اطلاعات تماس
  • 071372*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107306781215323
در دسترس نیست

بهترین دکتر پوست ایران

نوبت اینترنتی از دکتر پوست، مو و زیبایی در دکترتو

کد: 140107306781215323

، (اخبار رسمی): دکتر متخصص پوست و مو در دکترتو، متشکل از بهترین پزشکان با تخصص پوست،مو وزیبایی می‌باشد. شما‌ می‌توانید از لیست بهترین دکتر پوست،مو و زیبایی، یکی ازدکترهای پوست را انتخاب و با امکان ثبت نوبت آنلاین در دکترتو، به آن دکتر مراجعه کنید.

برای مشاهده شرایط بیمه دکتر های پوست به پروفایل هر پزشک مراجعه کرده و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه های مورد قبول پزشک را مشاهده کنید. بسیاری از پزشکان پوست طرف قرارداد بیمه های مختلف هستند.

دکتر متخصص پوست و مو و زیبایی

دکتر پوست، مو و زیبایی(dermatologist) در زمینه بهداشت و مراقبت و درمان بیماری‌های پوستی، مو و ناخن فعالیت می‌کند. تخصص پوست، مو یکی از پر متقاضی ترین تخصص‌های پزشکی است که به درمان بیماری های پوست، مو و ناخن می‌پردازد. دکتر پوست به درمان بیماری‌های پوست و مو مانند: سرطان پوست، ریزش مو، آکنه ، تب خال، زگیل ، سوختگی، اثر جراحت و زخم، بیماری های پوستی (مثل پیسی، لکه، کک و مک)، عفونت های باکتریایی و قارچی، بیماری های آلرژیک، مشکلات ناخن(انیکولیسیس)، لوپوس، کهیر می‌پردازد. زیبایی و سلامتی پوست و مو (تزریق فیلر و بوتاکس، لیفت صورت، کاشت مو و...) از دیگر خدمات متخصص پوست است. در لیست بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی دکترتو، علاوه بر ثبت نوبت از دکتر پوست خوب، میتوانید به آدرس و شماره تماس هر پزشک دسترسی داشته باشید.

دکتر پوست چه فوق تخصص‌ها و فلوشیپ‌هایی دارد؟

در کشور ما ایران فلوشیپ‌های مختلفی در تخصص پوست تعریف شده است. برای یافتن بهترین متخصص پوست و مو و زیبایی بهتر است با فلوشیپ‌های تخصص پوست آشنا شویم:

فلوشیپ درماتوپاتولوژی(ارزیابی و تفسیر میکروسکوپی ضایعات پوستی)، فلوشیپ زیبایی پوست و لیزر، کودکان

چه بیمارانی به دکتر پوست، مو و زیبایی مراجعه می‌کنند؟

بیمارانی که از مشکلات پوستی، بیماری‌های مو و ناخن و سوختگی رنج می‌برند برای درمان به متخصص پوست و مو، مو مراجعه می‌کنند. همچنین بیماران به جز اقدامات درمانی، برای عمل‌های زیبایی مرتبط با پوست به دکتر پوست خوب مراجعه می‌کنند.

متخصص پوست، مو و زیبایی به درمان چه بیماری‌هایی می‌پردازد؟

دکتر پوست به طور تخصصی به بررسی و رفع مشکلات پوست، مو و ناخن می‌پردازد. با مشاهده اولین علائم غیر طبیعی و ناراحت‌کننده از پوست و مو خود با دکتر پوست نوبت بگیرید.

دکتر پوست، مو و زیبایی در درمان بیماری‌های زیر فعالیت می‌کند:

سرطان پوست، ریزش مو، آکنه ، تب خال، زگیل ، سوختگی، اثر جراحت و زخم، بیماری های پوستی (مثل پیسی، لکه، کک و مک)، عفونت های باکتریایی و قارچی پوست، بیماری های آلرژیک پوست و مو، مشکلات ناخن(انیکولیسیس)، پمفیگوئید، لوپوس، کهیر، اگزما و ...

متخصص پوست و مو و زیبایی برای درمان بیماران چه اقداماتی انجام می‌دهند؟

به طور کلی دکتر پوست خوب علاوه بر اقدامات درمانی، جراحی و مراقبت‌های زیبایی نیز انجام می‌دهند. برخی از مهم ترین اقدامات درمانی متخصص پوست به شرح زیر است:

تشخیص و درمان سرطان پوست، مدیریت و درمان درماتیتیس تماسی، درمان بیماری های عفونی پوستی، نمونه برداری پوستی، جراحی پوستی، پیوند پوست، بلفاروپلاستی، تزریق بوتاکس، لیفت صورت، تزریق فیلر، لیزر درمانی، خارج کردن تومور، پاکسازی تاتو، لایه برداری پوستی، نور درمانی، تست های آلرژی، کاشت مو

چگونه از دکتر پوست و مو و زیبایی خوب آنلاین نوبت بگیرید؟

ساده‌ترین راه برای نوبت گیری از بهترین دکتر پوست و مو و زیبایی ، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو می‌باشد.

تخصص پوست و مو و زیبایی در دکترتو متشکل از پزشکان پوست و مو در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان پوست و مو و زیبایی یک دکتر پوست خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر پوست و مو و زیبایی خود را مشاهده کنید.

چه زمانی به بهترین دکتر پوست، مو و زیبایی مراجعه کنیم؟

هر زمان که بیمار با هر کدام از مشکلات پوستی مواجه شد، برای درمان ضروری است که به دکتر متخصص پوست و مو و زیبایی مراجعه کند. با توجه به حیطه‌ی فعالیت‌های متخصص زیبایی، برای داشتن پوستی زیبا و سالم بهتر است برای مراقبت‌های پوستی و مشاوره‌ی زیبایی به متخصصین این رشته مراجعه شود.

برای درمان بیماری‌های زیر می‌توانید به دکتر پوست و مو مراجعه کنید:

  • درمان جوش و آکنه
  • درمان پسوریازیس
  • درمان عفونت قارچی پوست
  • درمان زگیل پوستی
  • تبخال (هرپس سیمپلکس)
  • درمان ریزش مو
  1. درمان شوره سر
  • درمان سرطان پوست

برای یافتن بهترین دکتر متخصص پوست، مو و زیبایی در سایت دکترتو از فیلترهای جست و جوی پیشرفته استفاده کنید.

نوبت اینترنتی از دکتر پوست، مو و زیبایی در دکترتو


دکتر متخصص پوست و مو در دکترتو، متشکل از بهترین پزشکان با تخصص پوست،مو وزیبایی می‌باشد. شما‌ می‌توانید از لیست بهترین دکتر پوست،مو و زیبایی، یکی ازدکترهای پوست را انتخاب و با امکان ثبت نوبت آنلاین در دکترتو، به آن دکتر مراجعه کنید. علاوه بر نوبت حضوری متخصص پوست، آدرس و شماره تماس پزشک در پروفایل آنها در دسترس است.

https://doctoreto.com/doctors/speciality/dermatologist

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 071372*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان