اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012015720116589

شایعه تاریخ انتشار ، مشخصات ، طراحی و نشت آیفون 14

کد: 140012015720116589

https://bit.ly/3BAmPSl

، تهران , (اخبار رسمی): آیفون 14 می تواند بزرگترین تغییرات سال های گذشته را داشته باشد. در اینجا چیزی است که ما تا کنون می دانیم.

شایعات مربوط به آیفون 14 در حال حاضر آغاز شده است و گوشی پرچمدار بعدی اپل با تغییرات بسیار بزرگی روبرو می شود.

آیفون 14 می تواند بزرگترین تغییرات سال های گذشته را داشته باشد. در اینجا چیزی است که ما تا کنون می دانیم.

شایعات مربوط به آیفون 14 در حال حاضر آغاز شده است و گوشی پرچمدار بعدی اپل با تغییرات بسیار بزرگی روبرو می شود.

در حالی که مدلهای جدید آیفون 13 ارتقاء نسبی دارند ، آیفون 14 می تواند بزرگترین ارتقاء چند سال اخیر را ارائه دهد. تا کنون شایعات به انتهای ناچ ، Touch ID زیر صفحه نمایش ، پردازنده قدرتمند جدید 4 نانومتری و طراحی احتمالی بدون پورت برای یکی از مدل ها اشاره می کند.

بزرگترین شایعه این است که آیفون مینی می تواند به نفع اندازه جدید از بین برود. بله ، ما می توانیم یک آیفون 14 مکس 6.7 اینچی به همراه یک آیفون 14 6.1 اینچی را ببینیم.

در اینجا مواردی که تا کنون در مورد iPhone 14 شنیده ایم و دوست داریم از تلفن هوشمند 2022 اپل ببینیم.

آخرین شایعات آیفون 14 (به روز شده در 7 اکتبر)

نشت جدیدی از یک کاربر Weibo با سابقه خوب نشان می دهد که iPhone 14 مجهز به Touch ID در صفحه نمایش نخواهد بود و ناچ همچنان در حال چسبیدن است .

یک گزارش می گوید که iPhone 14 Pro می تواند تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی را ارائه دهد ، که یک جهش بزرگ به نظر می رسد.

Leaker Jon Prosser می گوید که سری آیفون 14 مینی را از بین می برد و اپل نسخه 6.1 و 6.7 اینچی را ارائه می دهد.

تاریخ و قیمت احتمالی عرضه آیفون 14

ما هیچ اشاره ای به تاریخ انتشار احتمالی آیفون 14 پرومکس نکرده ایم. اما با توجه به رویدادهای قبلی معرفی آیفون اپل ، انتظار می رود که آیفون 14 برای اولین بار در سپتامبر 2022 معرفی شود.

باتری اورجینال ایفون ایکسشارژر آیفون ایکسآداپتور آیفون ایکسخرید کابل آیفون ایکس

در مورد قیمت ، پیش بینی آن نیز دشوار است. اما ما گمان می کنیم که آیفون 14 با قیمت آیفون 13 مطابقت دارد که از 799 دلار برای آیفون معمولی 13 و 999 دلار برای آیفون 13 پرو شروع می شود. با این حال ، هیچ آیفون 14 مینی وجود ندارد ، بنابراین ما انتظار داریم iPhone 6 مکس 6.7 اینچی بزرگتر 899 دلار قیمت داشته باشد.

از آنجا ، iPhone 14 Pro می تواند 999 دلار و iPhone 14 Pro Max 1،099 دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد.

آیفون 14 مینی ندارید؟

با وجود فروش ضعیف آیفون 12 مینی ، اپل آیفون 13 مینی را معرفی کرد. اما مینی می تواند پس از آن نان تست شود ، زیرا گفته می شود که کمپانی آیفون 14 را تا سال 2022 تغییر خواهد داد. ممکن است یک آیفون 14 پرو یا مکس بزرگتر همراه آیفون 14 6.1 اینچی معمولی وجود داشته باشد. بنابراین دو عدد وجود خواهد داشت. گوشی های با اندازه معمولی و دو مدل صفحه نمایش بزرگتر iPhone 14.

این مورد را پروسر نیز تأیید کرد ، وی در یک ویدیو ادعا کرد که iPhone 14 Max جایگزین یک گوشی کوچک خواهد بود و یک صفحه نمایش 6.7 اینچی تنها بدون بارگذاری ویژگی های حرفه ای و برچسب قیمت سنگین ارائه می دهد. با توجه به اشتیاق برای گوشی های بزرگتر ، یک آیفون بزرگ و در عین حال مقرون به صرفه می تواند مورد علاقه طرفداران آیفون باشد.

طراحی آیفون 14

با توجه به جان پروسر و ویدئوی صفحه اول وی ، آیفون 14 شبیه به آیفون 12 است که با آیفون 4 متصل شده است ، از این نظر که دارای لبه های صاف است. اما در آن لبه ها می توان یک دکمه بی صدا و گروهی از دکمه های گرد را برای تنظیم صدا تنظیم کرد که به آیفون 4 باز می گردند.

بیشتر بخوانید  هک شدن آیفون : روزنامه نگار NYT از تجربیات هک شدن آیفون خود می گوید

ظاهراً کناره های آیفون 14 می تواند از جنس تیتانیوم باشد ، که می تواند آن را سخت تر و قوی تر از آیفون های قبلی کند ، در حالی که قسمت پشتی شیشه را حفظ می کند اما ظاهراً با روکش ساتن مانند است. در مورد حاشیه ها ، شایعاتی مبنی بر بدون آیفون بودن نسل بعدی وجود دارد ، اما پروسر ادعا می کند که آیفون 14 با پورت Lightning متصل می شود.

یکی از مهمترین تغییرات آیفون 14 نسبت به نسخه های قبلی ، بازگشت Touch ID است . ظاهراً به جای ادغام با دکمه روشن / خاموش ، زیر صفحه نمایش iPhone14 تعبیه شده است ، درست مانند بسیاری از حسگرهای اثر انگشت در بهترین گوشی های اندرویدی . در زمانی که مردم برای جلوگیری از ابتلا به کووید -19 از ماسک استفاده می کنند ، Face ID برای شناسایی کاربران آیفون مشکل دارد ، بنابراین داشتن نوعی Touch ID می تواند این مشکل را حل کند.

یکی دیگر از تغییرات طراحی به طور بالقوه در کارت های آیفون 14 این است که سه دوربین پشتی دیگر از پشت آیفون بیرون نمی زند بلکه پشت آنها هم تراز است. با توجه به پیشرفت در فناوری سنسور دوربین و تولید لنز ، این می تواند یک احتمال باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]