اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112027174718018
در دسترس نیست

خدمت تازه ساید بای ساید سرویس رونمایی شد

تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در اصفهان به بازار  تعمیرات تخصصی یخچال فریزر

کد: 140112027174718018

، اصفهان , (اخبار رسمی): خدمت ساید بای ساید سرویس با نام تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در اصفهان در اصفهان رونمایی و به بازار عرضه شد.

تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در اصفهان به بازار  تعمیرات تخصصی یخچال فریزر
تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان Frigidaire

نمایندگی مجاز  تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در اصفهان

به گزارش روابط عمومی ساید بای ساید سرویس، از فروردین 1395 ، اصفهان میزبان رونمایی از تعمیر یخچال فریزر فریجیدر در اصفهان، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه خدمات تعمیرات تخصصی یخچال فریزرهای خارجی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ویژگی خاص محصول را ارائه کند تا این خدمت تازه مزیت استفاده از محصول را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

فریجیدر یک برند یخچال است که توسط گروه الکترولوکس تولید می شود. یخچال فریجیدر در سبک ها و اندازه های مختلف از جمله فریزر بالا، فریزر پایین، ساید بای ساید و درب فرانسوی تولید می شود. دارای قفسه های قابل تنظیم، تردهای قابل تنظیم با رطوبت، و کنترل دمای قابل تنظیم هستند. بسیاری از مدل ها شامل یخ ساز و آب ریز نیز هستند.

یخچال فریجیدر به دلیل عملکرد قابل اعتماد و طراحی شیک، انتخابی محبوب برای بسیاری از خانواده ها است. قطعات اصلی یخچال فریجیدر عبارتند از کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و ترموستات. هر کدام از این اجزا نقش مهمی در تازه نگه داشتن مواد غذایی و عملکرد روان یخچال شما دارند.

برخی از خرابی ها  در یخچال فریزر فریجیدر

1. تنظیم ضعیف دما: یکی از رایج ترین شکایات در مورد یخچال فریجیدر این است که در حفظ دمای ثابت مشکل دارند. این می تواند منجر به فاسد شدن زودرس غذا یا سرد نشدن مناسب شود.

2. نشتی آب: یکی دیگر از شکایات رایج در مورد یخچال فریجیدر این است که آنها تمایل به نشت آب از پایین دستگاه دارند، یا از آب بندی معیوب یا مسدود شدن خط تخلیه.

3. صداهای بلند: برخی از یخچال های فریجیدر به داشتن صداهای بلند در هنگام کار معروف هستند که می تواند آزاردهنده و مخرب باشد.

4. قطعات بی کیفیت: بسیاری از کاربران گزارش داده اند که قطعات استفاده شده در یخچال فریجیدر بی کیفیت بوده و در معرض خرابی سریع هستند. این می تواند به مرور زمان منجر به تعمیرات و تعویض پرهزینه شود.

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال Frigidaire اصفهان 

اصفهان، خیابان هزارجریب
۰۳۱-۳۲۶۸۴۴۶۷
۰۹۱۳۱۸۳۲۵۷۳

سایر خدمات 

  • تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان
  • تعمیرات یخچال وایت هاوس در اصفهان
  • تعمیرات یخچال مابه در اصفهان
  • تعمیرات یخچال پروفایل در اصفهان
  • تعمیر یخچال می تگ در اصفهان maytag

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]