اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009255581115728

ارائه شمش قلع به بازار  خرید و فروش شمش آلیاژ قلع

کد: 140009255581115728

https://bit.ly/3qaApX4

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه قلع مدرن با نام شمش قلع در سایت گروه تولیدی قلع مدرن رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه شمش قلع به بازار  خرید و فروش شمش آلیاژ قلع
ارائه شمش قلع به بازار  خرید و فروش شمش آلیاژ قلع

به گزارش روابط عمومی قلع مدرن، پاییز 1400، سایت گروه تولیدی قلع مدرن میزبان رونمایی از شمش قلع، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه آلیاژهای قلع  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر درصدهای مختلف قلع را ارائه کند تا این خدمت تازه مزیت استفاده از محصول را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، شمش قلع دارای مزایایی اعم از کیفیت بالا و قیمت مناسب است که می‌تواند باعث افزایش رضایت مشتری شود.

رضا توکلی مدیرعامل قلع مدرن، تولید این محصول را نتیجه دو دهه فعالیت در زمینه تولید انواع شمش قلع و  کار در این مجموعه دانست و گفت: فرایندهای تولید محصول برای تولید این محصول از بیش از دو دهه آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را پاییز 1400 اعلام و ادامه داد: تا پیش از این فعالیت مجموعه قلع مدرن، به صورت حضوری و سنتی بوده است. در حال حاضر این امکان به وجود آمده است که کاربران با مراجعه به سایت https://moderntin.com/ به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنند. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

tehranimarket

تهرانی مارکت قریب به پنج سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات پزشکی ، تجهیزات صنعتی ، انواع شیلنگ ، انواع اتصالات پنوماتیک و هیدرولیک ، انواع کانال های فلکسیبل آغاز نموده. همواره بهترین محصولات ، از به نام ترین برندهای داخلی و خارجی را مطابق با مصرف شرکت های ایرانی انتخاب و اراﺋه می نماید . شهرت و اعتبار تهرانی مارکت از همان سال های نخست فعالیت به علت تاکید بر کیفیت در انجام امور و احترام به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنان روبه پیشرفت میباشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی