اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012085735717962

آیا مزوتراپی مو برای کم پشتی مناسب است؟

آیا مزوتراپی مو برای کم پشتی موی سر موثر است؟

کد: 140012085735717962

https://bit.ly/3M3XIfv

، (اخبار رسمی): مو پرپشت همواره یک کدام از ملاک‌های جذابیت و زیبایی اشخاص اعم از زن و مرد بوده میباشد. معمولا با ارتقاء سن از وسعت موها کاهش پیدا کرده و زنان و مردان متعددی از ریزش موهای خویش مشقت می برند

 

مزوتراپی چیست؟
مزوتراپی یک نحوه درمانی برای برنا‌سازی و از بین بردن چربی‌های مازاد تن میباشد که طی آن ویتامین‌ها، مواد معدنی، عصاره‌های گیاهی و بقیه مواد شیمیایی لازم پوست به آن تزریق می گردد. از آنجایی که هیچ جراحی و برشی اعمال نمیشود، مزوتراپی یک عمل زیبایی غیرتهاجمی به حساب میآید. توجه داشته باشید که در مزوتراپی برای التیام درد از بی حسی استفاده می شود

کاربردهای مزوتراپی چیست؟
معالجه ریزش موی سر و رشد بیشتر موها با مزوتراپی مو 
معالجه سلولیت و محکم کردن پوست در نواحی باسن و ران
مزوتراپی مانند بوتاکس یک روش برای جوانسازی پوست می باشد
از میان بردن چربی‌های مازاد در تن و کاهش وزن
رفع لک‌ها و پر‌نور‌خیس کردن پوست تیره
مزوتراپی موی یک طریق امروزی دربرگیرنده تزریق بدون واسطه داروها به پوست راز میباشد. این تکنیک روی اپیدرم، بافت همبند پوست، گردش خون و سیستم ایمنی و حسی-عصبی تاثیر می گذارد و کارایی آنها را بهبود می بخشد.

تجربه اثبات گردیده‌است که‌این شیوه درمانی می تواند صورت‌های مختلفی از طاسی را معالجه نماید.

ایده اساسی مزوتراپی مو این میباشد که با تامین مواد مفید، سلول‌های پوستی و فولیکول‌های موی بازیابی و تقویت گردیده و پرورش موها تحریک گردد. برای مثال موادی که ایجاد موهای تازه را تشویق می‌نمایند، عبارت‌اند از:

  • بیوتین
  • دوتاستراید
  • فیناستراید
  • ماینوکسیدیل
  • سیلیسیم آلی
  • ویتامین‌ها
  • PRP
  • مواد مورداستفاده برای مزوتراپی را می توان به دو گروه مواد مهم که به وسیله FDA پذیرش گردیده‌اند و مواد کامل کننده که وضعیت جان دار را بهبود میبخشند، تقسیم‌بندی کرد. لزوم این مواد در مزوتراپی موی سر بوسیله FDA پذیرش شد‌ه‌است، البته فرمول استانداردی برای مخلوط آن ها نیست. در واقع، مقدار ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها، داروها، عصاره‌های گیاهی طبیعی و… در‌این تزریق‌ها به کار و تجربه دکتر بستگی داراست.
    مزوتراپی مو ویتامین‌های مورد نیاز برای رشد و تقویت موها را مهیا میاورد و جریان خون را در حوزه‌ پوست بهبود میبخشد. محلول مزوتراپی  دربردارنده ترکیبی از مواد شیمیایی خاص، ویتامین‌ها، آنزیم‌های مشترک و اسیدهای آمینه میباشد که مبنی بر نیاز مریض تهیه میشود.
  • مزوتراپی جهت دوری از ریزش مومواد پرخاصیت در مزوتراپی رمز برای معالجه ریزش موی هم میتوانند اثر گذار واقع شوند. در واقع مزوتراپی مو رمز خیر فقط از ریزش موها دوری می‌نماید، بلکه قادر است پرورش فولیکول‌ها را تحریک کرده و سبب ساز پرورش موهای تازه در راز خواهد شد. چراکه مواد تزریق‌گردیده سلول‌های پوستی را تجدید بنا کرده و به فولیکول‌های گیسو استحکام می بخشند.
  • مزوتراپی برای معالجه آلوپسیآلوپسی آندروژنتیک متداول‌ترین نوع آلوپسی میباشد که اینک، ماینوکسیدیل موضعی و فیناستراید خوراکی برای معالجه آن پذیرش گردیده است. برای مشاهده تاثیر مزوتراپی گیسو روی معالجه آلوپسی در سال ۲۰۱۹ ایفا و سود آن در نوشته ی علمی‌ای در تارنما Wiley Online Library، منتشر شد.
  • طی این مطالعه دربردارنده ماینوکسیدیل و فیناستراید یار و همدم با بیوتن و دی‌پانتنول، هر دو هفته یک توشه به پوست راز مریض تزریق شد.


    مزوتراپی تحت عنوان ترمیم موی بعداز کاشت
    موهای کاشته‌گردیده دو هفته بعداز کاشت آغاز به ریزش می‌نمایند و موهای تازه نسبتاً پس از دو ماه رویش خویش را از راز میگیرند. گردش خون در پوست رمز سبب وصال مواد مفید به فولیکول‌ها گردیده و پرورش آنان‌را تحریک می‌نماید
    . طبیعی میباشد که بهبود گردش خون می تواند در رویش بیشتر فولیکول‌ها تاثیرگذارتر باشد. مزوتراپی گیسو رمز با بهبود گردش خون در پوست رمز و رساندن مواد پرخاصیت به فولیکول‌ها، پرورش آنها‌را تعدادی برابر می‌نماید. به همین برهان مزوتراپی برای موی پس از کاشت به‌تیتر یک طرز ترمیمی، سود چشمگیری را قادر است به ارمغان آورد.

    روند درمانی مزوتراپی چه طور میباشد؟
    برای انجام مزو اول  کلینیک زیبایی خود را انتخاب کنید و سپس  پیش از مزو یک قرارملاقات با پزشک معالج ترتیب دهید و طی آن درمورد انتظارات خویش از فعالیت سخن فرمائید. یک هفته پیش از کار از مصرف داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی مانند آسپرین بپرهیزید. چراکه این داروها خطر خون ریزی و کبودی حین مزوتراپی گیسو رمز را ارتقاء می دهند.
    موی  پرپشت همواره یک کدام از ملاک‌های جذابیت و زیبایی اشخاص اعم از زن و مرد بوده میباشد. معمولا با ارتقاء سن از وسعت موها کاهش یافته و زنان و مردان متعددی از ریزش موهای خویش سختی میبرند. ریزش موی یک ایراد رایج فی مابین کل عموم عالم در هر سن و نژادی میباشد. گهگاه این خلل به حدی شدید می شود که اعتمادبه‌نفس شخص را زیر‌تاثیر قرار می دهد
    . از قبل تا به امروز طریق‌های متعددی به وجود آمده‌اند که می توانند تا حدودی جلوی ریزش موها را بگیرند و آنها‌را متراکم‌خیس نمایند. یکی‌از امروزی‌ترین نحوه‌های درمانی برای معدود‌پشتی موها مزوتراپی موی اسم داراست. مزوتراپی موی چه میباشد و چه گونه جاری ساختن می شود؟ 
    مواد مورداستفاده برای مزوتراپی راز را می‌قدرت به دو مجموعه مواد اساسی که بوسیله FDA پذیرش گردیده‌اند و مواد تکمیل کننده که حالت جانور را بهبود می بخشند، تقسیم‌بندی کرد. لزوم این مواد در مزوتراپی موی به وسیله FDA پذیرش گردیده است، ولی فرمول استانداردی برای مخلوط آنها نیست. در واقع، مقدار ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها، داروها، عصاره‌های گیاهی طبیعی و… درین تزریق‌ها به فعالیت و تجربه پزشک معالج بستگی داراست.
    در آخر مقاله توجه داشته باشید که به هر کلینیک زیبایی برای مزوتراپی مراجعه نکنید زیرا مزوتراپی باید توسط پزشک متخصص پوست و مو انجام شود تا به نتیجه مورد نظر برسید در غیر این صورت با عوارضمزوتراپی مواجه خواهید شد. 

     

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی