اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011245705018018

تخفیف‌50 درصدی خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان از دهم بهمن 1400

کد: 140011245705018018

https://bit.ly/3sDSDBH

، اصفهان , (اخبار رسمی):  جشنواره تخفیف شب عید به مناسبت نوروز 1401 از دهم بهمن 1400 آغازش شده وتا 29 اسفند ادامه دارد.

تخفیف‌50 درصدی خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان از دهم بهمن 1400
جشنوراه تخفیف شب عید دیجیتال مارکتیگ ویستا

اگه تا شب عید ۵ برابر بفروشی چی ؟

به گزارش روابط عمومی آژانس دیجیتال مارکتینگ ویستا، جشنواره تخفیف‌های ویژه خمات این شرکت با عنوان جشنواره شب عید به مناسبت نوروز 1401 و در دوره زمانی 50 روز برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند خدمات طراحی سایت، تولید محتوا، مدیریت شبکه های اجتماعی و سایر سرویس های تبلیغات پیامکی و آنلاین را  با 50درصد تخفیف تهیه کنند.

مهندس فرجی مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ ویستا ارتقای سطح کسب و کارها و کمک به جذب مشتری در ایام آخرسال را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از خدمات بازاریابی اینترنتی شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد:
 آژانس دیجیتال مارکتینگ ویستا با نام رسمی شرکت ویستا تجارت آیریک (سهامی خاص) مشاور و مجری کمپین های تبلیغاتی در حوزه بازاریابی اینترنتی فعالیت دارد. خدمات این مجموعه شامل طراحی سایت ، تولید محتوا ، مدیریت شبکه های اجتماعی، سئو سایت ، تبلیغات کلیکی و .. می باشد. 

برای درافت اطلاعات بیشتر و درخواست تخفیف به آدرس اینترنتی  vissta.ir/eid مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۳۱۳۶۲۴۲۰۷۲ و ۰۹۳۶۷۷۲۱۵۵۷ و ۰۹۳۰۷۹۳۸۴۸۲ تماس حاصل نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف