اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010175624317945

ویزای کار کانادا بدون مدرک زبان

راه اندازی شعبه در کانادا

کد: 140010175624317945

https://bit.ly/3HPDZgP

، تهران , (اخبار رسمی): اخذ ویزای کار کانادا بدون مدرک زبان فقط کافیه مدیر بیزینس باشید و یا جواز کسب

راه اندازی شعبه در کانادا
مدیران بیزینس

معمولاً ویزای کار کانادا در مراحل اولیه، به طور موقت و برای یک سال اعطا خواهد شد. ذیل این ویزای کار کانادا می‌توانید همسر و فرزندان زیر 22 سال خود را به کانادا ببرید.

گام اول؛ بررسی صلاحیت کارخانه یا شرکت شما برای ورود به کانادا ذیل (ICT)

 همه صاحبان شرکت‌ها و کارخانه‌داران امکان انتقال کسب و کار خود به کانادا را نداشته و در عین حال امکان پیگیری پروسه مهاجرت به کانادااز این طریق را ندارند. به این منظور باید وضعیت شرکت شما با معیارهای (ICT) همخوانی داشته باشد. این معیارها به شرح زیر هستند:

 * شرکتی در این برنامه قابل قبول است که در کشور مبدأ دایر بوده و از نظر حقوقی و فنی فعال باشد.

 * شرکت شما باید بیش از یک سال سن داشته باشد. هر قدر شرکت، سابقه طولانی‌تری داشته باشد، شانس شما برای پذیرش بیشتر است.

 * شرکت در صورت فعال شدن در خاک کانادا، باید حداقل یک کارمند ساکن این کشور را جذب کند.

 * در حالی که هیچ حداقل مبلغی برای ارزش کسب و کار شما تعیین نشده است، باید شرکت بودجه کافی برای توسعه کسب و کار خود در کانادا را داشته باشد. در این مورد حداقل 100 هزار دلار کانادا نیاز است.

 * شرکت باید رسماً ثبت شده و در مراجع ذیربط کشور مبدأ دارای تأییدیه‌هایی برای مسائل مختلف حقوقی مانند پرداخت تمام و کمال مالیات باشد.

 در کنار موارد ذکر شده در مورد شرکت، خود شخص متقاضی مهاجرت به کانادا نیز باید شرایط خاصی داشته باشد. البته پیش از پرداختن به این شرایط مطرح‌ شده در مورد متقاضی، باید خاطر نشان کرد که با امتیاز یک شرکت خاص، تنها افراد خاصی امکان مهاجرت به کانادا را خواهند یافت؛ مالک شرکت، مدیران، سرپرستان و کارمندان کلیدی اجازه مهاجرت به کانادا با استفاده از امتیاز شرکت را دارند.

 * برای مدیران و سرپرستان؛ باید حداقل یک سال از مجموع سه سال گذشته را به صورت تمام‌وقت در شرکت کار کرده باشند.

 * برای کارمندان کلیدی؛ بهره‌مندی از مدرک تحصیلی و دوره‌های آموزشی مناسب و متناسب با جایگاه شغلی تعیین شده به همراه حداقل یک سال تجربه کار با شرکت.

گام دوم؛ برپایی شرکت در کانادا

 حال در صورت گذر موفقیت از گام اول و احراز اولین بخش از شرایط مهاجرت به کانادا ویژه کارخانه‌داران، باید وارد مرحله دوم، یعنی مستقر شدن شرکت در کانادا شویم. در هنگام استقرار شرکت در کانادا، شما مجاز هستید تا انتخاب کنید آیا شعبه‌ای از شرکت مادر که در ایران مالک آن هستید را افتتاح کنید یا به کلی یک شرکت جدید را در خاک کانادا تأسیس کنید. در مورد تأسیس شعبه شرایط روشن است اما در مورد تأسیس شرکت جدید باید خاطر نشان کرد که تنها مجاز به تأسیس شرکت در کانادا هستید به شرطی که شرکت جدید با شرکت فعلی شما از نظر حیطه عمل و فیلد کاری شباهت داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الهام کیا

با ما مهاجرت مطمئنی داشته باشید با بهره مندی از تیم قوی و با تجربه سالها به صورت قانونی و تحت قوانین اداره مهاجرت کانادا مشغول به خدمت رسانی به متقاضیان محترم می باشد. با تخصص در زمینه های سرمایه گذاری،ثبت شرکت کانادا، تحصیلی (دانشگاه،کالج و مدرسه)،اکسپرس اینتری،اسکیل ورکر و ویزاهای موقت و دائم در تمام مراحل پروسه مهاجرتی و ارائه پرونده قوی به اداره مهاجرت تا مقصد در کنار شما متقاضیان محترم هستیم و موفقیت شما را تضمین می کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]