اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011085664716221

آشنایی با نصب و راه اندازی آسانسور

کد: 140011085664716221

https://bit.ly/3423OMf

، (اخبار رسمی): نصب و راه اندازی آسانسور شامل چه مراحلی است؟ برای راه اندازی کامل با این مقاله همراه باشید.

نصب و راه اندازی آسانسور
آشنایی با نصب و راه اندازی آسانسور

برای نصب و راه اندازی آسانسور باید مراحل زیر را طی نمود. امروزه استفاده از آسانسور به دلیل ساخت ساختمان ها و برج ها اهمیت پیدا کرده است. نبود چنین زیرساختی در یک ساختمان چند طبقه، رفت و آمد را برای افراد سخت کرده و از ارزش ساختمان می کاهد.

آسانسور دروازه ای است از یک ساختمان به ساختمان دیگر و همچنین اتاقی است که افراد می توانند از آن بالا و پایین بروند. در زیر به معرفی انواع آسانسور، کاربردها، مزایا و معایب آن ها می پردازیم. با ما بمان.
این آسانسور یکی از قدیمی ترین و رایج ترین انواع آسانسور اعم از خانگی و تجاری می باشد. در این آسانسورها از خطوط کششی، وزنی و کششی استفاده می شود.

عملکرد آسانسور به استحکام جعبه دنده و موتور بستگی دارد و محفظه آن توسط چندین سیم یعنی کابل کشش به وزنه تعادل متصل می شود.

این برای اطمینان از ایمنی آسانسور از عناصر بسیار مهم است. اگر آسانسور به طور مرتب بازرسی شود، هر گونه مشکل در زنجیر برق قابل تشخیص و اصلاح است.

حتی در صورت تصادف، سیستم هایی وجود دارند که می توانند سرعت شتاب را کنترل کرده و از حوادث غیرمترقبه جلوگیری کنند. این بالابرها به دو نوع شیشه ای و بسته تقسیم می شوند.

بلند کردن
نوع بالابر تراکتور
تقویت کننده رومر
این محصول کشش آسانسور بدون اتاق ماشین نام دارد. آسانسور روملز در مسیر بالابر قرار دارد و جایگزینی ایده آل برای آسانسورهای قدیمی و قدیمی است.

از مزایای نصب و راه اندازی آسانسور بالابر رومرز می توان به نصب آسان آسانسور، قطعات کوچک، تعمیر و نگهداری آسان، دسترسی به تمامی تجهیزات چاه آسانسور، کاهش چشمگیر مصرف برق، صدای کم ترمز و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد.

آسانسور کششی گیربکس
این آسانسورها دارای جعبه دنده هایی هستند که به موتورها متصل می شوند و زنجیرها را به زنجیر برق منتقل می کنند. این نوع بالابرها می توانند به سرعت 1.7 تا 2.5 متر در دقیقه برسند.

حداکثر ارتفاع گیربکس کششی می تواند حدود 76 متر باشد.بنابراین این نوع بالابر برای ساختمان های کوتاه و متوسط ​​ایده آل است.

حداکثر وزنی که بالابر گیربکس می تواند تحمل کند حدود 13600 کیلوگرم است. هزینه نصب این نوع بالابر نسبت به نوع غیر استاندارد آن کمتر است.

انواع موتور گیربکس
ماشین برقی
جیغ زدن
جیغ زدن
ترمز برقی
بالابر تراکتور بدون دنده
این آسانسور از گیربکس استفاده نمی کند و می تواند تا 2.53 متر در دقیقه سرعت بگیرد. سیم برق این نوع آسانسور به بالای آسانسور متصل می شود و هنگام بالا آمدن آن به دور بسته نرم افزاری پیچیده می شود.

سر دیگر سیم کشش برای ثبات و پایداری سیستم پردازش به وزنه متصل می شود. سیستم کشش آسانسور را می توان با توجه به سرعت به سرعت تک سرعته، دو سرعته و سرعت هوشمند تقسیم کرد.

تفاوت بین گیربکس و موتور در عدم دنده است

آسانسور به سوخت نیاز ندارد، اما گیربکس موتور نیازی به سوخت دارد.
دستگاه آسانسور کوچک است و می تواند برای نصب سیستم بدون روتور استفاده شود. اما موتورهای گیربکس آسانسور به دلیل اندازه و وزنشان نمی توانند این کار را انجام دهند.
گیربکس آسانسور هر بار که شروع به کار می کند حدود 2 تا 3 برابر قدرت بیشتری دارد.
مزایای آسانسورهای کششی
از این آسانسورها می توان در ساختمان های بلند استفاده کرد.
طراحی کشش آسانسور ساده است.
نصب این بالابر سریع است.
قسمت های بالایی دارای دو بریدگی برای دسترسی آسان تر به فرهای بالاتر بودند.
رفاه آسانسورهای کششی
طراحی خوب فضای زیادی را اشغال می کند.
اگر آتش سوزی یا خرابی آسانسور بالا برود، خروج مسافران از ساختمان آسان نیست اما کارکنانی که مهارت های لازم را دارند این کار را انجام می دهند.
به روز رسانی تعمیر را بکشید
این شرکت تخصصی نیست که این گونه آسانسورها را تعمیر کند، سایر شرکت های دارای مجوز نیز می توانند ماشین آلات کششی را تعمیر کنند. البته بی تجربگی در این زمینه تنها باعث تشدید آسیب و ارتفاع می شود، توصیه می شود از کارشناس حوزه کمک بگیرید.

تراکت بالابر
2. بالابر هیدرولیک
بالابر هیدرولیک موتوری است که در فشار روغن کار می کند. این نوع آسانسورها نسبت به آسانسورهایی که نیاز به آسانسور ندارند فضای کمتری را در داخل خانه اشغال می کنند.

شیلنگ های هیدرولیک برای مسافت های طولانی در حجم کم استفاده می شود و نیروی عمودی بر بار در سازه های ساختمان وارد نمی کند. در موتورهای هیدرولیک نیروی محرکه جک و منبع تغذیه است.

وظیفه این بالابر ایجاد ضربه با فشرده سازی روغن و انتقال آن به جک هیدرولیک و تسهیل حرکت بالابر است.

سیستم محرک این نوع آسانسور به دو قسمت مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شود. در موقعیت صحیح حرکت قایق، جک بلافاصله به طناب قایق متصل می شود و در موارد نادر با حرکت طناب متصل به کاشی ها، جک پیچ می خورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خشک استور

یک فروشگاه اینترنتی جهت خرید میوه خشک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]