اطلاعات تماس
  • 021913***** - 091208*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102015932818130

بسته بندی سبزیجات و صیفی جات

کد: 140102015932818130

https://bit.ly/3va4rxZ

، (اخبار رسمی): معرفی انواع مدل های بسته بندی سبزیجات و صیفی جات جهت ارائه آن به مشتریان نهایی، فروشگاه ها، پخشی ها و...

بسته بندی سبزیجات و صیفی جات
بسته بندی سبزیجات و صیفی جات

به گزارش خبرآنلاین: در زمینه بسته بندی سبزیجات و صیفی جات روش های متنوعی با توجه به نوع محصولات فرآوری شده وجود دارد. سبزیجات و صیفی جات محصولاتی حساس و آسیب پذیر هستند و زمان ماندگاری کمتری نسبت مواد غذایی دیگر دارند بنابراین سعی بر این است که در مرحله ی بسته بندی روشی انتخاب شود تا بیشترین ماندگاری را برای محصولات به ارمغان بیاورد. یکی از بهترین روش ها برای بسته بندی سبزیجات و صیفی جات، استفاده از دستگاه سیل وکیوم است.  

انواع مدل های بسته بندی سبزیجات و صیفی جات حتما در زمان خرید محصولاتی مانند سبزیجات، ( بصورت تازه ، منجمد، خشک و... )، قارچ، نخود فرنگی، ذرت و ... با انواع بسته بندی مواجه شدید که بسته بندی ها بصورت پاکتی، ظروف سیل شده، سلفون کشی شده و ... هستند. این بسته بندی ها با توجه به نیاز بازار و مشتری در اندازه های مختلف ارائه می شوند. در ادامه مطلب به معرفی انواع روش های بسته بندی می پردازیم.

  وکیوم کردن سبزیجات بهترین روش جهت جلوگیری از خراب شدن و بالا بردن ماندگاری محصولاتی مانند سبزیجات استفاده از سیستم وکیوم است. از این روش برای بسته بندی محصولاتی مانند فلفل دلمه، پیاز، هویج و ... استفاده می شود.

دستگاه بسته بندی وکیوم هوای داخل کیسه های پلاستیکی و سلفون را وکیوم یا تخلیه کرده که این عمل زمان ماندگاری محصول را افزایش می دهد. علاوه بر ماندگاری بالا از تغییر رنگ، عطر، مزه و آسیب پذیری محصول جلوگیری می کند. 

  بسته بندی سبزیجات و صیفی جات در پاکت های سلفونی بسته بندی های سلفونی یکی از موارد رایج بسته بندی محصولات مانند سبزیجات و صیفی جات است. قابلیت تزریق گاز به داخل پاکت های سلفونی وجود دارد و همانطور که اشاره کردیم این کار مدت زمان ماندگاری محصولات را بالا می برد. بسته بندی سبزی در پاکت های سلفونی و یا محصولات صادراتی مثل خیار مدت زمان استفاده از محصول را تا 20 روز افزایش می دهد. 

  بسته بندی سبزیجات در ظروف پلاستیکی بسته بندی سبزی در ظروف پلاستیکی مانع ورود هر گونه آلودگی و تبخیر آب موجود در بافت های سبزیجات شده و در نتیجه از له شدن و از بین رفتن کیفیت سبزی جلوگیری می کند. بسته بندی سبزیجات در ظروف پلاستیکی امکان انجام عمل وکیوم و تزریق گاز را به شما می دهد.

دستگاه سیل وکیوم چیست؟ دستگاه بسته بندی سیل وکیوم برای بسته بندی سبزیجات و صیفی جات در ظروف یکبار مصرف با جنس  PP و PE گزینه ی کاملا مناسبی است. دستگاه سیل وکیوم با استفاده مکانیزم حرارتی یک لایه سلفون که بر پایه جنس ظرف می باشد را بر روی لبه ی ظرف پرس می کند و با استفاده از تیغه تعبیه شده در داخل دستگاه سلفون اضافی اطراف ظرف را برش می دهد. در حین انجام عمل سیل، امکان انجام وکیوم(خارج کردن هوای ظرف) و تزریق گاز هم وجود دارد که در ادامه به توضیح بیشتر می پردازیم. 

بسته بندی سبزیجات تازه، خشک و سرخ شده با دستگاه سیل وکیوم برای مثال از بسته بندی سبزیجات و صیفی جات تازه بصورت برگ ( سبزی خوردن، ریحان، نعنا، اسفناج و ... ) و یا بصورت گرانول و خرد شده ( سبزی قورمه، ذرت، نخود فرنگی، لوبیا سبز، کرفس و ...) در فروشگاه ها استقبال زیادی می شود. همچنین تولید کننده ها با روش های مختلف فرآوری، محصولات خود نظیر سبزیجات و صیفی جات را بصورت سرخ شده، منجمد و یا حتی نیمه پخت ( سیب زمینی ) به بازار ارائه می کنند.

  مزیت های استفاده از دستگاه سیل وکیوم در بسته بندی سبزیجات هرکدام از مدل های بسته بندی که در این مقاله به آن اشاره شد امتیازهایی دارند. ازجمله مزیت های بسته بندی سبزی و صیفی جات در ظروف پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  •          جلوگیری از ورود آلودگی ها و تبخیر آب درون بافت های سبزیجات و مانع از پلاسیدگی، تغییر رنگ و تغییر طعم محصول می شود.
  •          قابلیت طراحی قالب در تعداد و اندازه های مختلف بصورت رومیزی، کالسکه ای، روتاری و خطی
  •         بالا رفتن ماندگاری محصول
  •          برق مصرفی: تک فاز/ سه فاز
  •         مجهز به کنترلر جهت تنظیم دما
  •          قابلیت نصب سیستم وکیوم
  •          قابلیت نصب سیستم تزریق گاز
  •          قابلیت نصب سیستم تاریخ زن حرارتی ( قابلیت درج تاریخ تولید، انقضاء و قیمت )
  •  

    شرکت های سازنده دستگاه بسته بندی سبزیجات و صیفی جات با توجه به گسترش صنعت بسته بندی، شرکت ها و سازنده های زیادی در این زمینه فعال هستند. برای خرید دستگاهی مناسب باید به موضوع کیفیت و کارکرد دستگاه توجه داشته باشید. دستگاهی با کیفیت ساخت پایین، طول عمر کمتری دارد و عمل پرس سلفون را با کیفیت پایین انجام می دهد.

    ارائه خدمات و پشتیبانی شرکت سازنده از مواردی است که هنگام خرید باید در نظر گرفته شود.

    شرکت آراد ماشین بصورت تخصصی در زمینه ساخت دستگاه بسته بندی سیل وکیوم فعالیت دارد. و برای هر دستگاه خدمات زیر را ارائه می دهند:

  •        یکسال گارانتی
  •         10 سال خدمات پس از فروش
  •         نصب و آموزش رایگان
  •         پشتیبانی 24 ساعته
  • این شرکت علاوه بر ساخت دستگاه سیل وکیوم، دستگاه های بسته بندی دیگر را نیز طراحی و تولید می کند. همچنین تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در خط تولید سبزی خشک و سبزی سرخ شده نیز توسط متخصصین این شرکت ساخته می شوند. جهت اطلاع از مشخصات و ویژگی های دستگاه ساشه، دستگاه توزین، دستگاه شیرینگ تونلی و کابینی و قیمت دستگاه سیل وکیوم به وبسایت aradmachinery.com مراجعه کنید.

     قیمت دستگاه بسته بندی سبزیجات بسته بندی سبزی روش های مختلفی دارد ارزان ترین راه، برای مصارف روزانه استفاده از دستگاه دوخت دستی و یا ریلی است. به اینصورت که بعد از ریختن محصول داخل سلفون لبه آن را با استفاده از سیستم حرارتی دستگاه دوخت، پلمپ می کند. این روش از بسته بندی برای سبزیجات تازه مصرفی در همان روز مناسب است.

    همانطور که در این مقاله به آن اشاره شد دستگاه سیل وکیوم به عنوان یکی از پرکاربردترین ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی است. این دستگاه در مدل های دستی، نیمه اتومات و اتومات ساخته می شود و با سرمایه کم هم می توان آن را خریداری کرد.

    برای راه اندازی کسب و کار عرضه سبزیجات بسته بندی شده، توجه به قیمت دستگاه بسته بندی سبزیجات و صیفی جات حائز اهمیت است و به این دلیل که دستگاه سیل با قیمت های مختلفی قابل خریداری است، می توان در منازل، کارگاه ها، مغازه ها و حتی کارخانه ها از مدل های رومیزی، روتاری و خطی آن استفاده کرد.

     

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    آراد ماشین

    شرکت آراد ماشین، طراح و سازنده دستگاه ها و ماشین آلات خطوط تولید و بسته بندی مواد غذایی است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده و طی سالها فعالیت خود توانسته اطمینان بزرگترین برند ها و کارخانه جات کشور را به خود جلب کرده و ماشین آلات با کیفیت خود را در خطوط تولید آنها به کار بگیرد. خدمات پس از فروش بی نظیر این شرکت در کنار کیفیت بالای تجهیزات تولیدی، خط تولیدی روان و بدون استرس را برای مشتریان به ارمغان می آورد و سالها تجربه امنیت تولید را برای آنها رقم می زند. از جمله دستگاه ها و ماشین آلات ساخت این شرکت می توان به: _انواع دستگاه های خشک کن کابینی، تونلی، دوار، سینوسی و سرندی اشاره کرد که برای خشک کردن میوه، سبزیجات، مواد شیمیایی، دارویی و ... بکار گرفته می شوند. _انواع دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم، شیرینگ پک، توزین، ساشه، سلفون کش و ... که در مدل ها مختلف طراحی و ساخته می شوند. _دستگاه های تفت، شورکن و طعم زن تخمه، آجیل و خشکبار _دستگاه های آبگیری صنعتی و نیمه صنعتی برای انواع میوه ها و سبزیجات و طراحی و ساخت خطوط تولید و بسته بندی مانند: _خط تولید میوه و سبزیجات خشک _خط فرآوری و بسته بندی حبوبات و خشکبار _خط بسته بندی سبزیجات _خط بسته بندی گوشت _خط تولید و بسته بندی تنباکو _و...

    اطلاعات تماس
    • 021913***** - 091208*****
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    شهر و جامعه