اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010295646417945

Intra Company Transfer

مزایا و معایب ثبت شرکت در کانادا و دریافت اقامت این کشور

کد: 140010295646417945

https://bit.ly/3fOQjBL

، تهران , (اخبار رسمی): راه های زیادی برای مهاجرت به کشور کانادا و اخذ اقامت این کشور وجود دارد و یکی از این راه ها اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت است. این پروسه نیز مانند هر پدیده ای مزایا و معایبی را به همراه دارد که باید آن ها را نیز مورد ارزیابی قرار داد.

مزایا و معایب ثبت شرکت در کانادا و دریافت اقامت این کشور
مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

از مهم ترین مزایای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا ثبات اقتصادی در این کشور است

 

یکی از رایج ترین شرکت هایی که در کشور کانادا افتتاح می شوند، شرکت های مسئولیت محدود هستند. یکی از عمده ترین دلایل توجه به این شرکت ها آن است که امکان رشد آن ها بسیار زیاد است. همچنین دارایی های صاحبان مشاغل ارزش اصلی خود را به ندرت از دست می دهند حتی در صورتی که شرکت با ضرر روبرو شود نیز چنین اتفاقی نخواهد شد.

یکی از مهم ترین مزیت های افتتاح شرکت در کشور کانادا آن است که شما با نرخ مالیات کمتری نسبت به بسیاری از کشورهای پیشرفته در جهان روبرو خواهید شد. برای مثال در کشور آمریکا حداقل 21% اعلام شده است در حالی که ممکن است تا 31% نیز افزایش پیدا کند و همین مسئله می تواند بخش عمده ای از سود تجارت شما را از بین ببرد. نرخ مالیات شرکت های بزرگ در کشور کانادا از سال 2019 تنها 15% اعلام شده است که یکی از نرخ های پایین مالیاتی است. ضمن آنکه برنامه های دولت کانادا در سال های اخیر به خوبی نشان داده است که دولت همواره تلاش کرده است تا نرخ مالیات در این کشور را تعدیل کند. چراکه نرخ سود در سال 2010 برای شرکت ها 18% بوده است.

یکی دیگر از مهم ترین مزایای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا ثبات اقتصادی در این کشور است. بر اساس گزارش فوربس، یکی از معتبرترین مجلات اقتصادی در جهان، کانادا ششمین مقصد جذاب جهان برای سرمایه گذاری و انجام بیزینس شناخته شده است و یکی از علت های آن ثبات اقتصادی در این کشور است. رشد اقتصادی در کشور کانادا به صورت محسوسی بین سال های 2005 تا 2014 افزایش پیدا کرد و از جمله دلایل آن ایجاد سیاست های آزادی تجارت و کاهش سطح مالیات در کشور و کاهش بروکراسی اداری بوده است. یک مثال ساده در این رابطه آن است که در حالی که دولت های جهان در سال 2018 با بحران شدید اقتصادی روبرو شدند، بانک های کانادا با دخالت به موقع و تغییر سیاست های اعطای وام بانکی موفق شدند به بهترین شکل ممکن از این بحران خارج شوند.

تمامی آنالیزهای اقتصادی صورت گرفته در نظر اقتصاددانان نشان می دهد که کشور کانادا از یک پایداری اقتصادی بسیار خوب بهره می برد و از همین روست که بسیاری از صاحبین مشاغل ترجیح می دهند تجارت خود را به کشور کانادا منتقل کنند. تحولات شگرف در بخش های خدمات مالی، انرژی های تجدیدپذیر و همچنین رسانه های دیجیتال در کشور کانادا می تواند امیدواری های بسیار زیادی را در آینده ایجاد کند.

یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت در کشور کانادا دسترسی به نیروی کار متخصص است. وجود دانشگاه های بسیار خوب و همچنین دوره های آموزشی با کیفیت، می توان دریافت که همواره بالاترین کیفیت آموزشی در این کشور ارائه می شود و در نتیجه نیروی تحصیل کرده در این کشور آماده ورود به بازار کار است. 62% از جمعیت 25 تا 34 در کشور کانادا، تحصیلات دانشگاهی داند و این دومین آمار برتر در جهان است. از طرف دیگر با توجه به مهاجرپذیر بودن کشور کانادا می توانید این شانس را داشته باشید که برترین نیروی کار را در میان مهاجران این کشور داشته باشید. اگر به فکر در اختیار داشتن نیروی کار متخصص در زمینه های مختلف هستید، می توانید اطمینان داشته باشید که کانادا مقصد بسیار مناسبی برای تجارت شما خواهد بود.

معایب ثبت شرکت در کشور کانادا

اگرچه مزایای بسیار زیادی در ثبت شرکت در کشور کانادا وجود دارد اما شما برای اینکه بتوانید موفقیت بیشتری داشته باشید، بهتر است معایب این پروسه را نیز بشناسید. یکی از مهم ترین معایبی که ثبت شرکت در کشور کانادا ایجاد می کند آن است که این کشور دارای قوانین دوگانه ایالتی و فدرال است. به این معنا که برای حفظ تجارت خود باید علاوه بر رعایت قوانین دولت فدرال، قوانین دولت فدرال را نیز بشناسید.

یکی دیگر از معایب شروع بیزینس در کشور کانادا محدودیت های واردات و صادرات در برخی از صنایع است. در این رابطه البته باید قوانین استانی را بشناسید چراکه این محدودیت ها در هر استان متفاوت از دیگری است. علاوه بر این، کانادا محدودیت هایی را برای شهروندان خارجی در نظر گرفته است و آن ها نمی توانند در تجارت هایی مانند: خدمات مالی، تولید اورانیوم، حمل و نقل، ارتباط از راه دور، صنایع فرهنگی و پخش فعالیت داشته باشند. تمامی تصرفات شرکت های خارجی در این بخش ها برای تایید تنظیم کنندگان کانادایی بررسی شود.

پس از بررسی همه این موضوعات می توان گفت که کانادا یکی از بهترین مقاصد جهان برای توسعه یا ثبت شرکت در جهان است و با توجه به کیفیت بالای زندگی در این کشور و امکان اخذ اقامت از این طریق، کانادا می تواند یکی از معدود گزینه های شما برای ثبت شرکت است که علاوه بر کیفیت بالای زندگی، کیفیت اقتصادی بسیار بالایی را برای تجارت شما فراهم می کند. اما شاید در این مرحله سوالی پیش آید که آیا ثبت یک شرکت در کشور کانادا کار ساده ای است؟ صادقانه باید گفت که ثبت شرکت در کشور کانادا یک پروسه کاملا قانونی است که بدون تسلط کامل بر قوانین استانی و فدرال تا حد زیادی با شکست روبرو می شود.

در صورتی که قصد دارید تجارت خود را در کشور کانادا آغاز کنید، حتما با یک وکیل خبره در این زمینه مشورت کنید و از تجربیات او استفاده کنید. یک وکیل و مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC می تواند با توجه با آگاهی از آخرین بروز رسانی های انجام شده در قوانین استانی و فدرال کشور کانادا شرایطی را برای شما ایجاد کند که بدون دغدغه اطمینان حاصل کنید که پرونده مهاجرتی شما بالاترین شانس ممکن برای موفقیت را خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الهام کیا

با ما مهاجرت مطمئنی داشته باشید با بهره مندی از تیم قوی و با تجربه سالها به صورت قانونی و تحت قوانین اداره مهاجرت کانادا مشغول به خدمت رسانی به متقاضیان محترم می باشد. با تخصص در زمینه های سرمایه گذاری،ثبت شرکت کانادا، تحصیلی (دانشگاه،کالج و مدرسه)،اکسپرس اینتری،اسکیل ورکر و ویزاهای موقت و دائم در تمام مراحل پروسه مهاجرتی و ارائه پرونده قوی به اداره مهاجرت تا مقصد در کنار شما متقاضیان محترم هستیم و موفقیت شما را تضمین می کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون