اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011085664516221

افزایش تستوسترون چگونه است؟

کد: 140011085664516221

https://bit.ly/3uWA2BV

، (اخبار رسمی): افزایش تستوسترون چگونه است؟ چیکار کنیم  تستوسترون بدنمان بیشتر شود؟ با اینمگ همراه باشید. چه چیزی یک مرد را می سازد؟ این سوال قرن ها موضوع بحث بزرگی بوده است. با این حال، چیزی که ابتدا به ذهن می رسد، بی شک تستوسترون است.

افزایش تستوسترون چگونه است؟
افزایش تستوسترون چگونه است؟

تستوسترون حیاتی ترین هورمون جنسی مردانه است که یک عامل مهم در نوجوانی مردان است.نسبت مطلوب تستوسترون سطح انرژی بالا را حفظ کرده و قدرت و مردانگی بدن را افزایش می دهد. علاوه بر این، این یک جنبه مهم در مورد تغییرات جسمی در پسران است.

افزایش تستوسترون

اما، اگر سطح تستوسترون پایین تری دارید، چه اقداماتی را باید انجام دهید؟ در این زمینه زنجیره وسیعی از درمان ها و روش ها را خواهید یافت، اما دسترسی به روش معتبر دشوار است.

با انجام تحقیقات کافی در مورد این امر مهم، شما را با نه روش ارزشمند آشنا می کنیم که به شما کمک می کنند تا تستوسترون را به طور طبیعی افزایش دهید و خبر خوب این است که اینها تغییرات مفیدی در سلامت و رفاه کلی شما به ارمغان می آورند.

تقویت کننده تستوسترون

مکمل های تقویت کننده تستوسترون

رژیم غذایی شما تأثیر قابل توجهی بر سطح تستوسترون شما دارد. مطالعات اخیر نشان داده است که مردانی که از رژیم غذایی کم چرب استفاده می کنند با کمبود تستوسترون روبرو هستند.

بنابراین، همیشه به برنامه غذایی خود توجه داشته باشید و از استراتژی های طولانی مدت رژیم خودداری کنید.خوردن مواد حجیم، مردانگی شما را تقویت می کند.

بنابراین، پیروی از یک رژیم غذایی غنی و مصرف بهترین مکمل های تقویت کننده تستوسترون ممکن است سطح تستوسترون شما را به طور موثر افزایش دهند.ممکن است برخی از مواد مغذی ضروری را در رژیم غذایی روزانه خود از دست داده باشید که ممکن است سطح تستوسترون شما را افزایش دهند.

ما در مورد اهمیت آنها و اینکه چگونه می توانید همه آنها را یکجا در زیر به تفصیل بخوانید بحث کرده ایم:

دی آسپارتیک اسید

اسید آسپارتیک یک اسید آمینه طبیعی است که می تواند سطح تستوسترون شما را به طور موثر افزایش دهد.

تحقیقات عظیمی در مورد اسید آسپارتیک انجام شده است، که نشان می دهد آن با نتایج موثر با کل سیستم تولید مثل مردان ارتباط دارد.مطالعات اخیر نشان داده است که اسید دی آسپارتیک بر روی برخی از هورمون های مهم تحریک کننده تستوسترون مانند هورمون های تحریک کننده فولیکول و هورمون های لوتئینیزه کننده اثر می گذارد که سطح تستوسترون شما را افزایش می دهند.

افزودن اسید آسپارتیک به رژیم غذایی به مدت 12 روز ممکن است به افزایش سطح تستوسترون و سایر هورمون ها کمک کند. علاوه بر این، ممکن است تولید و حمل و نقل آنها را در سراسر بدن افزایش دهد.بسیاری از مطالعات همچنین نشان داده اند که چنین اسیدهای آمینه ای می توانند در تولید و کیفیت اسپرم مفید باشند. بنابراین، به طور کلی، می توانند گامی مهم در جهت بهبود سطح تستوسترون باشند.

منیزیم

منیزیم یک ماده معدنی حیاتی است که عمیقا با فرآیندهای حیاتی در بدن ما مرتبط است، مانند فرآیندهای سلولی، تشکیل استخوان و عملکرد ماهیچه ها.چندین تحقیق نشان داد که مکمل منیزیم به مدت چهار هفته سطح تستوسترون را در افراد ورزشکار و کم تحرک افزایش می دهد.

رژیم غذایی غنی از منیزیم می تواند به طور مستقیم و غیر مستقیم سطح تستوسترون را افزایش دهد (از آنجا که منیزیم همچنین مسئول تبدیل ویتامین D به شکل فعال است).

اگرچه کمبود منیزیم در دوران سالمندی شایع تر است، اما بسیاری از جوانان مانند ورزشکاران نیز ممکن است از آن رنج ببرند، زیرا بسیاری از مواد معدنی مانند روی، منیزیم و غیره ممکن است در عرق از بین بروند.

بنابراین، از مصرف مناسب منیزیم اطمینان حاصل کنید.اگرچه بسیاری از مکمل های رقابتی شامل منیزیم به عنوان یک عنصر هستند، منیزیم رژیمی همیشه حرف اول را می زند، بنابراین سعی کنید از غذاهای غنی از منیزیم که فراوان هستند، مانند سبزیجات، آجیل، دانه ها، لوبیای خشک، غلات کامل و سبوس گندم و جو دو سر استفاده کنید.

سعی کنید از اکسید منیزیم دوری کنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد برخی مشکلات بهداشتی مهم مانند ناراحتی روده یا اسهال شود.

فلز روی:

روی به عنوان دومین عنصر فراوان در بدن انسان یافت می شود. علاوه بر مزایای بیشمار در سایر زمینه های سلامتی، محققان دریافتند که روی می تواند نقش فوق العاده ای در مردانگی مردان، لقاح، کیفیت اسپرم و ترشح هورمونی ایفا کند.

برخی از محققان همچنین مشاهده کرده اند که برای عملکرد طبیعی غده هیپوفیز، که در پتانسیل باروری مردان برجسته است، به طور متوسط ​​غلظت روی در بدن مورد نیاز است.

روی به طرق مختلف بر باروری مردان تأثیر می گذارد. علاوه بر این، سطوح پایین روی در بدن تأثیر منفی برجسته ای بر غلظت تستوسترون دارد.

بنابراین، با در نظر گرفتن همه این موارد، سعی کنید مکمل های روی را در رژیم غذایی خود قرار دهید که شامل صدف، گوشت گاو، آجیل، مرغ، لوبیا و بسیاری دیگر است.

چگونه می توان مواد مغذی ذکر شده در بالا را در رژیم غذایی خود است.

منبع: https://inmag.ir/increased-testosterone/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خشک استور

یک فروشگاه اینترنتی جهت خرید میوه خشک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش