اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108216817416589
در دسترس نیست

شارژ کامل سری آیفون ۱۳ تقریبا یک ساعت و نیم کامل می‌شود!

کد: 140108216817416589

، تهران , (اخبار رسمی): از چند روز پیش عرضه سری آیفون 13 آغاز شده و بده همین دلیل هر روز شاهد اخبار و جزئیات بیشتری از این سری از گوشی‌های اپل هستیم. در همین رابطه، یکی از کاربران چینی سرعت شارژ باتری ایفون ۱۳، ۱۳ مینی و ۱۳ پرو مکس را مورد بررسی قرار داده است.

نمودارهایی که این کاربر چینی منتشر کرده به ما نشان می‌دهد که سرعت شارژ ایفون ۱۳ پرو مکس نزدیک به 27 وات است و به 86 دقیقه زمان نیاز دارد تا باتری ۴۳۷۳ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی به طور کامل شارژ شود.

این کاربر چینی برای اینکه به گزارش خود ارزش بیشتری بدهد آزمایش‌های بیشتری انجام داده و دو شارژر ۲۰ وات و ۳۰ وات را استفاده کرده که حداکثر سرعت شارژ با شارژر دومی به ۲۱ وات رسیده و شارژر اولی هم توانسته حداکثر سرعت ۱۹ وات کار خود را انجام دهد. در پایان مشخص شده که زمانی که با هر دو شارژر احتیاج است 89 دقیقه بوده. این را فراموش نکنید که باتری آیفون 13 3240 میلی‌آپر ساعی بوده است.

این کاربر پیگیر باتری آیفون 13 مینی را هم مورد تست قرار داده و توانسته رکورد سرعت شارژ ۱۵ وات را برای خود به ثبت برساند و برای شارژ کامل این گوشی باید ۸۷ دقیقه صبور باشید. آیفون ۱۳ مینی همراه با باتری ۲۴۳۸ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار شده است.

در پایان باید بگوییم که اگر این اعداد درست باشند، به نظر می‌رسد اپل سرعت شارژ مدل‌های جدید آیفون را ارتقا نداده اما کاری کرده که تمامی اعضا خانواده سری آیفون 13 در یک تایم خاص به شارژ کامل برسند. همچنین با توجه به اینکه گوشی‌های آیفون ۱۳ مانند نسل قبلی بدون شارژر راهی بازار می‌شوند، به لطف این تست می‌توانید شارژر بهتری برای مدل موردنظر خود بخرید.

به عنوان مثال یک شارژر ۳۰ وات برای آیفون ۱۳ پرو مکس کافی است و برای آیفون ۱۳ بدون نگرانی بابت کاهش سرعت شارژ، می‌توانید از شارژر ۲۰ وات استفاده کنید. در رابطه با آیفون ۱۳ مینی هم شارژر ۱۸ وات می‌تواند با بالاترین سرعت ممکن این گوشی را شارژ کند. در نهایت باید خاطرنشان کنیم این کاربر هنوز سرعت شارژ‌ آیفون ۱۳ پرو را بررسی نکرده است. 

منبع :https://iphone-battery.ir//

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید