اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108186813818018
در دسترس نیست

عوامل مهم در خرید و قیمت سرامیک

کد: 140108186813818018

، اصفهان , (اخبار رسمی): خریدن کاشی و سرامیک برای منازل و ... به دید باز و اطلاع کافی از محل نیاز دارد و سلیقه نیز در این انتخاب بسیار تاثیر گذار است، اما تنها این عوامل در خرید تاثیر گذار نیست.

عوامل مهم در خرید و قیمت سرامیک
عوامل مهم در خرید و قیمت سرامیک

در هنگام خرید سرامیک به چه نکاتی توجه کنیم؟ قبل از خرید سرامیک ابتدا انواعش را بشناسیم. بهترین برندهای سرامیک در اصفهان. سرامیک ها همیشه مقرون به صرفه هستند.

عوامل مهم در خرید و قیمت سرامیک

خریدن کاشی و سرامیک برای منازل و ... به دید باز و اطلاع کافی از محل نیاز دارد و سلیقه نیز در این انتخاب بسیار تاثیر گذار است، اما تنها این عوامل در خرید تاثیر گذار نیست. پس بیایید بیشتر و دقیق تر این مورد را مورد بحث قرار دهیم. شاید بتوان مهم ترین عامل تاثیر گذار در خرید سرامیک را، قیمت و بهای تمام شده سرامیک دانست. قیمت سرامیک در اصفهان و تمامی شهر های ایران بر اساس مصوبه ها و قوانین صنف تغییر پیدا میکند و ثبت می شود اما باید به این مورد دقت داشت که این قیمت تحت تاثیر عواملی ممکن است بالا رود و یا پایین بیاید.

فروشندگان و نصابان کاشی و سرامیک ممکن است بر اساس سابقه کار و توجه به جزئیات و ظرافت کار و همچنین کیفیت کاشی  و سرامیک، قیمت های پیشنهادی متفاوتی برای خرید کاشی و سرامیک و نصب آن به شما بدهند.

علاوه بر آن عوامل دیگری مانند جنس، رنگ، کیفیت، پرداخت و حتی زمان خرید در تعیین قیمت تاثیر گذار باشد. اما حقیقت این است که زیبایی، عامل اصلی تعیین کننده قیمت انواع سرامیک است. ممکن است بهترین کیفیت سرامیک با طرحی نسبتا معمولی قیمتی به مراتب پایین تر از یک سرامیک با کیفی اما زیبا داشته باشد. پس همیشه کیفیت حرف اول را نمیزند و گاهی زیبایی عامل مهم تری به شمار می رود

قبل از خرید سرامیک ابتدا انواعش را بشناسیم

سرامیک بدون لعاب: سرامیکی که پس از پخت در کوره بدون اینکه لعاب بندی شود مورد استفاده قرار می گیرد.

سرامیک لعاب‌ دار: سرامیکی که یک پوشش لعابی روی آن ها قرار می گیرد و باعث نسبت مقاومت به نفوذ آب میشود.

سرامیک پرسلانی: کاشی پرسلانی دارای پوشش لعاب و از ضخامت بیشتری نسبت به سایر سرامیک ها برخوردار است .

سرامیک اسلب: این نوع سرامیک معمولا در ابعاد بالا تولید می شود و نوعی سرامیک پرسلان است که بیشتر در ساختمان های لوکس به کار می رود. یکی از گرانترین انواع سرامیک است که هزینه نصب بالایی نیز دارد.

سرامیک آنتی باکتریال: نوعی سرامیک است که از فناوری نانو و خاصیت خودتمیزشوندگی آن است که باعث شده نیاز به شستشو نداشته باشد. بنابراین انتخاب مناسبی برای بیمارستان ها می باشد.

سرامیک مینیاتوری: دارای ابعاد کوچکی هستند که معمولا روی یک صفحه قرار گرفته.

سرامیک ضد اسید: نوعی سرامیک که در برابر اسید و شوینده های اسیدی مقاوم است.

کاشی و سرامیک گرانیتی: کاشی گرانیتی در دمای بالا پخته می شود و استحکام بالایی دارد.

سرامیک سفالی: نوعی سرامیک بدون لعاب است که از خاک رس مناطق خاصی ساخته می شود.

کاشی سرامیک سه بعدی: یکی از انواع جدید کاشی و سرامیک است که با خطای دیدی که ایجاد می کند برجسته به نظر می رسد.

در هنگام خرید سرامیک به چه نکاتی توجه کنیم؟

توجه به لوازم تزئینی : در ابتدا لازم است با توجه به محیط مورد نظر و توجه به وسایل مورد استفاده در آن محیط بهترین طرح و بهترین رنگ را برای سرامیک انتخاب کنیم. بهتر است نوع استفاده را نیز برای این منظور مورد توجه قرار دهیم تا بتوانیم انتخاب بهتری در میان طرح ها داشته باشیم و هماهنگی بهتری میان محیط و وسایل تزیینی محیط و سرامیک آن داشته باشیم.

طرح موزاییک : در صورتی که کف، موزاییک کار شده است، به طرح آن دقت کنید و طرحی را برای سرامیک انتخاب کنید. همچنین برخی از سرامیک های طرح آجر نما برای خرید وو استفاده در پارکینگ ها به شرط هماهنگی با طرح موزاییک کف بهترین انتخاب خواهند بود.

کاشی با اندازه بزرگ : معمولا در سالنهای بزرگ استفاده از کاشی های سایز بزرگ بیشتر به کار می رود. استفاده از این کاشی ها فضای لوکس تری را به ارمغان خواهد آورد.

درجه ساییدگی : این میزان، معمولا توسط سازندگان اندازه گیری می شود و به خریدار ارائه می شود. باید به انیمورد توجه داشته باشید که برای کف حمام و دستشویی باید درجه ساییدگی بسیار مقاوم تر از سایر نقاط باشد. همچنین برای انتخاب سرامیک دیوار های داخلی و خارجی و کف و ... باید به این مورد ناه ویژه ای داشته باشید.

لعاب کاشی سرامیک : در بالا انواع سرامیک و کاشی را با توجه به لعاب و جنس آن بررسی کردیم. در هنگام خرید بهترین لعاب را انتخاب کنید. این مورد نقش بسزایی در دوام کاشی و یا سرامیک دارد.

بودجه‌ی شما : در نهایت باید به بودجه  خود نیز دقت داشته باشید و بهترین انتخاب را با توجه به آن انجام دهید.

کلینیک ساختمانی نما ارا فروشگاه مصالح ساختمای نمایندگی فروش انواع سرامیک در اصفهان از برندهای معروف و با کیفیت و قیمت سرامیک در اصفهان (سرامیک فروشی در اصفهان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل