اطلاعات تماس
  • 021913***** - 091208*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012145745018130

دستگاه سیل وکیوم؛ قابل استفاده برای پلمپ درب ظروف پلاستیکی

کد: 140012145745018130

https://bit.ly/3tutOZm

، (اخبار رسمی): دستگاه سیل وکیوم یکی از ماشین آلات بسته بندی پرکاربردی است که برای پلمپ در ظروف پلاستیکی استفاده می شود. این دستگاه با چسباندن یک لایه سلفون بر دهانه ظرف حاوی محصول آن را بسته بندی می کند.

دستگاه سیل وکیوم؛ قابل استفاده برای پلمپ درب ظروف پلاستیکی
دستگاه سیل وکیوم؛ قابل استفاده برای پلمپ درب ظروف پلاستیکی

دستگاه های بسته بندی در صنعت بسیار متنوع هستند و مواد غذایی، دارویی و شیمیایی را در مدل های مختلف بسته بندی می کنند. در صورتی که برای بسته بندی این محصولات از ظروف پلاستیکی استفاده شود جهت سهولت در امر جابجایی و همچنین جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی های محیطی به داخل ظرف، آن را پلمپ می کنند. همچنین برای طولانی شدن زمان ماندگاری مواد غذایی از گاز های نگهدارنده استفاده شده و برای برخی از محصولات مانند گوشت، ماهی، میوه خشک و زیتون هوای ظرف تخلیه می شود(وکیوم) و این کار با استفاده از دستگاه سیل وکیوم قابل انجام است.

دستگاه سیل چیست و چه تفاوتی با سیل وکیوم دارد؟ کلمه سیل(seal) در زبان انگلیسی به معنی مهر و موم کردن است. شاید به همین علت است که در صنعت بسته بندی به دستگاه هایی که کار چسباندن سلفون بر دهانه ظروف را بر عهده دارند دستگاه سیل گفته می شود. دستگاه های سیل کن، طیف گسترده ای از ماشین آلات بسته بندی را شامل می شوند. آن دسته از دستگاه های سیل که مجهز به پمپ وکیوم هستند و توانایی تخلیه هوای داخل ظرف را دارند دستگاه سیل وکیوم گفته می شود.

دستگاه های بسته بندی که در ایران و بطور کلی در سطح جهان ساخته می شوند معمولا از نظر کارکرد با هم تفاوت هایی دارند. به عنوان مثال دستگاه های سیل دستی چینی از نظر عملکردی با دستگاه های سیل نیمه اتوماتیکی که در ایران ساخته می شوند شباهت دارند. از سازندگان معتبر ایرانی ماشین آلات بسته بندی، می توان به شرکت آراد ماشین اشاره کرد. این شرکت دستگاه های سیل را در مدل های زیر به مشتریان خود عرضه می کند:

·         دستگاه سیل دستی

·         دستگاه سیل نیمه اتوماتیک

·         دستگاه سیل اتوماتیک

·         دستگاه سیل فول اتومات(سیل وکیوم)

در مدل های دستی، نیمه اتومات و اتومات امکان نصب پمپ وکیوم وجود ندارد اما در دستگاه های سیل تمام اتوماتیک می توان این سیستم(پمپ وکیوم) را نصب نمود. اطلاع از قیمت و مشاهده فیلم کارکرد دستگاه سیل کن اتوماتیک آراد ماشین به وبسایت این شرکت به آدرس machinsaz.com مراجعه کنید.

اگر به دنبال خرید دستگاه سیل هستید، حتما در نتایج گوگل با عباراتی مانند "دستگاه سیل وکیوم دستی" یا "سیل وکیوم نیمه اتومات" در صفحات مختلف مواجه شده اید. همانطور که گفته شد در این مدل از دستگاه های سیل امکان نصب پمپ وکیوم وجود ندارد. علت این نامگذاری این است که معمولا افراد تفاوتی بین این دو قائل نیستند و هر دو مدل را با عنوان سیل وکیوم می شناسند.

انواع دستگاه سیل وکیوم ظروف پلاستیکی دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم در مدل های زیر ساخته می شوند:

·         دستگاه بسته بندی سیل کشویی (سیل رومیزی تمام اتوماتیک)

·         دستگاه سیل وکیوم روتاری

·         دستگاه سیل خطی(دستگاه سیل ریلی)

به دلیل تنوع دستگاه های بسته بندی سیل بهتر است تا برای خرید به شرکت های معتبری مراجعه کنید که به شما مشاوره های رایگان نیز ارائه می دهند. انتخاب درست تجهیزات و ماشین آلاتی که در خط تولید خود به آن نیاز دارید یکی از شروط موفقیت در کسب و کار تولید است.

آراد ماشین از سازندگانی است که می توانید در این زمینه روی آن حساب کنید تا با دریافت مشاوره، بهترین و مناسب ترین دستگاه به شما معرفی شود. همچنین باحضور در کارخانه و تست دستگاه های مورد نیاز خود از عملکرد درست آن اطمینان حاصل خواهید کرد.  

شرکت های غیر ایرانی که مانند آراد ماشین(aradmachinery) از سازندگان دستگاه سیل هستند، می توان به شرکت UMLA Packing اشاره کرد که علاوه بر دستگاه سیل، ارائه دهنده ماشین آلات صنعتی دیگری است که در بسته بندی مواد غذایی کاربرد دارند.

در سایت proseal نیز مدل های مختلف دستگاه های سیل وکیوم ارائه می شوند که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آن ها مراجعه کنید.

کاربرد و موارد استفاده ازدستگاه سیل وکیوم همانطور که اشاره شد دستگاه سیل برای پلمپ درب ظروف پلاستیکی استفاده می شود. مواد غذایی مانند سبزیجات، سالاد، ترشی، لبنیات، گوشت، عسل، خامه، مربا و ... در صورتی که برای ارائه به بازار در ظروف پلاستیکی ریخته شوند به کمک دستگاه سیل کن، پلمپ می شوند.

بعضی از مواد غذایی که مدت زمان ماندگاری آن اهمیت بسیاری دارد و در شرایط عادی در زمان کوتاه تری فاسد می شوند، برای چنین محصولاتی ابتدا هوای داخل ظرف تخلیه شده و پس از آن تزریق گاز انجام می شود. گوشت، زیتون، ماهی و خشکبار جزو این محصولات هستند و دستگاه بسته بندی سیل وکیوم بهترین گزینه برای بسته بندی آن ها است. 

قیمت دستگاه سیل وکیوم قیمت یکی از فاکتورهای مهم برای خرید کالای مورد نیاز است. در انتخاب دستگاه های صنعتی نیز می توان با توجه به بودجه ای که در اختیار مشتری است، ماشین آلات بسته بندی مختلفی را خریداری کرد. به طور کلی تجهیزات، متریال های استفاده شده، تکنولوژی بکار رفته در ساخت دستگاه، خدمات ارائه شده توسط شرکت سازنده و ... از عوامل اثر گذار بر قیمت محصولات است.

بطور مشخص موارد زیر بر روی قیمت دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم نقش دارند:

·         شکل ظرف و ابعاد آن

·         تیراژ تولید در ساعت یا در روز

·         نوع دستگاه(رومیزی، خطی و روتاری)

·         جنس بدنه

·         وجود تجهیزاتی مثل تاریخ زن، سیستم تزریق گاز و پمپ وکیوم

·         و...

برای دریافت قیمت، مشاهده فیلم کارکرد و دریافت کاتالوگ دستگاه سیل وکیوم با مشاوران و کارشناسان فروش آراد ماشین تماس بگیرید.

09120807304

02191300269

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آراد ماشین

شرکت آراد ماشین، طراح و سازنده دستگاه ها و ماشین آلات خطوط تولید و بسته بندی مواد غذایی است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده و طی سالها فعالیت خود توانسته اطمینان بزرگترین برند ها و کارخانه جات کشور را به خود جلب کرده و ماشین آلات با کیفیت خود را در خطوط تولید آنها به کار بگیرد. خدمات پس از فروش بی نظیر این شرکت در کنار کیفیت بالای تجهیزات تولیدی، خط تولیدی روان و بدون استرس را برای مشتریان به ارمغان می آورد و سالها تجربه امنیت تولید را برای آنها رقم می زند. از جمله دستگاه ها و ماشین آلات ساخت این شرکت می توان به: _انواع دستگاه های خشک کن کابینی، تونلی، دوار، سینوسی و سرندی اشاره کرد که برای خشک کردن میوه، سبزیجات، مواد شیمیایی، دارویی و ... بکار گرفته می شوند. _انواع دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم، شیرینگ پک، توزین، ساشه، سلفون کش و ... که در مدل ها مختلف طراحی و ساخته می شوند. _دستگاه های تفت، شورکن و طعم زن تخمه، آجیل و خشکبار _دستگاه های آبگیری صنعتی و نیمه صنعتی برای انواع میوه ها و سبزیجات و طراحی و ساخت خطوط تولید و بسته بندی مانند: _خط تولید میوه و سبزیجات خشک _خط فرآوری و بسته بندی حبوبات و خشکبار _خط بسته بندی سبزیجات _خط بسته بندی گوشت _خط تولید و بسته بندی تنباکو _و...

اطلاعات تماس
  • 021913***** - 091208*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید