اطلاعات تماس
  • 093070*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011125675518083

هزینه جراحی لابیاپلاستی در سال 1400

کد: 140011125675518083

https://bit.ly/3uq0s0q

، (اخبار رسمی): لابیاپلاستی یک روش جراحی رایج است که برای تغییر اندازه شکل لب‌های کوچک واژن انجام می‌شود. هزینه یکی از عوامل تعیین کننده در مورد هر نوع جراحی زیبایی است. هزینه جراحی لابیاپلاستی بسته به مهارت و تخصص جراح، تکنیک لابیاپلاستی، بیمارستان انتخابی و سایر عوامل مانند نوع بیهوشی مورد استفاده متفاوت است.

هزینه جراحی لابیاپلاستی در سال 1400
هزینه عمل لابیاپلاستی

اولین چیز هزینه جراح شما خواهد بود. این هزینه بستگی به تخصص و تجربه او دارد. اطمینان از اینکه جراح شما دارای صلاحیت و اعتبار مناسب برای انجام لابیاپلاستی است بسیار مهم می باشد

لابیاپلاستی یک روش جراحی رایج است که برای تغییر اندازه شکل لب ‌های کوچک واژن انجام می ‌شود. بسیاری از زنان به دلایل زیبایی شناختی یا عملکردی این روش را انجام می دهند. در این مقاله به طور مفصل در مورد هزینه جراحی لابیاپلاستی بحث می کنیم.

چه کسانی می توانند لابیاپلاستی انجام دهند؟

بدن هر زنی کاملا با دیگری متفاوت  است. لابیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر زن دارای ویژگی های واژن منحصر به فرد کلیتوریس، لابیا و واژن است. در حالی که اکثر زنان با شکل طبیعی واژن خود راحت هستند، ممکن است دیگران اینطور نباشند.

هنگامی که لابیا بزرگ باشد، برخی از زنان متوجه می شوند که این امر باعث پیچش یا کشیده شدن آن در زمان انجام فعالیت های ورزشی یا پوشیدن لباس های تنگ می شود که ناراحت کننده یا حتی بسیار دردناک است.

همچنین ممکن است پوشیدن لباس شنا برای آن ها ناراحت کننده باشد و از در معرض عموم قرار گرفتن لابیاها بیمناک باشند.

اگر احساس می‌ کنید از فعالیت‌ هایی مانند دوچرخه‌ سواری، اسب‌ سواری یا حتی پوشیدن شلوار یوگا یا ساق ‌دار احساس ناراحتی می کنید، ممکن است کاندید لابیاپلاستی باشید.

لابیاپلاستی چگونه عمل می کند؟

رایج ترین عمل در بین عمل های زیبایی تناسلی، جراحی لابیاپلاستی است. لابیوم نامی است که به لب های تناسلی داده می شود که به دو لب بزرگ و کوچک تقسیم می گردد.

در حالی که لب های بزرگ مرز ناحیه تناسلی را تشکیل می دهند، لب های کوچک زیر آن ها قرار دارند و قابل مشاهده نیستند.

برخی از زنان دارای عدم تقارن بین لابیا هستند (یکی از لب ها بلندتر و آویزان از دیگری است). با جراحی لابیاپلاستی این مشکل نامتقارن نیز قابل اصلاح است

لابیاپلاستی یک راه حل موثر برای لابیاهای کشیده است. این روشی است که به وسیله آن جراح بافت اضافی لابیا را برش داده و برمی دارد. در واقع، مطالعات متعدد نشان می دهد که لابیاپلاستی با نرخ رضایت بیش از 90 درصد همراه است.

عوامل موثر در هزینه لابیاپلاستی

هزینه یکی از عوامل تعیین کننده در مورد هر نوع جراحی زیبایی است. هزینه جراحی لابیاپلاستی بسته به مهارت و تخصص جراح، تکنیک لابیاپلاستی، بیمارستان انتخابی و سایر عوامل مانند نوع بیهوشی مورد استفاده متفاوت است. هزینه جراحی لابیاپلاستی شامل موارد زیر می شود:

بیشتر بخوانید : تنگ کردن واژن 

حق الزحمه جراح

اولین چیز هزینه جراح شما خواهد بود. این هزینه بستگی به تخصص و تجربه او دارد. اطمینان از اینکه جراح شما دارای صلاحیت و اعتبار مناسب برای انجام لابیاپلاستی است بسیار مهم می باشد. برخی از جراحان این کار را در کلینیک و تحت بی حسی موضعی انجام می دهند؛ در حالی که برخی دیگر آن را در بیمارستان و تحت بیهوشی عمومی انجام می دهند. مطمئن شوید که با جراح خود و امکانات/بیمارستان او احساس راحتی می کنید.

بی حس کننده

هر روش جراحی نیاز به نوعی بیهوشی دارد. بی حسی شما ممکن است یک بی حس کننده موضعی باشد که جراح در کلینیک خود تجویز می کند. برخلاف تصور رایج، متخصصان بیهوشی از مجموعه استانداردی از هزینه ها پیروی نمی کنند، بنابراین پیش بینی سهم آن ها از هزینه جراحی لابیاپلاستی دشوار است.

دستیار (در صورت نیاز)

این جراحی شامل افراد دیگری است، نه فقط جراح شما، بلکه شامل کارکنانی مانند پرستاران و یک دستیار نیز می شود. هزینه دستیار معمولا به ازای هر ساعت نیز محاسبه می شود، این ممکن است در قیمت شما لحاظ گردد.

هزینه بیمارستان/بستری

بیمارستان ها هر ساعت هزینه بستری را دریافت می کنند. هزینه تخت نیز وجود دارد. بسته به تکنیکی که جراح برای مورد خاص شما انتخاب می کند، لابیاپلاستی در عرض یک تا دو ساعت انجام می شود. به طور معمول، این عمل یک روزه است و بیماران می توانند در همان روز به خانه بروند.

بیشتر بخوانید : سفید کردن واژن 

داروها

بعد از جراحی برای مراقبت از زخم، سطح درد و جلوگیری از عفونت به مقداری دارو، پانسمان و درمان موضعی احتمالی نیاز دارید. قیمت این داروها ممکن است در هزینه جراحی لابیاپلاستی گنجانده شود یا به صورت جداگانه حساب گردد. جراح شما را راهنمایی خواهد کرد.

مراقبت های بعد

قرارهای بعد از عمل برای شما ترتیب داده می شود تا مطمئن شوید که همه چیز طبق معمول پیش می رود و آنطور که باید بهبود می یابد. میزان مراقبت های بعد از عمل مورد نیاز بر اساس پیچیدگی جراحی لابیاپلاستی شما است. این نرخ در قیمت کلی که برای این روش به شما داده می شود، گنجانده شده است.

چرا هزینه جراحی لابیاپلاستی متفاوت است؟

هزینه جراحی لابیاپلاستی بر اساس موارد زیر متفاوت است:

چه کسی جراحی را انجام می دهد؟

  • تجربه و تخصص پزشک یا جراح شما یکی از عوامل تعیین کننده برای پرداخت هزینه شما خواهد بود. توصیه می شود برای انجام این کار حتما به بهترین متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید  مطمئنا فردی که ده سال سابقه لابیاپلاستی داشته باشد نسبت به فردی با دو سال سابقه هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

چه نوع جراحی لابیاپلاستی انجام می شود؟

  • پیچیدگی عمل و میزان تغییرات زیبایی مورد نیاز نیز نقش زیادی در تعیین هزینه کلی این عمل دارد. برای برخی از بیماران، تنها یک تغییر جزئی کافی است، در حالی که در برخی دیگر، تغییرات عمده ای برای دستیابی به اهداف زیبایی شناختی مورد نیاز است و هزینه بیشتری را در پی خواهد داشت.

جراحی در کجا انجام می شود؟

  • یک مرکز معتبر که با تمام امکانات مناسب پر شده است، جایی است که می خواهید بروید. اطمینان حاصل کنید که جراح شما از امکاناتی استفاده می کند که معتبر و مجهز به آنچه مورد نیاز است.

چرا جراحی انجام می شود؟

  • اینکه لابیاپلاستی را به دلایل زیبایی یا پزشکی انجام می دهید نیز بر هزینه این عمل تاثیر می گذارد. همچنین تعیین می کند که چقدر می توانید از بیمه کمک بگیرید.

.آیا هزینه جراحی لابیاپلاستی تحت پوشش بیمه است؟

از آنجایی که لابیاپلاستی در درجه اول یک عمل زیبایی محسوب می شود، اکثر شرکت های بیمه این عمل را پوشش نمی دهند.

سخن آخر

هزینه جراحی لابیاپلاستی تنها یکی از عواملی است که خانم ها هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این روش برای آن ها مناسب است یا خیر، در نظر می گیرند.

هزینه جراحی لابیاپلاستی بر اساس عوامل مختلفی محاسبه می شود مانند جراح، نوع لابیاپلاستی و نوع بیهوشی مورد نیاز برای بیمار، بیمارستان مورد نظر و غیره.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093070*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی