اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108306831317772
در دسترس نیست

خرید بلیط قطار با سفرمارکت فقط در چند دقیقه

کد: 140108306831317772

، تهران , (اخبار رسمی): بعضی افراد دوست دارند در کمترین زمان و به راحت‌ترین شکل ممکن به مقصد برسند و به همین دلیل سفر با هواپیما را انتخاب می‌کنند. بعضی‌ها‌ هم عاشق جاده و مسیرهای طولانی‌اند و با خودروی شخصی یا اتوبوس به دل جاده می‌زنند.

خرید بلیط قطار با سفرمارکت فقط در چند دقیقه
خرید بلیط قطار با سفرمارکت فقط در چند دقیقه
خرید بلیط قطار با سفرمارکت فقط در چند دقیقه
خرید بلیط قطار با سفرمارکت فقط در چند دقیقه
خرید بلیط قطار با سفرمارکت فقط در چند دقیقه
خرید بلیط قطار با سفرمارکت فقط در چند دقیقه

در این میان افرادی هم هستند که از مسیرهای ریلی و بودن در قطار لذت می‌برند و انتخاب آنها قطار است. سفر کردن با قطار سختی‌ها، راحتی‌ها و لذت‌های خاص خودش را دارد. امروزه قطارهای مختلفی با مقاصد متنوع در کشورمان فعال است. حالا این سؤال پیش می‌آید که از کجا و چطور بلیط قطار بخریم؟

چرا با قطار سفر کنیم؟

امروزه قطار یکی از محبوب‌ترین وسایل حمل و نقل بین‌شهری است. افرادی که قطار را برای سفر انتخاب می‌کنند برای این انتخاب دلایل مختلفی دارند. مهم‌ترین مزیت قطار ایمن بودن و راحت بودن آن است. آمار تصادفات و حوادث ریلی نسبت به دیگر وسایل بسیار کمتر است و به‌ندرت پیش می‌آید. علاوه بر امنیت، باید گفت که سفر با قطار یک سفر مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است.

شما هر نوع بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید یک نوع بلیط قطار تهیه کنید. امروزه قطارهای لوکس و پنج ستاره به حمل و نقل ریلی کشورمان اضافه شده‌اند که از لحاظ امکانات و خدمات دست کمی از هواپیما ندارند.

اگر به سفر با قطار علاقمند باشید این سفر یک سفر به‌یادماندنی و لذت‌بخش است. گپ و گفتگوهای دوستانه و خانوادگی در کوپه‌های قطار جزو خاطره‌انگیزترین قسمت‌های سفر شما می‌شود. صدای آرامبخش و یکنواخت ریل‌ها در سکوت شب نیز لذت‌بخش است. در سفر با قطار مسیر از مقصد مهم‌تر است و اگر عجله نداشته باشید می‌توانید از طی کردن مسیر و جاده‌های ریلی زیبای کشورمان هم لذت ببرید.

بلیط قطار را آنلاین بخریم یا حضوری؟

در گذشته بلیط‌های قطار از آژانس‌ها و دفاتر فروش یا راه آهن به صورت حضوری خریداری می‌شد. خرید بلیط حضوری، ایستادن در صف‌های طولانی و معطل شدن را به همراه داشت. اما امروزه خرید بلیط به صورت اینترنتی هم انجام می‌شود.

شما در هر جایی و در هر زمانی می‌توانید بلیط مورد نظرتان را آنلاین خریداری کنید. خرید بلیط اینترنتی آسانتر از خرید حضوری است و بدون رفت و آمد و معطلی در کسری از ثانیه انجام می‌شود. در نظر داشته باشید که اطلاعات موجود در سایت‌های اینترنتی فروش بلیط با مراکز خرید حضوری و ایستگاه‌های راه آهن یکسان است. پس با خرید اینترنتی چیزی را از دست نمی‌دهید بلکه مزایای دیگری هم برای شما وجود دارد.

مزایای خرید بلیط قطار به صورت آنلاین چیست؟  

۱- رزرو کوپه دربست

اگر دوست دارید در سفر دوستانه یا خانوادگی خود راحت باشید و کودک خردسال به همراه دارید می‌توانید هنگام خرید بلیط، کوپه‌های دربست چهار یا شش‌نفره را انتخاب کنید و بلیط کوپۀ دربست را یک‌جا خریداری کنید.

۲-خرید بلیط مقرون‌به‌صرفه

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید آنلاین بلیط امکان مقایسۀ قیمت‌ها با همدیگر است. زمانی که مبدأ و مقصد را انتخاب می‌کنید بلیط قطارهای مختلف برای شما نشان داده می‌شود. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید یکی از این قطارها را انتخاب کنید.

۳-مقایسۀ امکانات قطارها

یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین این است که شما پیش از خرید، اسامی شرکت‌های مختلف و امکانات هریک را می‌بینید. اینکه در طول مسیر چه خدماتی ارائه می‌دهند و قیمت هر کدام چقدر است. شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه‌تان، قطارهای سالنی و ارزان‌قیمت یا قطارهای لوکس و پنج ستاره را انتخاب کنید.

برای مثال اگر مقصد شما مشهد است می توانید قبل از خرید بلیط قطار مشهد (https://safarmarket.com/trains/mashhad)  امکانات سایر قطارها و شرکت های حمل و نقل ریلی را بررسی کنید.

۴-استرداد آنلاین بلیط

در صورتی که از سفر خود منصرف شده‌اید و نمی‌خواهید سوار قطار بشوید تا 60 دقیقه پیش از حرکت قطار می‌توانید بلیط را به صورت آنلاین پس بدهید. با استرداد آنلاین بلیط نیازی نیست به آژانس یا راه آهن بروید، در منزل می‌توانید بلیط را به‌راحتی مسترد کنید. در کمترین زمان هزینۀ بلیط پس از کسر مبلغ جریمه، به حساب شما واریز خواهد شد.

۵-پشتیبانی آنلاین

شاید خرید بلیط به صورت اینترنتی برای شما سخت به نظر برسد یا در حین خرید سؤالاتی برایتان پیش بیاید. از این بابت نگرانی نداشته باشید، کافیست با پشتیبانی سفرمارکت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

۶-انتخاب ساعت قطار

سایت‌های فروش بلیط آنلاین این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند که بلیط‌های مختلف با زمان‌های مختلف را ببینید. با توجه به ساعتی که می‌خواهید حرکت کنید و به مقصد برسید بلیط‌تان را خریداری کنید.

۷-خرید بلیط قطار ویژه خواهران

شما می‌توانید بسته به شرایط و با توجه به جنسیت یکی از بلیط‌های مسافران عادی، ویژۀ خواهران یا ویژۀ برداران را انتخاب کنید. زمانی که بلیط ویژۀ خواهران را تهیه می‌کنید تمامی همسفران شما خانم هستند و در طول سفر راحت‌تر هستید.

خرید بلیط حمل خودرو با قطار

اگر می‌خواهید در سفرتان راحت باشید و خودروی شخصی با خود ببرید می‌توانید برای مسیر رفت یا برگشت بلیط حمل خودرو تهیه کنید. در صورتی که در فرآیند خرید بلیط خودرو سؤالی داشتید می‌توانید با پشتیبانی سفرمارکت تماس بگیرید.

نحوه خرید بلیط در سفرمارکت کمتر از یک دقیقه 

خرید بلیط آنلاین از سفرمارکت بسیار آسان است و در عرض چند دقیقه می‌توانید بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید. اگر می خواهید با بلیط قطار تهران به مشهد سفر کنید کافیست وارد سایت یا اپ سفرمارکت شوید. از منوی سمت راست روی گزینۀ قطار کلیک کنید. 

در این قسمت باید اطلاعات اصلی یعنی شهر مبدأ و مقصد و زمان سفرتان را انتخاب کنید. تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را مشخص کنید، سپس روی گزینۀ جستجو کلیک کنید. در کسری از ثانیه قطارهای موجود برای شما نمایش داده می‌شود. جلوی هرکدام نام شرکت، قیمت بلیط، زمان رفت و برگشت و خدماتی که ارائه می‌کنند را می‌بینید.

می‌توانید برای جستجوی دقیق‌تر از فیلترهای زمان و قیمت استفاده کنید و ارزانترین تا گرانترین بلیط را به صورت لیستی ببینید. پس از انتخاب بلیط مورد نظر، گزینۀ انتخاب بلیط را بزنید. حالا نوبت وارد کردن اسامی و اطلاعات شخصی هر کدام از مسافران است. پس از وارد کردن اطلاعات یکبار دیگر آن را چک کنید تا از صحت آن مطمئن شوید.

ایمیل و شمارۀ همراهتان را وارد کنید و دکمۀ تأیید را بزنید. وارد صفحۀ پرداخت شوید و مبلغ نهایی را پرداخت کنید. حالا بلیط شما آماده است و می‌توانید فایل آن را دانلود کنید و پرینت بگیرید. به همین راحتی فرآیند خرید بلیط انجام می‌شود.

از کجا بلیط قطار ارزان بخریم؟

به طور کلی باید گفت که سفر با قطار نسبت به هواپیما و ماشین جزو ارزانترین سفرها به حساب می‌آید. قطار هم راحت و امن است و هم ارزان. اگر بخواهید هزینه‌های سفرتان را کاهش بدهید و بلیط قطار ارزان بخرید سفرمارکت بهترین انتخاب برای شماست.

کافیست به سفرمارکت مراجعه کنید و وارد قسمت فروش بلیط قطار شوید. شهر مبدأ، مقصد و زمان سفرتان را انتخاب کنید. در عرض چند ثانیه بلیط همۀ قطارهایی که به مقصد مورد نظر شما وجود دارد به صورت مقایسه‌ای به شما نمایش داده می‌شود تا با توجه به شرایطتان یکی را انتخاب کنید.

از دیگر مزایای خرید بلیط قطار از سفرمارکت، برخورداری تخفیف‌های ویژه و شرکت در قرعه‌کشی‌های ویژه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی