اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012085736815849

محصول تازه شرکت ابنیه سازان ستاوند رونمایی شد

ارائه سامانه ردیابی میکسر بتنی در پلتفرم کارگاه تو به صنعت ساختمان سازی

کد: 140012085736815849

https://bit.ly/3Iwzus0

، تهران , (اخبار رسمی): محصول شرکت ابنیه سازان ستاوند با نام کارگاهِ تو در وب سایت کارگاهِ تو رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه سامانه ردیابی میکسر بتنی در پلتفرم کارگاه تو به صنعت ساختمان سازی
ردیابی میکسر بتن

به گزارش روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، پنجم اسفند سال 1400، وب سایت کارگاهِ تو میزبان رونمایی از سامانه ردیابی میکسر بتنی در قالب پلتفرم کارگاه تو، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه ساخت و ساز هوشمند  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر امکان مشاهده آنی سفارشات، ثبت سفارشات بتن و قابلیت تشخیص کارخانجان نزدیک به محل پروژه را ارائه کند تا این خدمت تازه آرامش و اطمینان کافی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، سامانه ردیابی میکسر بتنی در قالب پلتفرم کارگاه تو دارای محاسنی است که اعم از دقت، کارایی بالا و ظرافت در طراحی است و می‌تواند باعث کاهش زمان در ثبت و پیگیری سفارشات شود.

مهندس مینا محمدی مدیرعامل شرکت ابنیه سازان ستاوند، تولید این محصول را نتیجه یکسال کار در این مجموعه دانست و گفت: برنامه نویسی اپلیکیشن و ساخت قطعات مبتنی بر اینترنت اشیا برای تولید این محصول از بهمن ماه سال 1399 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را هفته جاری اعلام و ادامه داد: در حال حاضر سفارشاتی از برخی از کاخانجات بتن آماده در یافت گرده ایم که مشغول بررسی و ارائه خدمات به آنها هستیم. همچنین این سامانه در سایر بخش های تامین کننده مصالح ساختمانی نیز دارای مشتیران بالقوه ای است که تحت پوشش قرار دادن آنها در برنامه های این شرکت قرار دارد. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگاه تو

پلتفرم کارگاه تو پیشرو در صنعت ساخت و ساز هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان