اطلاعات تماس
  • 093070*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011255708918083

مشکلات زنان بعد از زایمان طبیعی

کد: 140011255708918083

https://bit.ly/3LCTgE7

، (اخبار رسمی): بعد از زایمان طبیعی خانم های بسیاری با مشکل افتاگی رحم و گشادی واژن مواجه هستند ما در این مطلب در رابطه با روش های درمانی افتادگی رحم و گشادی واژن اطلاعاتی را در اختیارتون قرار می دهیم تا نگرانی در این رابطه دیگر نداشته باشید

مشکلات زنان بعد از زایمان طبیعی
مشکلات زنان بعد از زایمان

بعد از زایمان طبیعی  گشاد شدن واژن طبیعی است، با جراحی تنگ کردن واژن می توان این مشکل را برطرف کرد. این روش درمانی هم بصورت جراحی انجام میشود و هم با استفاده از لیزر البته روش های خانگی بسیاری مانند

بعد از زایمان طبیعی  گشاد شدن واژن طبیعی است، با جراحی تنگ کردن واژن می توان این مشکل را برطرف کرد. این روش درمانی هم بصورت جراحی انجام میشود و هم با استفاده از لیزر البته روش های خانگی بسیاری مانند تنگ کردن واژن با اب انار و غیر وجود دارد که تمامی این روش ها موقتی می باشد .

تنگ کردن واژن با جراحی 

جراحی واژینوپلاستی در بیمارستان یا کلینیک به مدت یک تا دو ساعت به طول می انجامد. جراحی از طریق بی حسی نخاعی یا بیهوشی انجام می شود، لذا انجام این جراحی در مطب امکان پذیر نخواهد بود و به طور معمول افرادی که این جراحی را در مطب انجام می دهند با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

در مطب تنها می توان بخش ورودی ناحیه تناسلی و ابتدای لوله واژینال را درمان کرد در صورتی که مشکل اصلی بیمار کل لوله واژینال می باشد و همین امر سبب نارضایتی فرد می گردد. تنگ کردن دائمی واژن به این صورت است که کل لوله واژینال تنگ شود نع  فقط ورودی واژن. توصیه می شود این کار توسط بهترین متخصص زنان انجام گیرد تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

در طول جراحی کل بافت واژن از قسمت قدام تا خلف باز می شود تا از قسمت های زیرین زیرسازی صورت گردد و بافت های اضافه ی برداشته تا در نهایت بخیه های حمایتی صورت گیرد. گاهی اوقات اندازه بافت اضافه حدود چهار سانت خواهد بود که در چنین شرایطی از طرفین لوله واژینال به اندازه دو سانت بافت اضافه برداشته می شود و در نهایت بافت بخیه گردد.

بیشتر بخوانید : لابیاپلاستی 

تنگ کردن واژن با نخ

تنگ کردن واژن و یا لیفت آن با نخ، یکی از روش هایی است که موجب رفع افتادگی واژن می شود. این روش بدون خونریزی و بیهوشی انجام می شود و از همین رو، راهکاری غیر تهاجمی محسوب می شود. نخ هایی که به منظور تنگ کردن واژن به کار می روند، موجب کلاژن سازی پوست شده و پس از مدتی نیز جذب می شوند. اما نکته ای که وجود دارد، جنس و نوع آن ها نباید به گونه ای باشد که پس از مدتی بافت واژن به حالت اولیه خود بازگردد. بنابراین خانم هایی که نگران باقی ماندن رد جراحی در اندام تناسلی خود هستند، می توانند از این روش استفاده کنند.

تنگ کردن واژن با لیزر

لیزر یک روش کم تهاجمی کاملا ایمن و بدون عارضه است که به زیبایی و درمان بسیاری از مشکلات زنان کمک می نماید. یکی از روش های تنگ کردن واژن استفاده از لیزر می باشد. نحوه انجام تنگ کردن واژن با لیزر بدین صورت است که در ابتدا جراح زنان ناحیه تناسلی را پاکسازی نموده سپس لیزر انجام می گردد.

لازم به ذکر است که قبل از انجام هر گونه اعمال جراحی معاینه شوید تا در صورت وجود هر گونه بیماری در ابتدا بیماری درمان سپس اقدامات زیبایی انجام گردد.

مدت زمان انجام تنگ کردن واژن با لیزر به صورت تقریبی بیست دقیقه به طول می انجامد و قابل توجه است که این زمان تقریبی بسته به شدت عارضه متفاوت خواهد بود.

درمان افتادگی واژن 

می توان با استفاده از ورزش های کف لگن و پساری واژینال به حل مشکل افتادگی واژن پرداخت و نیازی به اقدام برای درمان های خاص نیست. اما در برخی موارد دیده می شود که مشکل موجود شدید بوده و نیاز به درمان خاص دارد. در این صورت لازم است که فرد به استفاده از داروهای موضعی نظیر استروژن روی آورده، وزن خود را کاهش داده، به رژیم درمانی پرداخته و از شکم بندهای سفت و محکم استفاده کند. گاهی نیز اوضاع به وخامت رسیده و جراحی تنها راه رهایی از این مشکل بزرگ است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093070*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان