اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011095668116589

باتری های اورجینال را از iBattery بخواهید

چطور بهترین مارک باتری گوشی هواوی را تشخیص دهیم؟

کد: 140011095668116589

https://bit.ly/3rvRkFx

، تهران , (اخبار رسمی): باتری هواوی اصولاً بر دو نوع ساخته می‌شود برخی از آنها قابل تعویض هستند و فرد می‌توان با باز کردن پشت گوشی خود اقدام به تعویض باتری نماید.

باتری هواوی اصولاً بر2نوع ساخته می‌شود برخی از آنها قابل تعویض هستند و فرد می‌توان خود اقدام به تعویض باتری نماید.برخی از آنها دارای اتصالاتی هستند که باید به دست تعمیر کار موبایل تعویض شود

خصوصیات باتری هواوی
قبل از آن که هر چیزی را خریداری نماییم لازم است قبل از خرید اطلاعات جامعی را در مورد آن و در مورد این که به چه منظوری این کالا را می‌خریم داشته باشیم. باتری گوشی نیز از این حیث مستثنی نبوده و قبل از آن که اقدام به خرید آن کنیم باید بدانیم کدام نوع از باطری با برند گوشی هواوی ما مرتبط می‌باشد.

هر باطری دارای شکل مناسب خود بوده و با توجه به نوع قرارگیری آن در گوشی به شکل مستطیل یا مربع می‌باشد. باتری اورجینال هواوی اصولاً بر دو نوع ساخته می‌شود برخی از آنها قابل تعویض هستند و فرد می‌توان با باز کردن پشت گوشی خود اقدام به تعویض باتری نماید.

برخی از آنها دارای اتصالاتی هستند که تعویض آنها را به سرعت غیر ممکن کرده و باید به دست تعمیر کار موبایل تعویض شود. اغلب گوشی‌های هواوی که مدل جدید به بازار آمده‌اند در نوع غیر قابل تعویض هستند اما مدل‌های قدیمی قابلیت تعویض را دارند.

باتری‌ها علاوه بر آن که از نظر ظاهری با هم فرق دارند و یا از نظر شکل تعویض متفاوت هستند از نظر نوع جنسی که دارند نیز با هم فرق دارند چون برخی از آنها لیتیوم یونی هستند و برخی از آنها پلیمری می‌باشند و قابل ذکر است که باتری لیتیوم یونی امروزه بیشتر به چشم می‌خورد و قابلیت تحمل داغی گوشی و فشار زیاد را دارند و در نتیجه مقاومت آنها بهتر خواهد بود و عمر بیشتری دارند.

ولتاژ لازم برای هر باتری از ۳ تا ۴ ولت متفاوت بوده و جریان خود باتری برحسب میلیمتر محاسبه می‌گردد. هر باتری هواوی میزان برقی را که یک گوشی هواوی برای روشن ماندن و اجرای عملیات مربوطه را لازم دارد تأمین می‌کند. هر باتری دارای یک فاز منفی و یک فاز مثبت است که بر پایه چند پپین هستند؛ بیشتر آنها دو پین بوده اما سه پین و چهار پین نیز وجود دارد. اگر بخواهیم گوشی را به یک بدن تشبیه کنیم باتری نیز قلب تپنده آن به شمار می‌رود.

چگونه از باتری گوشی خود مراقبت کنیم؟!
باتری هواوی از مهمترین اجزای گوشی هواوی می‌باشد و در نبود آن عملاً گوشی خاموش بوده به همین سبب در حفظ و نگهداری از آنها باید کوشا بود. راه‌های زیادی وجود دارد که عمر یک باتری را افزایش می‌دهد که به چند مورد مهم اشاره می‌کنیم.

  • قبل از آن که شارژ گوشی به حد قرمز یعنی زیر ۱۵ درصد برسد باید آن را به شارژر اورجینال هواوی وصل نمود.
  • حتماً از کابل اورجینال هواوی که متعلق برای خود گوشی است استفاده کرد تا عمر باتری و شارژر حفظ شود.
  • آداپتور هواوی فیک باعث داغ شدن گوشی و باتری می‌شود و به شدت عمر باتری را کاهش می‌دهد.
  • در هنگام شارژ بهتر است گوشی را بر روی حالت هواپیما قرار داده و وارد برنامه‌ای نشد.
  • تمامی برنامه‌های مخفی که از باتری به طور دائمی استفاده می‌کنند(مانند بروز رسانی‌ها) را به حالت توقف درآورد.
  • از پوشش‌های که باعث می‌شوند باتری گوشی داغ شود پرهیز نمود و پوشش‌های سبک را خرید.

منبع : https://huaweibattery.ir/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید