اطلاعات تماس
  • 031377***** - 021262*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011205697417747

محصول تازه شرکت بازرگانی ورنا تجارت اصفهان رونمایی شد

ارائه سنگ آهن به بازار  مواد اولیه صنعت فولاد کشور

کد: 140011205697417747

https://bit.ly/34zWcRq

، اصفهان , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت بازرگانی ورنا تجارت اصفهان با نام سنگ آهن ( مگنتیت و هماتیت ) در اصفهان رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه سنگ آهن به بازار  مواد اولیه صنعت فولاد کشور
سنگ آهن - ورنا تجارت اصفهان

عرضه بالای سنگ آهن حاصل توانمندی این مجموعه در رایزنی با شرکت ها و معادن تولیدکننده آن و اعتماد مشتریان بزرگ این صنعت در خرید سنگ آهن و فروش به مصرف کنندگان صنعت فولادی است. 

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی ورنا تجارت اصفهان، این شرکت به عنوان یکی از تامین کنندگان سنگ آهن مورد نیاز صنایع فولادی کشور فعالیت دارد.

بر اساس این گزارش، این شرکت یکی از تامین کنندگان انواع سنگ آهن به کارخانه های صنایع فولادی ایران و جهان می باشد از این جهت آماده همکاری در خرید سنگ آهن در انواع سنگ آهن مگنتیت ، هماتیت و… با اشکال و دانه بندی های مختلف و آنالیز ۴۵ به بالا می باشد. 

مهندس فرجی مدیرعامل شرکت بازرگانی ورنا تجارت اصفهان، عرضه بالای این محصول را حاصل توانمندی این مجموعه در رایزنی با شرکت ها و معادن تولیدکننده آن و اعتماد مشتریان بزرگ این صنعت در خرید سنگ آهن و فروش به مصرف کنندگان صنعت فولادی است.  این شرکت از تمامی معدن داران، کارخانه های فولادی، تامین کنندگان، تولید کننده ها ، شرکتهای بازرگانی و سایر کارگزاری ها دعوت به همکاری می نماید. 

قیمت سنگ آهن

قیمت جهانی سنگ آهن متناسب با عرضه و تقاضای آن مشخص می گردد. در این بین عوامل زیادی مانند قیمت فولاد، شاخص تولید ناخالص داخلی، قیمت نفت خام، آلومینیوم،طلا، نرخ بهره، نرخ تورم، ارزش دلار، ارزش سهام و میزان تولید آهن و فولاد در قیمت جهانی سنگ آهن مؤثر هستند.

قیمت سنگ آهن در ایران به سه عامل اصلی یعنی قیمت جهانی سنگ آهن ، مجموع هزینه های سالیانه واحد تولیدی و ظرفیت تولید، و وضعیت عرضه و تقاضا بستگی دارد.  از دهه 1380 در ایران با توجه به ماهیت تمام دولتی زنجیره تولید و تامین فولاد ، قیمت‌ به صورت قیمت گذاری دستوری انجام شد. البته از سال  1385 با ایحاد پل ارتباطی جهت صادرات به چین و همچنین فعالیت بیشتر معادن سنگ آهن خصوصی و کوچک، اختلاف قیمت بازار داخلی و صادراتی مطرح و تلاش برای ترمیم فاصله قیمتی آغاز شد؛ به گونه ای که در سال ‌های گذشته قیمت کنسانتره از 9 درصد قیمت شمش فولاد خوزستان به 11، 13 و 16 درصد افزایش یافت اما در سال جاری (1399)، توافق واحد برای نرخ کنسانتره ایجاد نشده است.

6 نکته مهم در خرید سنگ آهن 

  1. توجه به آنالیز مورد نظر ، که معمولا مهمترین عامل Fe Total می باشد.
  2. معتبر بودن آنالیز که به سه عامل آزمایشگاه، باری که برای آزمایش فرستاده شده و تاریخ آن بستگی دارد
  3. معتبر بودن شرکت یا معدن یا تولیدی
  4. میزان فاصله بین مبدا و مقصد برای موضوع هزینه حمل و نقل
  5. قیمت مناسب
  6. توجه به رسمی یا غیر رسمی بودن معامله

جهت مشاوره خرید و فروش سنگ آهن به آدرس VERNATEJARAT.COM  مراجعه و یا با با کارشناسان ما تماس بگیرید

۰۳۱-۳۷۷۹۱۵۹۳ و ۲۶۲۰۷۲۶۵-۰۲۱ و ۰۹۳۰۷۹۳۸۴۸۲

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورنا تجارت

شرکت ورناتجارت اصفهان بعد از کسب بیست سال تجربه در زمینه خرید و فروش و تهیه مواد فروآلیاژ و آلیاژها با مشارکت جمعی از اساتید و دیگر افراد فعال در صنعت فلزات در سال 1395 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
  • 031377***** - 021262*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار