اطلاعات تماس
  • 093070*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011195694218083

جراحی زیبایی زنان

مشکلات جنسی خانم ها بعد از ازدواج

کد: 140011195694218083

https://bit.ly/3uASiSV

، (اخبار رسمی): یکی از علت های بارز طلاق مشکلات جنسی است که بعد از ازدواج بوجود می آید با توجه به اماری که در این زمینه وجود دارد به جرات می توان گفت مشکلات جنسی اصلی ترین علت طلاق است،در این مطلب ما به روش های درمانی برای از بین بردن مشکلات جنسی پرداخته ایم .

مشکلات جنسی خانم ها بعد از ازدواج
مشکلات جنسی بعد از ازدواج

یکی از علت های بارز طلاق مشکلات جنسی است که بعد از ازدواج بوجود می آید در این مطلب ما به روش های درمانی برای از بین بردن مشکلات جنسی پرداخته ایم.

مشکل گشادی واژن که علت های مختلفی مانند زایمان های متعدد، افزایش سن و ... می تواند داشته باشد یکی از مشکلاتی است که باعث میشود همسرتان رضایت کافی را از رابطه جنسی نداشته باشد از دیگر مشکلات دیگر می توان به تیرگی ناحیه تناسلی ، بزرگ بودن لابیا و ... اشاره کرد . 

به هیچ عنوان نباید نگرانی در رابطه با این مشکلات داشته باشید زیرا با روشهای جوانسازی واژن و لابیاپلاستی به راحتی می توان این مشکلات را برطرف کرد و از رابطه جنسی خود لذت کافی را ببرید . در ادامه این مطلب در رابطه با درمان این مشکلات صحبت می کنیم . 

تنگ کردن واژن با قرص ماریانا

امروزه استفاده از قرصی بنام ماریانا برای تنگ کردن واژن شیوع بسیاری پیدا کرده است، اما طبق تحقیقات انجام شده افرادی که این نوع قرص ها را مصرف کرده اند، پس از مدتی قادر به برقراری رابطه جنسی نبوده اند. زیرا این قرص تغییرات شیمیایی بر روی ناحیه واژن ایجاد می کند که درمان آن بسیار سخت است و بهتر است قبل از آنکه هر روش را انجام دهید ابتدا در مورد آن تحقیق و بررسی نمایید.

تنگ کردن واژن با جراحی و لیزر

در صورتی که ناحیه ورودی واژن بسیار گشاد و باز شده است، بهترین گزینه درمان جراحی می باشد. به طور معمول در جراحی بافت اضافه برداشته شده و مجدد ترمیم می گردد ولی اگر ناحیه ورودی واژن زیاد گشاد نشده و میزان گشادی تنها در حد یک تغییر هورمون بارداری باشد، بهترین گزینه درمانی لیزر است، زیرا این میزان گشادی موجب می شود تا حس این ناحیه کم شود که با انجام لیزر درمانی حس تنگی را برای مردان و زنان ایجاد نمود.

لابیاپلاستی

یکی از اعمال شایع در جراحی های زیبایی زنان جراحی لابیاپلاستی می باشد. در واقع لابیاپلاستی جراحی است که بزرگی بیش از حد لابیا مینور و نامتقارن بودن آن ها را بهبود می بخشد. بزرگی لابیا ها می تواند مشکلات متعددی هنگام فعالیت ورزشی، برقراری تماس جنسی، پوشیدن لباس های تنگ و انجام فعالیت های روزمره برای فرد ایجاد نماید و عدم تقارن لابیاها می تواند ژنتیکی، به دنبال حاملگی، زایمان و حتی یائسگی ایجاد شود.

جراحی لابیاپلاستی

در صورت آنکه لابیاهای فرد بسیار بزرگ باشد از روش جراحی باز برای رفع مشکلات ناحیه تناسلی استفاده می شود. این جراحی در اتاق عمل و تحت بیهوشی عمومی انجام می گردد.

لابیاپلاستی با لیزر

با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از لیزر امروزه در زمینه پزشکی کاربردهای بسیاری دارد که با کمک آن می توان بدون بیهوشی عمومی و تحت بی حسی موضعی در مطب اقدام به لابیاپلاستی و رفع مشکلات لابیاها نمود. جالب است بدانید که لابیاپلاستی با لیزر با نتایج بسیار خوبی همراه است.

روش های سفید کردن واژن

سفید کردن واژن با روش ها و مراقبت های خانگی

شما می توانید با مراقبت های بیشتر و رعایت نکات بهداشتی از تیرگی ناحیه تناسلی خود پیشگیری نمایید.

سفید کردن واژن با کرم های موضعی

زمانی که تیرگی ناحیه تناسلی زیاد نباشد می توان با استفاده از کرم ها مخصوصی که پزشک متخصص تجویز می نماید وضعیت تیرگی ناحیه تناسلی خود را بهبود ببخشید.

لازم به ذکر است که کرم های موضعی شیمیایی و گیاهی به دلیل مواد بکار رفته در آن حاوی عصاره های گیاهی چون آلوورا ،جلبک دریایی وهمچنین مواد دارویی چون هیدروکینون می باشند ممکن است در پوست فرد عوارض پوستی ایجاد نماید.

سفید کردن واژن با لیزر

لیزر ناحیه تناسلی یکی از روش های مطمئن برای سفید کردن کردن واژن می باشد. در این روش بخش های تیره سطح پوست زدوده شده و پوست تازه و باطراوت می گردد. مزیت سفید کردن پوست با لیزر اثر پذیری دائمی آن می باشد چرا که تمامی بافت های تیره بر روی سطح پوست را کاملا از بین می برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093070*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش