اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210307779415849
در دسترس نیست

پلتفرم کارگاهِ تو، قابلیت مدیریت هوشمند پروژه ساختمانی را فراهم کرده است.

مدیریت هوشمند پروژه ساختمانی با کارگاهِ تو

کد: 140210307779415849

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با پیشرفت تکنولوژی همه دنیا با کمک هوش مصنوعی فرآیندها را راحت‌تر و آسان‌تر مدیریت می‌کنند. در عصر هوشمندسازی، به کارگیری مدیریت پروژه هوشمند گامی محکم در حوزه مدیریت است.

مدیریت هوشمند پروژه ساختمانی با کارگاهِ تو
مدیریت هوشمند پروژه ساختمانی با کارگاهِ تو

به نقل از روابط عمومی کارگاهِ تو، پلتفرم ساخت و ساز هوشمند کارگاهِ تو امکان مدیریت فرآیند ساخت و ساز پروژه‌های عمرانی را فراهم کرده است.

مینا محمدی، مدیرداخلی شرکت اَبنیه سازان سِتاوند و مدیر هماهنگ‌کننده کارگاهِ تو اعلام داشتند: امکان مدیریت هوشمند پروژه ساختمانی اصلی‌ترین قابلیتی است که این پلتفرم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و کمک می‌کند تمامی فرآیندهای ساخت پروژه به صورت هوشمند قابل کنترل باشند. با کمک کارگاهِ تو، به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای، می‌توان بر پروژه‌های عمرانی در هر نقطه و هر زمان نظارت و کنترل داشت.

مدیرداخلی شرکت سِتاوند اضافه کردند: پلتفرم کارگاهِ تو به صورت روزانه شاخص‌های ایمنی، بهره‌وری، پیشرفت پروژه، تطابق با برنامه و تناسب هزینه‌ها را به طور خودکار محاسبه کرده و این شاخص‌ها را در قالب نمودار در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین این پلتفرم از بخش‌های مانیتورینگ، مدیریت مالی، مدیریت منابع، مدیریت انبار و موجودی، مدیریت قراردادها، مدیریت ایمنی و ... تشکیل شده است و به صورت خودکار گزارشات دقیقی را از آن‌ها تهیه و در اختیار کاربر قرار می‌دهند. کاربران به کمک این اطلاعات می‌توانند به موقع برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای روند انجام دهند.

ایشان در ادامه افزودند: در صنعت ساخت و ساز توجه به ایمنی امری ضروری است. چرا که بیش از 11% اشتغال کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم به صنعت ساخت و ساز وابسته است. کاربران پلتفرم کارگاهِ تو همچنین قابلیت تشخیص ایمنی و مدیریت هوشمندانه را به شرح ذیل دارند:

  • تشخیص استفاده یا عدم استفاده از کلاه ایمنی با هوش مصنوعی
  • تشخیص رعایت یا عدم رعایت حفاظت شخصی با هوش مصنوعی تشخیص آتش‌سوزی در محل پروژه با هوش مصنوعی
  • تشخیص سقوط و افتادن با کمک هوش مصنوعی

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات کارگاهِ تو می‌توانند به سایت کارگاهِ تو به نشانی www.kargaheto.ir مراجعه نمایند و یا جهت ارتباط با پشتیبانی می‌توانند با شماره 02153884 تماس حاصل فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگاه تو

پلتفرم کارگاه تو پیشرو در صنعت ساخت و ساز هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]