اطلاعات تماس
  • 071372*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009285584415323

معرفی فرصت یادگیری برنامه نویسی asp.net

کد: 140009285584415323

https://bit.ly/30Gz3e5

، (اخبار رسمی): تیم باگتو کار خود را با دوره رایگان آموزش Asp.Net Core شروع کرد و بعد از چند ماه از تولید این دوره موفق شد مخاطبان زیادی را برای این دوره جذب نماید و شاید بتوانیم بگوییم در دو سال اخیر هرکسی که قصد یادگیری برنامه‌نویسی Asp.Net را داشته است حتماً نگاهی هم به این دوره آموزشی انداخته است.

وب‌سایت  باگتو در پاییز سال ۱۳۹۸ برای تولید محتوای آموزش برنامه‌نویسی در حوزه دات نت شروع به فعالیت نمود.

تیم باگتو کار خود را با دوره رایگان آموزش Asp.Net Core شروع کرد و بعد از چند ماه از تولید این دوره موفق شد مخاطبان زیادی را برای این دوره جذب نماید و شاید بتوانیم بگوییم در دو سال اخیر هرکسی که قصد یادگیری برنامه‌نویسی Asp.Net را داشته است حتماً نگاهی هم به این دوره آموزشی انداخته است.

تبلیغات

باگتو بعد از این دوره شروع به تولید محصول بی‌نظیری به نام ستارگان Asp.Net Core  نموده است که به گفته مدیران باگتو افراد زیادی بعد از مشاهده دوره ستارگان Asp.net Core  توانسته‌اند وارد بازار کار شوند و به درآمد مطلوبی برسند.

در تیزر این دوره ادعا شده است که هزینه این دوره تنها درآمد چند روز یک برنامه‌نویس ارشد می‌باشد و اگر میزان دستمزد برنامه‌نویسان ارشد Asp.Net را از سایت‌های استخدامی بررسی کنیم به این نتیجه می‌رسیم که این ادعا واقعیت دارد و اگر بعدازاین دوره شما بتوانید در یک شرکت استخدام شوید شاید در بدترین حالت حقوق یک هفته اول شما برابر باشد با هزینه‌ای که برای این دوره پرداخت نموده‌اید.


باگتو چه دوره‌های ارائه می‌کند؟

اگر نگاهی به دوره‌های وب‌سایت باگتو داشته باشیم به این موضوع پی می‌بریم که اکثر دوره‌های باگتو به موضوع Dot Net  و Asp.Net Core  پرداخته شده است و می‌توانیم تشخیص بدهیم کاربران این وب‌سایت اغلب برنامه‌نویسان دات نت هستند.

البته تیم باگتو دوره‌های رایگان آموزش برنامه‌نویسی اندروید هم در سایت قرار داده است که مخاطبین علاقه‌مند می‌توانند برای یادگیری برنامه‌نویسی اندروید از این دوره‌ها هم استفاده نمایند.

 آموزش سی شارپ از مقدماتی تا ستارگان: باگتو آموزش سی شارپ را به سه دوره از مقدماتی تا حرفه‌ای با عنوان‌های

آموزش مقدماتی سی شارپ

آموزش متوسط سی شارپ 

دوره ستارگان سی شارپ

ارائه کرده است که می‌توانیم بگوییم تمام مطالب زبان برنامه‌نویسی سی شارپ در این سه دوره پوشش داده شده‌اند و اگر فردی قصد داشته باشد سی شارپ را 0 تا 100 یاد بگیرد می‌تواند از این سه دوره بی‌نظیر باگتو شرکت کند و به معنای واقعی کلمه کل زبان سی شارپ را آموزش ببیند.

آموزش Asp از مقدماتی تا ستارگان: باگتو کار خود را با آموزش دوره پروژه محور asp شروع کرد که این فریم‌ورک را از دوره مقدماتی تا سطح حرفه به دو دوره

آموزش مقدماتی Asp.net Core

ستارگان Asp.net Core

ارائه کرده است. البته دوره‌های مکمل دیگری برای مبحث Asp.net Core توسط باگتو ارائه شده است دوره‌های مانند مدیریت خطا در Asp.net Core  و آموزش تزریق وابستگی در Asp.net Core .

نکته جالبی که برای این دوره‌های آموزشی وجود دارد این است که این دوره‌ها هرساله به آخرین ورژن دات نت آپدیت می‌شوند و برای این آپدیت هم هزینه‌ای از دانشجویان قبلی دریافت نمی‌گردد و افرادی که از این آموزش‌ها استفاده می‌کنند می‌توانند این مزیت را هم به دست بیاورند که با ارائه نسخه‌های جدید از طرف مایکروسافت آپدیت آن را در دوره‌های باگتو به‌صورت رایگان دریافت کنند.

آموزش میکروسرویس از مقدماتی تا ستارگان: میکروسرویس یک موضوع جدید و کاربردی است که در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های بزرگ در حال استفاده از این معماری می‌باشند.

موضوع جدید و کاربردی میکروسرویس در اکوسیستم ایران تازه وارد دنیای برنامه نویسی شده است و همین باعث شده که آموزش‌های مناسبی برای آن وجود نداشته باشد و اکثر آموزش‌هایی که در سطح وب فارسی وجود دارد در حد معرفی این معماری و یا موارد تئوری را ارائه می‌دهند.

اما آموزش‌های باگتو از دوره مقدماتی که به‌صورت تئوری به آموزش و آشنایی با معماری میکروسرویس می‌پردازد گرفته تا دوره ستارگان میکروسرویس که کاملاً به‌صورت عملی یک فروشگاه آنلاین را با معماری میکروسرویس پیاده‌سازی می‌کند از کیفیت مطلوبی برخوردار می‌باشند و تمامی موارد را به‌خوبی پوشش داده شده است.

دوره ستارگان میکروسرویس واقعاً یک شاهکار در آموزش‌های فارسی می‌باشد در حال حاضر تنها دوره‌ای است که به‌صورت کاملاً عملی میکروسرویس‌ها در dot net core را پیاده‌سازی کرده است.

و اگر فردی بخواهد کار با این معماری جدید و جذاب را یاد بگیرد با شرکت در دوره‌های میکروسرویس باگتو می‌تواند به هدف خود برسد و خیلی سریع کل این معماری را درک کند.

آموزش برنامه‌نویسی اندروید در باگتو: در وب‌سایت باگتو آموزش‌های برای برنامه‌نویسی اندروید وجود دارد که از سطح مقدماتی تا سطح حرفه‌ای این موضوع را پوشش داده است

باگتو در حدود این دو سال فعالیت خود توانسته است بهتر از دیگر بازیگران آموزش برنامه‌نویسی سطح وب فارسی عمل کند و بسیاری از کاربران رقیبان را به سمت خود بکشد که همین موضوع نشان می‌دهد با جدیت تمام برای ارائه خدماتی در سطح جهانی برای کاربران ایرانی در تلاش هستند.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی سایت و دوره‌های آموزش برنامه‌نویسی باگتو بپردازیم و شما کاربران تابناک را با این وب‌سایت آشنا نماییم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 071372*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش