اطلاعات تماس
  • 021913***** - 091208*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101305928918130

دستگاه سیل وکیوم؛ انواع، قیمت و مشخصات

کد: 140101305928918130

https://bit.ly/3OAxB18

، (اخبار رسمی): استفاده از دستگاه سیل وکیوم در بسته بندی مواد غذایی(سبزیجات، میوه خشک، گوشت، مرغ، سالاد، ترشی، لبنیات و...) روز به روز در حال افزایش است. دستگاه بسته بندی سیل که در مدل های اتوماتیک، نیمه اتومات و دستی ساخته می شوند با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند.

دستگاه سیل وکیوم؛ انواع، قیمت و مشخصات
دستگاه سیل وکیوم

به گزارش ایرنا: استفاده از دستگاه سیل وکیوم در بسته بندی مواد غذایی(سبزیجات، میوه خشک، گوشت، مرغ، سالاد، ترشی، لبنیات و...) روز به روز در حال افزایش است. دستگاه بسته بندی سیل که در مدل های اتوماتیک، نیمه اتومات و دستی ساخته می شوند با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند و به همین دلیل تولید کنندگان مواد غذایی می توانند در سطوح مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی از مدل های مختلف دستگاه سیل کن استفاده کنند.

بسته بندی هایی که عموما استفاده می شوند، بصورت ظروف یکبار مصرف و بسته بندی های سلفونی هستند که در این مقاله به بسته بندی محصولات در ظروف یکبار مصرف و دستگاه های این نوع بسته بندی که با عنوان دستگاه سیل وکیوم شناخته می شوند می پردازیم.

دستگاه سیل چیست؟ یکی از مناسب ترین روش ها جهت بسته بندی محصولاتی که مسئله بهداشت، نشت مواد غذایی، کیفیت و زیبایی بسته بندی دارای اهمیت می باشد، استفاده از دستگاه سیل است. سیل به معنی مهر و موم کردن است و این دستگاه، عمل پرس کردن و یا چسباندن لایه ای سلفون روی لبه ظرف را انجام می دهد که از نشت مواد داخل ظرف و ورود هرگونه رطوبت، آلودگی، گرد و خاک و هر مورد عامل خارجی که سبب فاسد شدن محصول می شود جلوگیری می کند.

 تفاوت دستگاه سیل وکیوم و سیل دستگاه بسته بندی سیل همان طور که اشاره شد به تنهایی عمل سیل کردن ظروف یا همان پرس یک لایه سلفون بر روی لبه ظرف را انجام می دهد. دستگاه بسته بندی سیل وکیوم نیز عمل سیل کردن را انجام می دهد، با این تفاوت که وکیوم و یا تخلیه ی هوا داخل ظرف را نیز انجام می دهد که در کنار وکیوم، تزریق گاز ازت هم انجام می شود که از فاسد شدن محصول جلوگیری کرده و سبب ماندگاری بیشتر محصول نسبت به قبل می شود.

  انواع دستگاه بسته بندی سیل  دستگاه بسته بندی سیل با دو مکانیزم حرارتی و القایی ساخته می شود. موردی که در انتخاب این دو نوع دستگاه مطرح است و باید در نظر گرفته شود، نوع و شکل ظرف است.

اگر ظرف دایره ای کل و دارای در باشد، سیل القایی و اگر بدون درب باشد دستگاه سیل حرارتی مناسب است. دستگاه بسته بندی سیل برای ظروف پلاستیکی از جنس PE  وPP  استفاده می شود.

برای مشاهده فیلم کارکرد، مطالعه مشخصات و اطلاع از قیمت دستگاه سیل وکیوم به سایت machinsaz.com مراجعه کنید. آراد ماشین، از شرکت های سازنده معتبر در حوزه ساخت دستگاه های صنایع غذایی به ویژه دستگاه خشک کن و سیل وکیوم است.

   دستگاه سیل حرارتی کار با دستگاه سیل وکیوم حرارتی برای اپراتور راحت است و در ابعاد و تعداد قالب های مختلف طراحی می شود و قابل استفاده در آشپزخانه ها، کیترینگ، فروشگاه ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها و ... می باشد. قابلیت نصب سیستم تزریق گاز، وکیوم و تاریخ زن روی آن وجود دارد. این دستگاه در مدل های رومیزی، خطی و روتاری ساخته می شود.

دستگاه سیل وکیوم رومیزی دستگاه های سیل کن رومیزی برای بسته بندی های تیراژ پایین و یا خط های کوچک مناسب هستند که بصورت دستی، نیمه اتومات و اتومات ساخته می شوند. ابعاد این دستگاه برای قرار گرفتن روی میز کاملا مناسب هستند و فضای کمی را اشغال می کنند.

دستگاه سیل کن خطی در راه اندازی خطوط بسته بندی با تیراژ های بالا از دستگاه سیل وکیوم خطی استفاده می شود. با توجه به اتومات بودن دستگاه کار با آن بسیار راحت تر است و نیروی کار کمتری به کار گرفته می شود. دستگاه قابلیت ساخت بصورت تک لاین، دو لاین، چهار لاین و ... را دارد.

دستگاه سیل وکیوم روتاری دستگاه های سیل کن روتاری یا دوار معمولا در خطوط بسته بندی گوشت، مربا، عسل و ... در تیراژ های نسبتا بالا کاربرد دارند و با چرخش قالب ظرف حاوی محصول در محل مناسب قرار گرفته و پلمپ می شود.

دستگاه سیل القایی دستگاه سیل القایی با سیل حرارتی کاملا متفاوت است. سیل القایی یک لایه سلفون یا فویل آلومینیمی را که با یک لایه مواد ترموپلاستیک لمینت شده است را روی لبه ظرف دارای درب پرس می کند. سیل های القایی بصورت دستی، نیمه اتومات و اتومات ساخته می شوند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه سیل وکیوم با توجه به آنچه گفته شد، برای انتخاب دستگاه سیل متناسب با کسب و کار شما، موارد مختلفی را باید در نظر گرفت که قیمت، یکی از فاکتورهای مهم است و به عوامل زیر بستگی دارد:

 

  •          نوع، شکل و ابعاد ظرف
  •          دستی، نیمه اتومات واتومات بودن دستگاه با توجه به تیراژ کار
  •         طراحی قالب دستگاه با توجه به ظرف و تعداد قالب ها
  •          نصب سیستم تزریق گاز، وکیوم و تاریخ زن بر روی دستگاه سیل
  • موارد ذکر شده عواملی هستند که روی قیمت دستگاه سیل وکیوم تاثیر می گذارند.

     

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    آراد ماشین

    شرکت آراد ماشین، طراح و سازنده دستگاه ها و ماشین آلات خطوط تولید و بسته بندی مواد غذایی است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده و طی سالها فعالیت خود توانسته اطمینان بزرگترین برند ها و کارخانه جات کشور را به خود جلب کرده و ماشین آلات با کیفیت خود را در خطوط تولید آنها به کار بگیرد. خدمات پس از فروش بی نظیر این شرکت در کنار کیفیت بالای تجهیزات تولیدی، خط تولیدی روان و بدون استرس را برای مشتریان به ارمغان می آورد و سالها تجربه امنیت تولید را برای آنها رقم می زند. از جمله دستگاه ها و ماشین آلات ساخت این شرکت می توان به: _انواع دستگاه های خشک کن کابینی، تونلی، دوار، سینوسی و سرندی اشاره کرد که برای خشک کردن میوه، سبزیجات، مواد شیمیایی، دارویی و ... بکار گرفته می شوند. _انواع دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم، شیرینگ پک، توزین، ساشه، سلفون کش و ... که در مدل ها مختلف طراحی و ساخته می شوند. _دستگاه های تفت، شورکن و طعم زن تخمه، آجیل و خشکبار _دستگاه های آبگیری صنعتی و نیمه صنعتی برای انواع میوه ها و سبزیجات و طراحی و ساخت خطوط تولید و بسته بندی مانند: _خط تولید میوه و سبزیجات خشک _خط فرآوری و بسته بندی حبوبات و خشکبار _خط بسته بندی سبزیجات _خط بسته بندی گوشت _خط تولید و بسته بندی تنباکو _و...

    اطلاعات تماس
    • 021913***** - 091208*****
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    تجارت و بازار