اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012115740915849

دستیابی به توسعه پلتفرم بومی ساخت و ساز هوشمند در شرکت ابنیه سازان ستاوند

کد: 140012115740915849

https://bit.ly/3DSehYg

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای افزایش بهره وری و ایمنی در صنعت ساختمان سازی و پس از طی زمانی یک ساله،فعالان ایرانی موفق شدند تا به توسعه پلتفرم بومی ساخت و ساز هوشمند دست یابند.

دستیابی به توسعه پلتفرم بومی ساخت و ساز هوشمند در شرکت ابنیه سازان ستاوند
امیدعلیزاده؛ مدیرعامل شرکت ابنیه سازان ستاوند با برند تجاری کارگاهِ تو

در راستای افزایش بهره وری و افزایش ایمنی در صنعت ساختمان سازی و پس از طی زمانی یک ساله،مهندسین شرکت ابنیه سازان ستاوند موفق شدند تا به توسعه پلتفرم بومی ساخت و ساز هوشمند دست یابند.
به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت ابنیه سازان ستاوند، دکتر امید علیزاده مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: توسعه پلتفرم بومی ساخت و ساز هوشمند با نام تجاری کارگاهِ تو در پنجم اسفند سال 1400 مصادف با روز مهندس نقطه عطفی بر فعالیت‌های هوشمند سازی شرکت بود و امیدواریم با ادامه یافتن این روال، تاثیری هرچند کوچک بر ارتقا سطح صنعت ساخت و ساز کشور بگذاریم.

او به تشریح این دستاورد پرداخت و گفت: از بهمن ماه سال 1399 فرایندی یکساله را برای رساندن عملیاتی نمودن فاز نخست بستر نرم افزاری و سخت افزاری آغاز شد که خوشبختانه پس از گذشت حدود یکسال این مهم رخ داد.

وی بر ادامه روند موجود تاکید کرد و افزود: به دنبال آن هستیم که ظرف مدت 6 ماه آتی، سایر قطعات پلتفرم کارگاهِ تو را تکمیل کرده تا در حوزه تشخیص پارامترهای محیطی پروژه های ساختمانی و نیز مانیتورینگ نیروی انسانی اقدامات موثری صورت گیرد.

این مقام مسئول، به نقش هوشمند سازی صنعت ساخت و ساز اشاره و تصریح کرد: با هوشمند سازی فرآیند های صنعت ساختمان سازی می توان امیدوار بود ضمن حفظ ایمنی کارگاه های ساختمانی و با افزایش بهره وری نیروی انسانی اعم از کادر کارگری و استادکاری و مهندسی، هزینه های تمام شده هر واحد ساختمان سازی را کاهش داد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.kargaheto.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگاه تو

پلتفرم کارگاه تو پیشرو در صنعت ساخت و ساز هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان