اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011105670417962

هایفوتراپی روشی برای جوانسازی

کد: 140011105670417962

https://bit.ly/3HzU2zo

، (اخبار رسمی): هایفو درمانی یک روش غیر تهاجمی است. در طول این درمان، هیچ برشی روی پوست ایجاد نمی شود و نیازی به تزریق نیست. در مقابل، لیفت صورت بسیار تهاجمی است. این روش نیاز به بیهوشی عمومی، برش، بخیه و بانداژ دارد.

پیری شاید طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقی باشد که می تواند برای همه ما بیفتد. چه بخواهیم و چه نخواهیم به مرور زمان پوستمان کیفیت خود را از دست می دهد، چین و چروک روی صورتمان ظاهر می شود و کم کم لبخند در آینه محو و محو می شود. جستجوی اکسیرهای جوانی و راه هایی برای بازیابی زیبایی از دست رفته سابقه ای طولانی دارد.

اگرچه دانشمندان هنوز نتوانسته‌اند پیری را کاهش دهند، اما روش‌های زیبایی و جوان‌سازی پوست در حال پیشرفته‌تر شدن است. هایفوتراپی یکی از موثرترین و ایمن ترین روش هاست که در این مقاله بیشتر با آن آشنا می شویم.

هایفودرمانی چیست؟ HIFU یا HIFU مخفف سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است. هایفو روشی نسبتا جدید در سفت کردن و سفت کردن زیبایی پوست است که بدون درد و غیر تهاجمی است و می تواند جایگزین لیفت صورت شود.

سونوگرافی (اولتراسوند) در هایفوتراپی استفاده می شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه های سونوگرافی استفاده می شود. اما در هایفو، این امواج انرژی را بر روی لایه خاصی از پوست متمرکز می کنند و تولید الیاف کلاژن را تحریک می کنند. کلاژن ها مسئول تقویت بافت های بدن از جمله پوست هستند. بنابراین، این باعث می شود پوست ما سفت تر و بدون چین و چروک شود.

هایفو درمانی سال هاست که برای درمان تومورهای سرطانی استفاده می شود. استفاده از این روش برای درمان های زیبایی اولین بار در سال 2008 مطرح شد.

هایفو  درمانی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) در سال 2009 با استفاده از لیفت ابرو تایید شد.در سال 2014، FDA استفاده از این روش را برای بهبود وضعیت خطوط و چین و چروک دور گردن و بالای سینه تایید کرد. با توجه به جدید بودن این درمان، برخی از کاربردهای آن هنوز مورد تایید FDA قرار نگرفته است، اما هیچ مدرکی مبنی بر مضر بودن یا مضر بودن کاربردهای مختلف هیپرترمی وجود ندارد و این روش بسیار ایمن تر از جراحی زیبایی است.

اگرچه هیچ کارآزمایی بالینی بزرگی بر روی درمان هایفو انجام نشده است، اما چندین مطالعه کوچکتر نشان داده اند که این درمان برای سفت کردن صورت و بهبود ظاهر چین و چروک ایمن و موثر است. افرادی که این درمان را دریافت کرده اند می توانند اثرات مثبت آن را پس از چند ماه مشاهده کنند. بدون اینکه خود را در معرض خطرات و عوارض جراحی های زیبایی و لیفتینگ قرار دهید.

هایفوتراپی صورت دستگاه هایفو با استفاده از امواج فراصوت متمرکز، لایه ای از پوست را در زیر لایه سطحی هدف قرار می دهد و انرژی را به آن تزریق می کند. انرژی امواج مافوق صوت باعث افزایش سریع دمای این لایه می شود.

هنگامی که سلول های لایه هدف به دمای مشخصی می رسند، آسیب سلولی را متحمل می شوند. ممکن است به نظر برسد که با اهداف ما برای بهبود کیفیت پوست صورت در تضاد باشد، اما اینطور نیست. آسیب به سلول ها باعث تحریک تولید پروتئین هایی به نام کلاژن می شود. کلاژن مسئول حفظ ساختار طبیعی پوست و بسیاری از بافت های دیگر بدن است. هر چه مقدار کلاژن در بافت بیشتر باشد، آن بافت سفت تر می شود.

بنابراین افزایش کلاژن باعث سفت تر، صاف تر و بدون چین و چروک پوست می شود. از آنجایی که امواج فراصوت پرانرژی روی لایه خاصی از پوست متمرکز می شوند، لایه های بالایی و پایینی ناحیه مورد نظر آسیبی نمی بینند.بعضی از آنها ... هستند:

  • 1 تا 3 جلسه درمانی برای رسیدن به نتایج مطلوب کافی است. نتایج هیپرترمی حدود 1 تا 2 سال باقی می ماند. جلسات درمانی کوتاه بوده و بین 30 تا 90 دقیقه طول می کشد. درمان آسان، بدون نگرانی و بدون دوره نقاهت بدون استفاده از تزریق و برش. بدون خونریزی، درد و بانداژ. می تواند ماندگاری نتایج جراحی زیبایی را افزایش دهد. می توان آن را در ترکیب با سایر درمان ها مانند میکرونیدلینگ انجام داد. هزینه آن بسیار کمتر از جراحی است.

هایفوتراپی یا لیفت صورت؟ هایفو نسبت به جراحی لیفت صورت هزینه و خطر کمتری دارد، اما اثر آن کوتاه‌تر است و ممکن است لازم باشد درمان را در سال‌های بعد از هایفو تکرار کنید. فقط توجه داشته باشید که خدمات زیبایی حتما باید در کلینیک زیبایی تخصصی و  توسط پزشک متخصص انجام شود تا به نتیجه دلخواه برسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان