیما یا ماشین شخصی مزایای خاص خودش را دارد. به‌طور مثال بلیط قطار در مقایسه با بلیط هواپیما ممکن است ارزان‌تر باشد. همچنین شما می‌توانید مدت‌زمان بیشتری را در مسیر باشید و از زیبایی‌ها و جذابیت‌های مسیر سفرتان لذت ببرید و اگر با دوستان و خانواده خود به سفر می‌روید این مدت‌زمان را به گپ و گفت و خنده بگذرانید.

از طرفی استفاده از قطار در مقایسه با ماشین شخصی این امکان را به شما می‌دهد که بدون این‌که رانندگی کنید و از رانندگی خسته شوید از زیبایی‌ها و جذابیت‌های مسیر خود نهایت لذت را ببرید و با دوستان و آشنایان خود صحبت کنید و به مدت‌زمان مسیر خود را تا مقصد به گفت‌وگو و خنده بگذرانید.

دیگر نیاز نیست برای انتخاب بلیط قطار به سایت‌های آژانس‌های گردشگری مختلف مراجعه کنید و از میان شاید ده‌ها یا صدها سایت، بهترین و ارزان‌ترین بلیط قطار را برای خود انتخاب کنید. با مراجعه به سایت و اپلیکیشن سفرمارکت می‌توانید ارزان‌ترین بلیت قطار را در میان آژانس‌های گردشگری معتبر انتخاب کنید.

چرا خواندن مجله گردشگری (بلاگ سفرمارکت) اهمیت دارد؟ چقدر درباره‌ی جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف ایران و کشورهای جهان اطلاعات دارید؟ بهترین پاساژهای شهر مشهد را چقدر می‌شناسید؟ چقدر درباره حمام‌های تاریخی شهر استانبول اطلاعات دارید؟ آیا نشانی مراکز خرید وان ترکیه را می‌دانید؟ شاید اطلاعات خوبی در زمینه گردشگری داشته باشید اما دلتان بخواهد درباره جاذبه‌های مختلفی که در شهرهای ایران و کشورهای مختلف اطلاعات بیشتری به دست آورید.

هرچقدر که اطلاعات و دانش بیشتری داشته باشید، مقاصد جذاب تر و بهتری را انتخاب می‌کنید و در نتیجه سفر آگاهانه‌تری خواهید داشت.

در مجله گردشگری سفرمارکت می‌توانید مقصد مورد دلخواهتان را انتخاب کنید. سپس فهرستی از مقالات جذاب و کاربردی که درباره آن شهر منتشر شده است را ببینید. به‌طور مثال می‌توانید شهر استانبول را انتخاب کنید و با مقالاتی که تابه‌حال درباره شهر استانبول در بلاگ سفرمارکت منتشر شده‌است آشنا شوید؛ از حمام‌های تاریخی این شهر بیشتر بدانید، هتل‌های آن را بیشتر بشناسید، با پارک‌های آبی آن آشنا شوید و اطلاعات بیشتری درباره جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و مکان‌های طبیعی استانبول به دست آورید.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از آنکه بخواهید به سفر بروید حتماً سری به بخش بلاگ سفرمارکت بزنید و با جستجو در مقالات آن اطلاعات و دانش بیشتری درباره مقصدی که قصد سفر به آن را دارید کسب کنید تا سفر آگاهانه‌تری داشته باشید.

چرا باید اپلیکیشن سفرمارکت را بر روی گوشی خود نصب کنیم؟ تا اینجای مقاله درباره خدمات مختلفی که در سایت سفرمارکت ارائه می‌شود توضیح دادیم. اما شاید شما همیشه به لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی خود دسترسی نداشته باشید یا مراجعه به سایت سفرمارکت از طریق تلفن همراه برایتان سخت باشد. در این صورت می‌توانید اپلیکیشن سفرمارکت را در بر روی گوشی خود نصب کنید تا هر زمان که نیاز داشتید از میان خدمات گردشگری مختلف اعم از تور گردشگری، بلیط هواپیما، بلیط قطار و هتل خرید بهترین و ارزان ترین را در اپلیکیشن سفرمارکت خریداری کنید.

اما این همه موضوع نیست. اگر اپلیکیشن سفرمارکت را نصب کنید، در آن نام‌نویسی کنید و آن را به همراه داشته باشید، هر ماه در قرعه‌کشی یک موتورسیکلت برقی شرکت داده می‌شوید. علاوه بر این در بسیاری از شنواره‌های فروش مانند جمعه نارنجی ۳، تخفیف‌های بزرگ بیشتری در اپلیکیشن عرضه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی