اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202107259216589
در دسترس نیست

خرید لوازم جانبی آیفون از فروشگاه اینترنتی آی باتری iBattery

کد: 140202107259216589

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی آی باتری iBattery یک مرکز فروش باتری آیفون در تهران است که با حضور چندین ساله خود در بازار تجهیزات الکترونیکی و لوازم جانبی موبایل، ارائه خدمات باکیفیت از ویژگی های آن می باشد.

خرید لوازم جانبی آیفون از فروشگاه اینترنتی آی باتری iBattery
خرید لوازم جانبی آیفون از فروشگاه اینترنتی آی باتری iBattery
خرید لوازم جانبی آیفون از فروشگاه اینترنتی آی باتری iBattery
خرید لوازم جانبی آیفون از فروشگاه اینترنتی آی باتری iBattery

 ارائه انواع تجهیزات و خدمات سیار از جمله باتری و لوازم جانبی گوشی های آیفون بخش بزرگی از نیازهای مشتریان را پوشش می دهد. واحد فروش اینترنتی و آیس باتری به آدرس  iphone-battery.ir با تکیه بر توان و تجربه خود در زمینه تامین و توزیع عمده منابع برق در کشور اقدام به راه اندازی فروش الکترونیکی محصولات جانبی آیفون نموده است.

خدمات قابل ارائه در آی باتری iBattery

آی باتری iBattery کار خود را به صورت تخصصی بر روی باطری های اصلی موبایل ایفون متمرکز کرده و با این اهداف که مصرف کنندگان بتوانند باطری با کیفیت اصلی را خریداری کنند پا به عرصه تجارت گذاشتند و بیشترین تلاش رو انجام خواهیم دادم تا کاربران بتوانند بدون هیچ دغدغه ای محصول خود را خریداری کنند.

یکی دیگر از مهمترین اهداف ما پشتیبانی بعد از خرید به کاربران است متاسفانه امروزه خیلی از فروشگاه های انلاین بعد از خرید دیگر پاسخگوی ما نیستند از این رو مشتری با سر در گمی مواجه خواهد شد ولی تمام کاربران این فروشگاه هر در موقع از 24 ساعت شبانه روزی از طریق پشتیبان انلاین سایت یا تماس تلفنی و واتساپ و تلگرام با ما در تماس باشند و پاسخ سوالات و ابهامات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.

متاسفانه امروزه وجود باطری های فیک و کپی در بازار بی نهایت زیاد شده و به جرأت می توانم اذعان کنیم که 90% باطری موجود در بازار کیفیت خوبی ندارند و به سرعت شارژ خالی کی کنند برای همین ما این اطمینان را به کاربران می دهیم در صورتی که از کیفیت محصول ما ناراضی بودند می توانند هر زمان محصول را مرجوع و هزینه پرداختی وجه خود را پس بگیرند در همین راستا اموزشی در سایت قرار دادیم که تا حدودی می تواند کاربران را از سر در گمی رها کند.

چرا باید به آی باتری iBattery اعتماد کنم؟

طبق مطالعات صورت گرفته، تأیید یک فروشگاه مجازی توسط مؤسسات دولتی و یا مراکز ثالث قانونی، بیشترین تأثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه مجازی را دارد. در این حالت خریدار از محفوظ ماندن اطلاعات خود احساس امنیت بیشتری دارد و اگر از اطلاعات شخصی وی سوء استفاده شود، می تواند برای شکایت از فروشگاه مجازی متخلف به مراجع قانونی مراجعه نماید.

یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی است. با توجه به بررسی های انجام گرفته، مهمترین عوامل مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه های مجازی به شرح ذیل هستند:

1-      شناسایی مالک فروشگاه و امکان مراجعه در صورت بروز اشکال

2-      کامل و صحیح بودن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده

3-      گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش

4-      واضح بودن روند برگرداندن کالا و باز پس گیری پول

5-      محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران

6-      تایید امنیت سایت توسط یک موسسه و مرکز ملی اعتماد

اصل بودن محصولات آی باتری iBattery

سوال) آیا محصولات اصلی و اوریجینال هستند؟

جواب) بله، کلیه اجناس آی باتری iBattery اصلی و اوریجینال هستند. این فروشگاه برای اطمینان شما کاربر محترم 7 روز گارانتی تعویض محصول را به شرطی که

شرایط گارانتی آن نقض نشود برای هر محصول اعمال نموده است.

به عبارت دیگر اگر  کالا معیوب باشد و یا کیفیت نامطلوبی داشته باشد می توانید کالا را در این بازه زمانی 7 روزه برگشت بزنید تا برای شما تعویض شود.

سوال) چرا قیمت کالا های آی باتری iBattery نسبت به فروشگاه های دیگر ارزان تر است؟

جواب)  به دلیل اینکه مجموعه آی باتری iBattery تمام کالاهای خود را از کشورهای سازنده آن ها وارد می کند، بالبطع به دلیل اینکه شما کالا را بدون واسطه خریداری می کنید قیمت نهایی کالاها با قیمت فروشگاه های دیگر تفاوت دارد، لازم به ذکر است مجموعه آی باتری iBattery غیر از فروش اینترنتی محصولاتش فروش همکار را نیز به صورت فیزیکی به همکاران و تعمیرکاران انجام می دهد.

سوال) زمان رسیدن کالا بعد از خرید چقدر است؟

جواب) اگر سفارش شما تا قبل از ساعت 12 ظهر ثبت شود در همان روز به وسیله پست پیشتاز ارسال می شود، مدت زمان  رسیدن کالا نیز با توجه به فاصله شما از تهران بین 24 ساعت تا 72 ساعت متغییر است.

علاوه بر این در قسمت مجله آی باتری می توانید با اطلاعات جامعی در مورد گوشی موبایل، راه های افزایش سلامت باتری و مواردی از این دست آشنا شوید و مشکلات خود را برطرف کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]