اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107176760518018
در دسترس نیست

فروش انواع سرامیک در اصفهان از برندهای معروف و با کیفیت و قیمت سرامیک در اصفهان

خرید سرامیک در اصفهان با ابهترین قیمت و کیفت عالی

کد: 140107176760518018

، اصفهان , (اخبار رسمی): کلینیک ساختمانی نماآرا اصفهان، با هدف رفع نیاز مشتریان و همشهریان و همچنین رفع نیاز پیمانکاران و مهندسین فعال در حوزه ساختمان، با جمع آوری کلکسیونی جامع در دسته بندی های، سنگ نما، آجر نما، کاشی و سرامیک، آماده همکاری و عقد قرارداد فروش متریال مورد نیاز شما در اصفهان و همچنین سایر شهرستانها می باشد.

خرید سرامیک در اصفهان با ابهترین قیمت و کیفت عالی
خرید سرامیک در اصفهان

کلینیک ساختمانی نما ارا فروشگاه مصالح ساختمای نمایندگی فروش انواع سرامیک در اصفهان از برندهای معروف و با کیفیت و قیمت سرامیک در اصفهان

خرید سرامیک در اصفهان
کارخانه های کاشی و سرامیک اصفهان را می توان بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک در ایران دانست. این نسخه، طرح های کاشی و سرامیک اصفهان را بسیار متنوع کرده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. 

ایران در صنعت کاشی و سرامیک پیشرفت زیادی داشته و توانسته است محصولات خود را به سراسر جهان صادر کند. کارخانه ها و تولیدات زیادی در سراسر ایران وجود دارد که انواع کاشی و سرامیک را با بیشترین تنوع و بهترین کیفیت تولید و روانه بازار می کنند. کاوه سرام یکی از بزرگترین بازارهای کاشی و سرامیک است که انواع کاشی و سرامیک را عرضه می کند.

فروشگاه بزرگ کاوه سرام در شهر اصفهان واقع شده است که انواع کاشی و سرامیک را به صورت مستقیم از کارخانه ها خریداری کرده و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

کلینیک ساختمانی نماآرا در اصفهان، با هدف رفع نیاز مشتریان و همشهریان و همچنین رفع نیاز پیمانکاران و مهندسین فعال در حوزه ساختمان، با جمع آوری کلکسیونی جامع در دسته بندی های، سنگ نما، آجر نما، کاشی و سرامیک، آماده همکاری و عقد قرارداد فروش متریال مورد نیاز شما در اصفهان و همچنین سایر شهرستانها می باشد.

کلینیک ساختمانی نما ارا فروشگاه مصالح ساختمای نمایندگی فروش انواع سرامیک در اصفهان از برندهای معروف و با کیفیت و قیمت سرامیک در اصفهان

فروش انواع سرامیک کف و سرامیک دیوار با نازلترین قیمت و کیفیت در نمایشگاه نماآرا

 

یکی از بهترین مکان ها برای خرید انواع کاشی و سرامیک، عمده فروشی های اصفهان است. با مراجعه به این مراکز می توانید این محصولات را بدون واسطه و با قیمتی مناسب خریداری کنید. از آنجایی که کاشی و سرامیک از مصالح ساختمانی مهم هستند و برای استحکام بخشی ساختمان، زیباسازی و پوشش کف و دیوارها استفاده می شوند، خرید محصول با کیفیت و اقتصادی بسیار مهم است.

 

اصفهان مانند سایر شهرهای بزرگ، انواع کاشی و سرامیک را به صورت عمده و خرده به فروش می رساند، اما اکثر انبوه سازان و پیمانکاران به دنبال فروش عمده کاشی و سرامیک هستند تا از تنوع زیاد و قیمت مناسب آن بهره مند شوند. . اصولاً قیمت محصولات بسیار کمتر است زیرا هیچ واسطه ای بین خریدار و فروشنده وجود ندارد. در واقع توزیع کنندگان و مراکز فروش بزرگ انواع کاشی و سرامیک را در بازار به فروش می رسانند.

 

کارخانه کاشی اصفهان


کارخانه کاشی اصفهان 40 سال قدمت دارد و این کارخانه دارای آزمایشگاه تخصصی برای بررسی و کنترل کیفیت محصولات خود می باشد. کارخانه کاشی اصفهان محل فعالیت دو برند کاشی و سرامیک روشا و تکنیتا است و این دو برند در واقع محصولات خود را زیر نظر کارخانه کاشی اصفهان به بازار عرضه می کنند. این کارخانه قادر است کلیه نیازهای مشتریان را برای تولید کفپوش و دیوارپوش داخلی و خارجی برآورده سازد.

کاشی مرجان در اصفهان

شرکت کاشی مرجان اصفهان سال هاست که در زمینه تولید انواع چیپس قرمز، چینی لعابدار، کاشی مخصوص نما و پارک فعالیت می کند و در این راه با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از کارشناسان مجرب موفق بوده است. چندین جایزه داشت. شرکت کاشی مرجان برترین تولید کننده کاشی های صنعتی مقاوم در برابر اسید و کاشی های نازک در ایران می باشد.

کاشی نیلو اصفهان

کاشی های نیلو که به کاشی کف معروف هستند توسط شرکت کاشی نیلو در نزدیکی شهر اصفهان تولید می شوند. این شرکت در سال 1356 با ظرفیت 1 میلیون متر مربع در سال فعالیت خود را آغاز کرد. سال ها بعد شرکت کاشی نیلو محصولات خود را توسعه داد و در حال حاضر دارای خط تولید 7 نوع محصول از جمله کاشی دیوار، کاشی کف، چینی لعابدار، پرسلن مقاوم در برابر اسید، چینی با روکش نانو، چینی براق، محصولات ضد باکتری در رنگ، طرح است. و اندازه های مختلف.

کارخانه کاشی و سرامیک اصفهان

کارخانه کاشی و سرامیک اصفهان با قدمتی حدود 50 سال در زمینی به مساحت 30 هکتار احداث شد. این کارخانه در شهر اصفهان واقع شده است. ظرفیت تولید کارخانه کاشی و سرامیک اصفهان بیش از 10 میلیون متر مربع در سال است. کارخانه کاشی و سرامیک اصفهان تلاش زیادی در جهت پیشرفت و جلب رضایت مشتریان داشته است که منجر به اخذ گواهینامه ها و استانداردهای بسیاری شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان