اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010215632017945

ثبت شرکت کانادا

اخذ اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت

کد: 140010215632017945

https://bit.ly/3nxfrl4

، تهران , (اخبار رسمی): اگر قصد تاسیس شعبه شرکت در کانادا را دارید و مدیر اجرایی، مدیر ارشد یا کارمندی حرفه ای با دانش تخصصی در یک شرکت بین المللی هستید و قصد دارید برای کار به کانادا بروید باید شرایط برنامه «انتقال درون شرکتی کانادا» ( برنامه ICT) را بررسی کنید.

اخذ اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت کانادا
اخذ اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت کانادا

ثبت شرکت در کانادا (ایجاد شعبه یا نمایندگی)

گام اول؛ بررسی صلاحیت کارخانه یا شرکت شما برای ورود به کانادا ذیل (ICT)

  •    شرکتی در این برنامه قابل قبول است که در کشور مبدأ دایر بوده و از نظر حقوقی و فنی فعال باشد.
  •  شرکت شما باید بیش از یک سال سن داشته باشد. هر قدر شرکت، سابقه طولانی‌تری داشته باشد، شانس شما برای پذیرش بیشتر است.
  •   شرکت در صورت فعال شدن در خاک کانادا، باید حداقل یک کارمند ساکن این کشور را جذب کند.
  •  در حالی که هیچ حداقل مبلغی برای ارزش کسب و کار شما تعیین نشده است، باید شرکت بودجه کافی برای توسعه کسب و کار خود در کانادا را داشته باشد. در این مورد حداقل 100 هزار دلار کانادا نیاز است.
  •   شرکت باید رسماً ثبت شده و در مراجع ذیربط کشور مبدأ دارای تأییدیه‌هایی برای مسائل مختلف حقوقی مانند پرداخت تمام و کمال مالیات باشد.

 در کنار موارد ذکر شده در مورد شرکت، خود شخص متقاضی مهاجرت به کانادا نیز باید شرایط خاصی داشته باشد. البته پیش از پرداختن به این شرایط مطرح‌ شده در مورد متقاضی، باید خاطر نشان کرد که با امتیاز یک شرکت خاص، تنها افراد خاصی امکان مهاجرت به کانادا را خواهند یافت؛ مالک شرکت، مدیران، سرپرستان و کارمندان کلیدی اجازه مهاجرت به کانادا با استفاده از امتیاز شرکت را دارند.

  •   برای مدیران و سرپرستان؛ باید حداقل یک سال از مجموع سه سال گذشته را به صورت تمام‌وقت در شرکت کار کرده باشند.
  •   برای کارمندان کلیدی؛ بهره‌مندی از مدرک تحصیلی و دوره‌های آموزشی مناسب و متناسب با جایگاه شغلی تعیین شده به همراه حداقل یک سال تجربه کار با شرکت.

گام دوم؛ برپایی شرکت در کانادا

  •  حال یک استان را برای تأسیس شرکت در کاناداانتخاب کنید. اغلب استان‌ها در مورد ترکیب هیئت مدیره شرایط خاصی دارند و مطابق این شرایط، باید حداقل یکی از اعضای هیئت مدیره کانادایی باشد.
  •  این مدیر یا مدیران کانادایی می‌توانند یک مدیر شاغل در بخش اجرایی و پاسخگو در برابر عملکرد شرکت شما و یا صرفاً عضوی از هیئت مدیره باشند.
  •  در صورتی که دسترسی به شخص مناسبی برای عهده‌دار شدن این عنوان ندارید، توصیه می‌شود تا حتماً در این مورد از وکیل مهاجرتی خود مشورت خواسته و تقاضای راهنمایی کنید. البته این تنها موردی نیست که نیازمند به مشورت با وکیل مهاجرتی است. در طول پروسه تأسیس شرکت در کانادا، شما باید با وکیل امور مهاجرتی، وکیل امور تجاری(کسب‌وکار) و یک حسابدار آشنا با قوانین مالی کانادا رابطه مستمری داشته باشید.

 گام سوم؛ درخواست برای ویزای کار کانادا

 به محض تأسیس شرکت در کانادا و ثبت حقوقی آن، می‌توانید وارد گام‌های بعدی پروسه مهاجرت به کانادا ویژه کارخانه‌داران شوید. حال نوبت به درخواست برای ویزای کار کانادا رسیده است؛ در عمل این درخواست با تکیه بر این موضوع که شما قصد اشتغال در شرکت خود را دارید پیگیری خواهد شد. معمولاً ویزای کار کانادا در مراحل اولیه، به طور موقت و برای یک سال اعطا خواهد شد. ذیل این ویزای کار کانادا می‌توانید همسر و فرزندان زیر 22 سال خود را به کانادا ببرید.

گام چهارم؛ سفر به کانادا و آغاز کار

 معمولاً پروسه اعطای ویزای کار کانادا، بین 1 تا 4 ماه به طول می‌انجامد. پس از دریافت ویزای کار کانادا، سفر شما به کانادا هیچ مانعی نداشته و با نشان دادن مدارک مربوط به ویزا در هر یک از ورودی‌های رسمی کشور کانادا، اجازه ورود خواهید یافت. این ویزای کار کانادا گاهاً ممکن است بسته به شرایط بین 5 تا 7 سال به طور موقت تمدید شود و این موضوع کاملاً به شرایط شرکت و نقش شما در اداره آن بستگی دارد. در پایان یک سال اول اقامت در کانادا، به منظور تمدید مدت زمان آن، شما باید به مسئولان کانادایی سه نکته را اثبات کنید:

  •  شما یک شرکت و کسب‌وکار فعال و پویا دارید که ماحصل آن تولید کالا یا ارائه خدمات به مشتریان است. در این مورد نیازی نیست که شرکت حتماً در سطح بالایی از سوددهی باشد یا اصلاً به سوددهی رسیده باشد بلکه تنها اثبات فعال بودن آن کافیست.
  •  خودتان حضور فیزیکی در کانادا دارید و این حضور شما در جریان گردش امور کسب‌وکار در کانادا بوده است. در این مورد مدیریت مجازی و از راه دور یا تشکیل جلسات با فاصله زمانی زیاد قابل پذیرش نیست.
  •  حداقل یک کارمند کانادایی در شرکت شما همچنان مشغول به کار است. در این مورد لازم نیست که کارمند حتماً شهروند کانادا باشد بلکه مهاجرانی که اقامت دائم خود را بدست آورده باشند نیز برای این عنوان شغلی قابل قبول هستند.

 این سه فاکتور، نقش اساسی در تمدید مهلت ویزا داشته و در عمل بدون احراز آن‌ها، عبور از این مرحله و ادامه پروسه مهاجرت به کانادا ممکن نیست.

 گام پنجم؛ درخواست برای اقامت دائم کانادا

 به طور کلی در تمام طول پروسه مهاجرت به کانادا ویژه کارخانه‌داران و تولیدکنندگان، فعال بودن شرکت در کانادا، یک شرط لازم است. در هنگام تقاضای برای اقامت دائم کانادا نیز باید:

  •   اثبات شود که شرکت از نظر حقوقی ساختگی نیست و حضور فعالی در عرصه تولید کالا یا ارائه خدمات دارد.
  •   از سوی دیگری در کنار فعال بودن، شرکت باید تمام مجوزهای لازم برای فعالیت در کانادا را داشته باشد. برخی از این مجوزهای کلی بوده و برخی دیگر بسته به حیطه کاری شرکت شما اختصاصی هستند.
  •   شرکت همچنان در کانادا حضور فیزیکی دارد و صاحب مکان مشخصی در خاک کاناداست.
  •   حداقل یک کارمند کانادایی که هیچ نسبت فامیلی با شما ندارد در شرکت مشغول به کار است.

 در صورت فعال بودن کسب‌وکار شما مطابق شرایط فوق، می‌توانید درخواست خود را برای اخذ اقامت دائم کانادا اعلام کرده و این پروسه را پیگیری کنید. برای پذیرفته شدن درخواست اقامت دائم کانادا، باید شرایط زیر را داشته باشد. شرایط طرح شده در فوق مربوط به شرکت بود و شرایط زیر مربوط به خود شما به عنوان متقاضی مهاجرت به کاناداست.

  •  داشتن حداقل CLB7 در بخش مهارت‌های مربوط به زبان یا داشتن حداقل آیلتس 6
  •   پشت سر گذاشتن دوره دبیرستان
  •   گواهی عدم سو پیشینه صادر شده از سوی پلیس یا سایر مقامات محلی معتبر
  • قرار داشتن در شرایط سلامت جسمی و عدم ابتلا به بیماری‌های حاد

پایان مسیر مهاجرت به کانادا ویژه کارخانه‌داران

 این ایستگاه آخر مهاجرت به کانادا برای کارخانه‌داران و تولیدکنندگان است و رسیدن به آن یعنی رسیدن به رویای مهاجرت به کانادا. با موفقیت در این مرحله، شما ضمن دستیابی به اقامت دائم کانادا، کسب و کار خود را نیز به کانادا منتقل کرده و ضمن داشتن زندگی بهتر در کانادا، می‎توانید رویاهای کاری و شغلی خود را پیگیری کنید. نکته حائز اهمیت در این بین اما لزوم اتکای به یک وکیل مهاجرتی قوی و با تجربه بالاست؛ امری که بدون توجه به آن در عمل ممکن است هر یک از مراحل فوق به یک چالش برای شما تبدیل شود. تنها یک وکیل مهاجرتی حاذق و صاحب تجربه در انجام امور مهاجرت به کانادا، می‌تواند شما را با موفقیت از تمام مراحل فوق عبور دهد.

1. توجیه اقتصادی بالا نسبت به برنامه های مهاجرتی حاضر
2. بدون نیاز به ارائه مدرک زبان
3. سرمایه گذاری و داشتن حداقل دارایی از اهمیت کمتری نسبت به برنامه های مشابه کارآفرینی استانی برخوردار است (با سرمایه به مراتب کمتری امکان اقدام وجود دارد)
4. امکان انتقال سرمایه به صورت قانونی به کانادا.
5. تحصیلات دانشگاهی الزامی نیست.
6. داشتن ویزای توریستی کانادا برای شروع فرآیند الزامی نیست.
7. امکان تغییر بیزینس یا خرید بیزینس دیگر بعد از ورود به کانادا، ممکن است.
8. سابقه سفر به کشورهای حوزه شینگن اهمیتی ندارد.
9. می توانید شهر خود را انتخاب کنید و محدود به انتخاب استانی خاصی نیستید
10. رشته تحصیلی و سوابق کاری اگر ناهماهنگ باشند مشکلی نخواهید داشت.
11. پس از راه اندازی بیزینس ملزم به اقامت محل یا شهر خاصی نیستید و انتخاب با خود شماست.
12. می توانید مالک 20 تا 100% کسب و کار خود باشید
13. همسر میتواند ویزای کار باز داشته باشد و فرزندان زیر 18 سال از تحصیل رایگان بهره مند خواهند شد.
14. کل خانواده بیمه درمانی تکمیلی خواهند داشت.
15. تسهیل راه برای دریافت اقامت دائم کانادا.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الهام کیا

با ما مهاجرت مطمئنی داشته باشید با بهره مندی از تیم قوی و با تجربه سالها به صورت قانونی و تحت قوانین اداره مهاجرت کانادا مشغول به خدمت رسانی به متقاضیان محترم می باشد. با تخصص در زمینه های سرمایه گذاری،ثبت شرکت کانادا، تحصیلی (دانشگاه،کالج و مدرسه)،اکسپرس اینتری،اسکیل ورکر و ویزاهای موقت و دائم در تمام مراحل پروسه مهاجرتی و ارائه پرونده قوی به اداره مهاجرت تا مقصد در کنار شما متقاضیان محترم هستیم و موفقیت شما را تضمین می کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون