اطلاعات تماس
  • 093070*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012095738718083

نکات مهم که قبل از لابیاپلاستی باید مد نظر گرفته شوند

کد: 140012095738718083

https://bit.ly/3498P5O

، (اخبار رسمی): قبل از انجام لابیاپلاستی نیاز هست یک سری اقدامات انجام شود تا بتوانید از جراحی نتیجه خوبی را دریافت کنید در این مطلب در رابطه با تمامی کارهایی که نیاز هست تا قبل از لابیاپلاستی انجام شود توضیحات لازم داده شده است .

نکات مهم که  قبل از لابیاپلاستی باید مد نظر گرفته شوند
نکات مهم که قبل از لابیاپلاستی باید مد نظر گرفته شوند

لابیاپلاستی همانند همه عمل های زیبایی نیاز به رعایت یک سری اقدامات مراقبتی قبل و بعد از عمل دارد تا بهترین نتیجه را از انجام آن کسب نمود. رعایت مراقبت های پیش و بعد از لابیا پلاستی باعث می شود

لابیاپلاستی همانند همه عمل های زیبایی نیاز به رعایت یک سری اقدامات مراقبتی قبل و بعد از عمل دارد تا بهترین نتیجه را از انجام آن کسب نمود. رعایت مراقبت های پیش و بعد از لابیا پلاستی باعث می شود تا احتمال بروز عوارض  به حداقل رسیده و بیمار دوران نقاهت کوتاه تری را سپری کند. 

نکات مهم که  قبل از لابیاپلاستی باید مد نظر گرفته شوند 

انجام آزمایشات متعدد و چک نمودن سلامت فرد از لحاظ سلامت واژینال و خون، مانند آزمایش پاپ اسمیر. یک ماه پیش از انجام لابیا پلاستی پزشک جراح تست پاپ اسمیر را از بیمار خود خواهد گرفت تا واژینال و ژنیتال او را از نظر وجود عفونت یا قارچ و یا هر مشکل دیگری مورد آزمایش قرار بدهد.

خانم هایی که دچار هر نوع عفونتی شده باشند باید فورا تحت درمان قرار بگیرند در غیر این صورت جراحی لابیاپلاستی برای آنان انجام نخواهد گرفت. وجود عفونت در قسمت واژینال و ژنیتال باعث تغییر نتیجه در لابیا پلاستی می شود به همین دلیل است که انجام انواع آزمایش ها بخصوص پاپ اسمیر حائز اهمیت است.

دومین نکته کلیدی که لازم است قبل از انجام عمل لابیاپلاستی به آن توجه شود  عدم استفاده از کرم های سفید کننده حاوی هیدروکینون پیش از انجام لابیا پلاستی است. استفاده از کرم های سفید کننده که حاوی هیدروکینون هستند برای سفید کردن ناحیه تناسلی بزرگترین اشتباهی است که خانم ها برای زیبا شدن واژینال خود مرتکب می شوند. خانم هایی که قصد انجام لابیاپلاستی را دارند باید حداقل ۶ ماه قبل از انجام آن استفاده از این کرم ها را متوقف کنند. زیرا ترکیبات به کار رفته در این کرم ها تا حد زیادی پوست این نواحی را حساس کرده و باعث می شوند تا پوست این نواحی در زمان لابیاپلاستی ملتهب شده و فرد را با مشکلات فراوانی روبه رو کند.

نکته مهمی بعدی پیش از عمل لابیاپلاستی، رفع تبخال تناسلی در صورت وجود آن در این ناحیه می باشد.

خانم هایی که متقاضی انجام لابیاپلاستی هستند در صورتی که چنین مشکلی در ناحیه تناسلی خود داشته باشند  لازم است نسبت به رفع آن اقدام نمایند. وجود تبخال مانع از انجام این عمل شده و حتی در صورت انجام، نتیجه عمل مطلوب و رضایت بخش نخواهد بود.

از دیگر موارد مهم  پیش از لابیاپلاستی رفع زگیل تناسلی در صورت وجود آن در ناحیه تناسلی خانم ها می باشد. وجود زگیل نیز همانند تبخال مانعی بزرگ برای انجام عمل یاد شده بوده و در صورت عدم درمان نتیجه نهایی عمل را تا حد زیادی تحت شعاع قرار می دهد.

آخرین و مهم ترین نکته ای که پیش از انجام این عمل باید مد نظر گرفته شود این است که اقدام جهت انجام لابیاپلاستی باید چند روز بعد از اتمام دوره عادت ماهانه باشد. توجه به این نکته بسیار مهم است و لازم است حتما مد نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید : تزریق چربی به نقطه جی 

مراقبت های قبل از انجام لابیاپلاستی

مراقبت های  قبل از انجام عمل لابیاپلاستی عبارتند از:

۱: پرهیز از مصرف داروهای رقیق کننده خون از جمله داروهای ضد التهاب، کلوپیدوگرل ها، هپارین و غیره. مصرف این گونه داروها خطر خونریزی را تا حد زیادی افزایش خواهند داد.

۲: پرهیز از مصرف مشروبات الکلی، قطع این نوع نوشیدنی ها یک هفته قبل از انجام عمل توصیه می شود.

۳: عدم استفاده از سیگار و دخانیات، مصرف دخانیات بخصوص سیگار تاثیر منفی بر سلامت خون افراد می گذارد به همین دلیل توصیه می شود حداقل یک هفته پیش از انجام لابیا پلاستی مصرف این مواد قطع شود.

۴: انجام آزمایش کامل خون، خانم هایی که قصد انجام لابیاپلاستی دارند لازم است پیش از هر اقدامی این آزمایش را انجام دهند تا از جهات مختلف مورد بررسی قرار بگیرند.

۵: انجام آزمایش ادرار، آزمایش ادرار برای بررسی وجود عفونت در کلیه ها و مثانه بسیار مهم بوده و جزء آزمایشاتی است که انجام آن ها پیش از لابیاپلاستی لازم و ضروری است.

۶: آزمایش بارداری، انجام آزمایش بارداری و حصول اطمینان از عدم بارداری از دیگر مراقبت های پیش از عمل لابیاپلاستی است که باید مد نظر گرفته شود. در صورتی که فرد متقاضی این عمل باردار باشد لابیا پلاستی برای او اجرا نخواهد شد زیرا با این کار جان جنین و مادر به خطر می افتد.

۷: نداشتن رابطه جنسی حداقل یک هفته پیش از عمل از دیگر مراقبت های پیش از لابیا پلاستی است که لازم است خانم ها آن را مورد توجه جدی قرار دهند.

۸: خودداری از رفتن به استخر و نشستن در وان حمام جهت رعایت بهداشت ناحیه تناسلی از دیگر اعمال مراقبتی پیش از عمل می باشد.

نکات مراقبتی بعد از انجام عمل لابیا پلاستی

مهم ترین نکات مراقبتی بعد از انجام عمل لابیاپلاستی عبارتند از:

۱: خودداری از انجام هر نوع فعالیت روزانه تا یک هفته بعد از انجام عمل.

۲: خودداری از انجام فعالیت های سنگین تا ۱ ماه بعد از انجام لابیا پلاستی.

۳: عدم استفاده از وان حمام، سونا، جکوزی و استخر تا ۱ ماه بعد از انجام عمل.

۴: موکول کردن رابطه جنسی به یک ماه بعد از عمل.

۵: پرهیز از خوردن غذا های تند، چرب.

۶: خودداری از انجام ورزش های سنگین تا ۲ ماه بعد از عمل.

۷: مصرف داروها و مسکن های تجویز شده توسط دکتر طی دو سه روز اول جهت جلوگیری از درد و سوزش زخم ایجاد شده در واژن.

۸: استفاده از کمپرس یخ طی ۲۴ ساعت بعد از انجام لابیاپلاستی جهت کاهش درد و کاهش التهاب و ورم ناحیه واژن.

۹: تا ۲۴ ساعت بعد از انجام عمل بعد از هر بار استفاده از سرویس بهداشتی   واژن را با آب سرد و ژل شست و شوی بانوان تمیز کرده و بلافاصله محل مورد نظر باید کامل خشک شود.

۱۰: تا زمان از بین رفتن بخیه ها از پوشیدن شلوار های تنگ جدا خودداری شود.

۱۱: خوردن آب، میوه و سبزیجات را تا ۱ هفته بعد از لابیاپلاستی فراموش ننمایید.

۱۲: حداقل تا ۲۴ ساعت بعد از عمل لابیا پلاستی از استحمام و دوش گرفتن خودداری شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093070*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی