درمان خانگی عفونت واژن

ر وش های خانگی درمان عفونت واژن

کد: 140012115741018083

https://bit.ly/3hDlXTF

، (اخبار رسمی): خانم های بسیاری با مشکل خارش، سوزش، بوی نامطبوع و ترشح واژن مواجه هستند . عفونت واژن می تواند علت بروز این مشکل باشد در این مطلب در رابطه با روش های خانگی درمان عفونت واژن توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم .

ر وش های خانگی درمان عفونت واژن
درمان خانگی عفونت واژن

لازم به ذکر است سیر بدترین نوع عفونت‌های واژن را درمان خواهد کرد. افرادی که سالهاست با این عارضه دست و پنجه نرم کرده اند و از مصرف داروهای خوراکی و موضعی دریغ نکرده اند

درمان خانگی عفونت واژن

خانم های بسیاری با مشکل خارش، سوزش، بوی نامطبوع و ترشح واژن مواجه هستند . عفونت واژن می تواند علت بروز این مشکل باشد در این مطلب در رابطه با روش های خانگی درمان عفونت واژن توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم .

درمان عفونت واژن با سیر

لازم به ذکر است سیر بدترین نوع عفونت‌های واژن را درمان خواهد کرد. افرادی که سالهاست با این عارضه دست و پنجه نرم کرده اند و از مصرف داروهای خوراکی و موضعی دریغ نکرده اند با این وجود نتیجه ی مطلوبی نیز نگرفته اند، می توانند از سیر استفاده کنند.

اجازه ندهید سیر آخرین راهکار مورد استفاده شما باشد. از بوی بد سیر هراسی نداشته باشید چرا که این بوی نامطبوع فقط یک هفته ادامه خواهد داشت. نحوه استفاده از سیر برای درمان عفونت واژن این است که یک حبه سیر متوسط را پوست کنده و خوب بشویید سپس یک نخ از آن رد کرده و محکم گره بزنید طوری که نخ آن آویزان باشد.

آنگاه سیر را درون واژن خود قرار دهید. می توانید این سیر را هر هشت ساعت یک مرتبه یا پس از هر بار دستشویی رفتن تعویض نمایید. این دستوالعمل را انجام دهید تا شاهد درمان عفونت واژن خود باشید. 

اگر لابیاهای تیره و بزرگ دارید می تونید با عمل لابیاپلاستی، تیرگی و بزرگی لابیاهای خود را برطرف کنید لابیاپلاستی هم با جراحی و هم با لیزر انجام می شود و بصورت سرپایی است .

درمان عفونت واژن با نبات

بر خلاف باور عموم که فکر می‌کنند نبات برای عفونت واژن خاصیت دارد و آن را رفع می‌کند، این باور صحت علمی ندارد. دیده شده است که بسیاری از افراد باور دارند عفونت‌های قارچی واژن با استفاده از نبات یا شیاف آن رفع می‌شوند، در حالی که هیچ مدرک و شواهد علمی مبنی بر آن وجود ندارد و دانشمندان هنوز چنین خاصیتی را برای نبات کشف نکرده‌اند.

یکی دیگر از باورهای غلط در رابطه با خاصیت نبات برای واژن، شیاف نبات برای گرمی رحم است که هیچ توجیه علمی ندارد و صرفا بر اساس خرافات شکل گرفته است. به‌شدت توصیه می‌شود این روش‌های غیر علمی را در رابطه با خواص نبات برای واژن امتحان نکنید، چون ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تنگ کردن واژن

درمان عفونت واژن با دارچین و عسل

برای درمان عفونت واژن ، پودر دارچین را با عسل مخلوط کنید و یک خمیر آماده کنید. این خمیر را روی واژن قرار دهید تا در مدت کوتاهی عفونت قارچی را رفع کند.

همچنین می توانید یک تکه چوب دارچین را داخل فنجان آب بجوشانید و اجازه دهید تا کمی سردتر شود، سپس آب لیمو و عسل به آن اضافه کنید و ترکیب حاصله را بخورید، تکرار مصرف هر روز این نسخه نتیجه عالی خواهد داشت.

درمان عفونت واژن با سرکه سیب

سرکه سیب یک ماده قوی و ضد قارچ و ضد باکتری است که خاصیت ضد عفونی کنندگی بالایی دارد. استفاده از سرکه سیب برای درمان عفونت واژن بسیار موثر و تاثیر گذار است. زیرا، سرکه سیب می تواند خیلی آسان قارچ های موجود در واژن را نابود کند. وجود اسید و آنزیم در سرکه سیب منجر به این خاصیت سرکه سیب شده است. استفاده از سرکه سیب بر روی پوست منجر می شود تا قارچ های موجود در پوست از بین برود.

همچنین، سرکه سیب به علاوه این که قارچ های واژن را از بین می برد، از رشد مجدد آن نیز جلوگیری می کند. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چگونه این اتفاق می افتد؟ باید بگوییم که سرکه سیب به دلیل تنظیم کردن PH  واژن می تواند از رشد مجدد قارچ ها در ناحیه واژن جلوگیری کند. پس سیر نه تنها عفونت واژن را درمان می کند، بلکه از به وجود آمدن مجدد عفونت واژن نیز جلوگیری می کند. همچنین، علائم عفونت مانند خارش را نیز کاهش می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093070*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان