اطلاعات تماس
  • 031377***** - 021262*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010285643617747

ورود شرکت ورنا تجارت با بازار خرید و فروش آهن اسفنجی

کد: 140010285643617747

https://bit.ly/3fxkcqn

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت بازرگانی ورنا تجارت اصفهان با رایزنی با شرکت های معدنی تولید کننده آهن اسفنجی از مبدا شهرهای یزد, فارس, ادرکان, آذربایجان و ... به عنوان یک خریدار دائمی شناخته شده است.

خرید و فروش آهن اسفنجی
آهن اسفنجی

فروش آهن اسفنجی در داخل کشور توسط شرکت‌های مختلف و معتبر و نیاز به پروانه ذوب می باشد، شرکت ورنا تجارت اصفهان امکان خرید و فروش آهن اسفنجی را به صورت آزاد نیز فراهم کرده است .

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت بازرگانی ورنا تجارت اصفهان، از فروردین سال 1395 با ورود این شرکت به بازار صنعت فولاد و عرضه آهن اسفنجی در کشور آغاز شد.

مهندس فرجی مدیرعامل شرکت بازرگانی ورنا تجارت اصفهان با اشاره به مزیت‌های بازار خرید آهن اسفنجی در ایران گفت:  این شرکت با رایزنی با شرکت های معدنی تولید کننده این محصول از مبدا شهرهای یزد, فارس, ادرکان, آذربایجان و ... به عنوان یک خریدار دائمی شناخته شده و همواره در امر تامین این محصول برای خریدران و نیز سرعت در تحویل ، همه مراحل کار را توسط کارشناسان خود پیگیری می نماید.

وی ادامه داد: شرکت ورنا تجارت اصفهان یکی از تامین کنندگان انواع آهن اسفنجی ( SPONGE IRON ) به کارخانه های صنایع فولادی ایران می باشد از این جهت آماده همکاری در خرید و فروش این محصول از تمامی کارخانه های تولید کننده در سطح کشور مانند احیا استیل بافت، میانه، نی ریز و … می باشد . از آنجا که فروش آهن اسفنجی در داخل کشور توسط شرکت‌های مختلف و معتبر انجام می‌شود. از آنجا که در بیشتر موارد برای تهیه آن نیاز به پروانه ذوب می باشد شرکت ورنا تجارت اصفهان امکان خرید و فروش آهن اسفنجی را به صورت آزاد نیز فراهم کرده است . 

این شرکت با بیست سال تجربه در زمینه خرید و فروش سنگ آهن، کنسانتره، گندله ، آهن اسفنجی ، شمش فولادی، میلگرد، فروسیلیس، فروسیلیکو منگنز و فرومنگنز  با مشارکت جمعی از اساتید و دیگر افراد فعال در صنعت فلزات در سال 1395 به صورت رسمی تاسیس گردید.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شرکت بازرگانی ورنا تجارت اصفهان به نشانی vernatejarat.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورنا تجارت

شرکت ورناتجارت اصفهان بعد از کسب بیست سال تجربه در زمینه خرید و فروش و تهیه مواد فروآلیاژ و آلیاژها با مشارکت جمعی از اساتید و دیگر افراد فعال در صنعت فلزات در سال 1395 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
  • 031377***** - 021262*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید