اطلاعات تماس
  • 031377***** - 021262*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010145620517747

با هدف ارتقای کیفیت خرید و فروش در بازار سنگ آهن و کنسانتره

ارتقا و بهینه سازی سایت ورنا تجارت اصفهان 

کد: 140010145620517747

https://bit.ly/3tdFeSZ

، اصفهان , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید ورنا تجارت اصفهان  از  دی ماه 1400 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت ورنا تجارت اصفهان 
شرکت ورنا تجارت اصفهان

امکان استعلام قیمت آنلاین و ارتباط مستقیم با کارشناسان فروش برای مخاطبان

به گزارش روابط عمومی ورنا تجارت اصفهان، وبسایت این شرکت فعال در تامین مواد اولیه صنایع فولاد، سنگ آهن، مواد نسوز ، فرانسوز و سایر فروآلیاژها از تاریخ دی ماه 1400 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس vernatejarat.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.


بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های ویژگی های مواد معدنی، روش های تهیه فولاد ، اهمیت استخراج و فروش مواد معدنی مرتبط با صنعت فولاد به فهرست وبسایت اضافه  شده و امکان استعلام قیمت آنلاین و ارتباط مستقیم با کارشناسان فروش برای مخاطبان میسر شده است.
مهندس فرجی مدیرعامل ورنا تجارت اصفهان با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و بازار خرید و فروش سنگ آهن و کنسانتره و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر این مجموعه است.

وی ادامه داد: ارتقای کیفیت خرید و فروش سنگ آهن و کنسانتره به صورت آنلاین و توسعه شبکه فروش از طریق وبسایت و شبکه های اجتماعی از اهداف بلندمدت این مجموعه است که با همکاری تیم دیجیتال مارکتینگ در اصفهان در حال انجام می باشد. او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال برنامه ریزی برای ایجاد یک پایگاه دانش در صنعت فولاد کشور هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با شروع سال جدید 2022 میلادی ، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورنا تجارت

شرکت ورناتجارت اصفهان بعد از کسب بیست سال تجربه در زمینه خرید و فروش و تهیه مواد فروآلیاژ و آلیاژها با مشارکت جمعی از اساتید و دیگر افراد فعال در صنعت فلزات در سال 1395 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
  • 031377***** - 021262*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار