اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110106898618018
در دسترس نیست

محصول تازه کیا صنعت رونمایی شد

ارائه مولتی داکت به بازار  تهویه مطبوع

کد: 140110106898618018

، اصفهان , (اخبار رسمی): محصول تازه کیا صنعت با نام مولتی داکت اسپلیت در اصفهان رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه مولتی داکت به بازار  تهویه مطبوع
مولتی داکت چیست؟ مولتی داکت یک سیستم تهویه به روز و جدید الورود است

پیشنهاد کیاصنعت با توجه به این اطلاعات، استفاده از مولتی داکت است، چرا که عیوب سیستم داکت اسپلیت را به خوبی حل کرده و کیفیت هوای خروجی عالی دارد.

به گزارش روابط عمومی کیا صنعت، مهر ماه 1401، اصفهان میزبان رونمایی از مولتی داکت، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه محصولات تهویه مطبوع ساختمانی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر در این سیستم مشکلات داکت اسپلیت به صورت کامل حل شده و به سادگی قابل اجرا است. در این سیستم، برای هر اتاق و هر بخش مجزا از خانه، طبق نقشه ساختمان و خواست مشتریان و همچنین با توجه به اصول سیستم و کانال کشی، یک سیستم جدا کشیده خواهد شد.

در این سیستم، در مقایسه با سیستم داکت اسپلیت، قابلیت های بیشتری دریافت خواهید کرد. در هر قسمت از خانه می توانید، دمای مد نظر خود را با ریموت تنظیم کنید. با این حال قیمت مولتی داکت نسبت به داکت اسپلیت اندکی بیشتر است. و این مورد به خاطر استفاده از تجهیزات بیشتر در سیستم مولتی است. را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، مولتی داکت دارای محاسنی است که اعم از مشخصه‌های محصول است و می‌تواند باعث  با تنظیم صحیح و اصولی خروجی ها، می توانید به گونه ای پخش شوندگی هوا را در خانه و یا ساختمان مورد نظر تنظیم کنید که وزش باد در هیچ نقطه ای از خانه احساس نشود و به آرامی همه ساختمان غرق در هوای تازه شود. شود.

پس از بررسی قیمتی باید بگوییم چیلر و مینی چیلر در بازه قیمتی بسیار بالاتری نسبت به داکت اسپلیت و مولتی داکت قرار دارند، اما داکت اسپلیت و مولتی داکت، در یک محدوده قیمتی هستند. پیشنهاد کیاصنعت با توجه به این اطلاعات، استفاده از مولتی داکت است، چرا که عیوب سیستم داکت اسپلیت را به خوبی حل کرده و کیفیت هوای خروجی عالی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید