اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210217767815849
در دسترس نیست

بخش مدیریت مالی به پلتفرم کارگاهِ تو اضافه شد.

مدیریت مالی هوشمند با پلتفرم کارگاهِ تو

کد: 140210217767815849

، تهران , (اخبار رسمی): مدیریت مالی پروژه‌های عمرانی یکی از اساسی‌ترین بخش‌ها در پیشبرد پروژه محسوب می‌شود. کارگاهِ تو با افزودن بخش مدیریت مالی کمک می‌کند تا کلیه هزینه‌ها، پرداختی‌ها و درآمدها به تفکیک پروژه و طرف حساب‌ها در قالب پلتفرم هوشمند کارگاهِ تو قابل کنترل و مدیریت باشند.

مدیریت مالی هوشمند با پلتفرم کارگاهِ تو
مدیریت مالی هوشمند با پلتفرم کارگاهِ تو

به نقل از روابط عمومی شرکت اَبنیه سازان سِتاوند بخش مدیریت مالی به پلتفرم کارگاهِ تو اضافه شد. کاربران کارگاهِ تو از این پس می توانند کلیه امور مالی پروژه را از طریق این پلتفرم، مدیریت و کنترل نمایند. کاربران این قابلیت را دارند تا در یک نگاه گزارش وضعیت مالی پروژه را مشاهده و تا یک سال بعد، هزینه‌ها را هوشمندانه پیش‌بینی نمایند.

مینا محمدی، مدیرداخلی شرکت اَبنیه سازان سِتاوند و مدیر هماهنگ‌کننده کارگاهِ تو در این خصوص اعلام کردند: در پلتفرم کارگاهِ تو کاربران می‌توانند کلیه اسناد هزینه‌ها، پرداختی‌ها و دریافتی‌ها را به تفکیک پروژه و طرف حساب‌ها ثبت نمایند و گزارشات وضعیت بدهکاری‌ها و بستانکاری‌ها که به صورت خودکار تهیه می‌شوند را دریافت کنند. این بخش از پلتفرم کارگاهِ تو کمک شایانی به مدیریت مالی پروژه‌های عمرانی می‌کند چرا که تعداد اسناد و طرف حساب‌های زیادی در طول انجام یک پروژه تعریف می‌شوند.

مدیر هماهنگ‌کننده کارگاهِ تو اضافه نمودند: پلتفرم کارگاهِ تو همچنین برآوردی از هزینه‌های آتی پروژه را در چهار بازه زمانی ارائه می‌دهد تا به کمک آن بتوان برنامه‌ریزی دقیقی برای تأمین مالی و کنترل هزینه‌ها داشت.

مدیرداخلی شرکت اَبنیه سازان سِتاوند در خصوص سایر امکانات و خدمات این پلتفرم اذعان داشتند: پلتفرم کارگاهِ تو، پلتفرمی هوشمند برای مدیریت پروژه‌های عمرانی می‌باشد که این قابلیت را ایجاد می‌کند تا به کمک سایر بخش‌های پلتفرم همچون مدیریت وظایف، مدیریت انبار و موجودی‌ها، مدیریت منابع انسانی و تجهیزات، مدیریت ایمنی و ... تمامی فرآیندهای ساخت پروژه را به صورت هوشمند مدیریت کرد و در هر زمان گزارشی دقیق از وضعیت پیشرفت پروژه دریافت کرد. این پلتفرم قابلیت شخصی‌سازی نیز دارند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات کارگاهِ تو می توانند به سایت کارگاهِ تو به نشانی www.kargaheto.ir مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگاه تو

پلتفرم کارگاه تو پیشرو در صنعت ساخت و ساز هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]