اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011075662417962

آیا لیزر آقایان عوارض دارد؟

کد: 140011075662417962

https://bit.ly/3G86qoN

، (اخبار رسمی): لیزر موهای زائد مردان یکی از بهترین روش ها برای رهایی از موهای زائد است که این روزها از این تکنولوژی استقبال بسیار زیادی شده . مخصوصا آثقایانی که ورزشکار هستند

آیا لیزر آقایان عوارض دارد؟
آیا لیزر آقایان عوارض دارد؟

یک لحظه به این موضوع که  که دیگر نیازی به اصلاح هر روز صبح، سایه های ساعت 5 و بالعکس ندارید فکر کنید . آیا از موهای غیرقابل کنترلی که روی شانه ها و کمرتان می ریزند ناراحت هستید؟ آیا به لیزر موهای زائد برای مردان برزیلی فکر می کنید، اما آیا از پرسیدن در مورد آن شرم دارید؟ امروزه دیگر مردان حتی در مناطقی از بدن که از صحبت در مورد آن خجالت می کشند می توانند برای مدت طولانی از مزایای حذف موهای زائد بهره مند شوند.

لیزر موهای زائد مردان شگفت انگیز است. در این روش از ژل استفاده نمی شود، بنابراین هیچ گونه اثر شیمیایی و چسبناکی بر جای نمی گذارد و برخلاف روش های دیگر، مواد شیمیایی وارد جریان خون یا غدد لنفاوی نمی شود. این روش برای نواحی حساس مانند ناحیه تناسلی مردانه، زیر بغل و گوش یا بینی قابل استفاده است. بنابراین اگر شما مردی هستید که می خواهید موهای زائد خود را به طور دائم درمان کنید و هنوز گزینه مناسبی را برای این کار انتخاب نکرده اید، لیزر موهای زائد گزینه خوبی برای شماست.

مزایای لیزر موهای زائد برای مردان
هنگامی که موهای زائد خود را لیزر می کنید، با طیف گسترده ای از مزایای خود مواجه خواهید شد. مزایای اصلی این روش عبارتند از:

صرفه جویی در هزینه ای که برای روش های دیگر پرداخت می کنید
اکثر مردم در طول سال پول زیادی برای خرید محصولات رفع موهای زائد می پردازند. اگرچه ممکن است خرید در زمان خرید زیاد به نظر نرسد، اما با گذشت زمان این مبلغ افزایش می‌یابد و وقتی مبلغ را در بازه زمانی حتی یک ساله محاسبه می‌کنید، شگفت‌زده خواهید شد. زمانی که موهای زائد خود را لیزر می کنید، این هزینه ادامه نخواهد داشت و می توانید در دراز مدت در هزینه خود صرفه جویی کنید.

اکثر افرادی که به فکر باشگاه رفتن هستند فقط بدلیل عرق کردن و نظافت نمیتوانند به باشگاه مراجعه کنند و اما راه حل برای این افراد لیزر موهای زائد می باشد

البته خانم ها چنین مشکلی ندارند و براشون مهم نیست و شیو می کنند اما آقاایان بدلیل اینکه موهای ضخیمی دارند راضی به شیو کردن نیستن که بهترین گزینه لیزر موهای زائد مردان می باشد

آیا لیزر آقایان باعث ناباروری می شود؟

درمورد لیزر بدن مردان همه ما شایعاتی را شنیده ایم،  که آقایان بعد از لیزر نمی توانند بارور شوند. افرادی به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند اولین حرفی که میزنند این است که آیا لیزر باعث میشه که آینده بچه دار نشیم؟  یا خیلی از افراد با کلینیک های زیبایی صحبت می کنند و میگن ما ورزشکار هستیم و علاقه زیادی به لیزر بدن دارم اما میترسم .

در پاسخ به این افراد باید گفت لیزر موهای زائد هیچ تاثیری بر باروری افراد ندارد و هیچ خطری برای این افراد ندارد.شدت  عمق می کند و این عمق خیلی زیاد نیست که اتفاقی برای افراد بیوفتد یا باعث ناباروری افراد شود و هیچ تاثیری برای اندام های افراد ندارد

به طور کلی ، لیزر موهای زائد آقایان و خانمها بی خطر است به شرط اینکه به یک کلینیک پست و مو تخصصی مراجعه کنید

نحوه لیزر موهای زائد آقایان

لیزر مردان یکی از امن‌ترین راه حل برای رهایی از موهای زائد است که مخصوصا آقایانی که می‌خواهند از دست موهای رها شوند. پزشک متخصص اول مراجعه کننده برای لیزر را معاینه می کند . رنگ پوست بدن فرد را برای اینکه بداند از چه دستگاه لیزر مو استفاده کند مورد معاینه قرار می دهد تا بهترین انتخاب را برای مراجعه کننده داشته باشد.:

1: مرحله اول مشاوره اولیه

2: انجام 10 جلسه برای آقایان و 7 جلسه برای بانوان

و سرانجام

نتایج از لیزر بدن برای آقایان می‌تواند کاملا متفاوت باشد و به جنس، ضخامت، رنگ پوست و رنگ موهای او بستگی خواهد داشت.

 برای رسیدن به نتیجه مورد نظر به چندین جلسه لیزر موهای زائد نیاز خواهد بود؛ جلسات لیزر موهای زائد معمولا هر 5-6 هفته انجام می‌شود تا زمانی که فولیکول مو دیگر نتواند از رشد موها پشتیبانی کند ادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی