اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012175755918396

آشنایی با مرکز فروش ریبون در تهران

کد: 140012175755918396

https://bit.ly/3pQL21Z

، (اخبار رسمی): اگر قصد دارید که ریبون را به صورت تک و یا عمده تهیه نمایید می توانید به لیبل لند مرکز فروش ریبون در تهران مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی با داشتن انواع ریبون و لیبل در تلاش است تا بستری را فراهم سازد

مرکز فروش ریبون در تهران
آشنایی با مرکز فروش ریبون در تهران

در تعریف کلی از ریبون باید گفت که نوارهایی هستند که به دور یک میله چوبی مانند پیچیده شده اند و کار چاپ را بر روی انواع لیبل انجام می دهد. این محصول در واقع ورقه ای پلاستیکی است که یک لایه ی نازک جوهر بر روی آن قرار گرفته که این ریبون در جایگاه مخصوص خود در دستگاه لیبل پرینتر قرار گیرد و با حرارت و گرمای ایجاد شده از سمت این دستگاه، جوهر این ورقه ذوب شده و چون ریبون بر روی لیبل قرار دارد، عمل چاپ را بر روی برچسب صورت می پذیرد. باید توجه داشته باشید که ریبون ها در 4 گروه ریبون وکس، ریبون وکس رزین، ریبون رزین و ریبون سوپر رزین جای دارند که هر کدام از این مدل ها مختص برچسب خاصی می باشند. که در ادامه هر کدام از این موارد را توضیح خواهیم داد.

در کل ساختار ریبون ها به این شکل است که از لایه محافظ، لایه PET، لایه آزاد و لایه جوهر ساخته شده اند. که به ترتیب ویژگی های این لایه ها را بیان می کنیم.

لایه محافظ: کاهش دهنده ی مشکلات الکتروسیته و بهبود حرکت ریبون

لایه PET: انتقال حرارت از هد به جوهر

لایه آزاد: جدا شدن جوهر از لایه در دمای پایین

لایه جوهر: با انتقال حرارت ذوب می شود.

ریبون وکس wax ribbon

در نگاه اول به ریبون وکس می توان به قیمت بسیار ارزان آن اشاره کرد که همین موضوع سبب جذب زیاد مخاطبان به سمت این محصول می شود. اما باید گفت که کیفیت و ماندگاری چاپ با استفاده از این ریبون پایین هست و محصول معرفی شده در برابر قرار گیری در شرایط آب و هوای سخت مثل گرما، سرما، نور خورشید، آب، مواد شوینده و… از خود مقاومت نشان نمی دهد. در دیگر توضیحات ذکر شده ریبون wax ribbon می توان سرعت پذیری چاپ بسیار بالای آن را در نظر گرفت که متن و عکس را به سرعت بر روی لیبل کاغذی چاپ می کند.

اگر نیاز به ریبونی دارید که برای کوتاه مدت از آن استفاده کنید یعنی می خواهید متن و نوشته قرار گرفته شده بر روی لیبل برای زمان طولانی استفاده نشود، انتخاب مناسب، این ریبون می باشد. این ریبون کیفیت خوبی دارد ولی تا زمانی که در معرض شرایط آب و هوایی که در بالا گفته شد قرار نگیرد. عمده استفاده از این ریبون برای مصارف آرایشی و بهداشتی، پوشاک، بسته بندی و بسیاری از محیط هایی که نیاز به کاربرد کوتاه مدت با استفاده از این ریبون دارند. این محصول با تولید در ابعاد 110 × 75 / 300 × 110 / 300 × 160 / 300 × 60 / 300 × 80 / 75 × 60 مناسب و سازگار با انواع دستگاه های لیبل پرینتر و یا بارکد پرینتر است که قابلیت چاپ مشکی را داراست.

این ریبون ها یکبار مصرف هستند یعنی چه؟ به این معنی که در صورت تمام شدن در دستگاه لیبل پرینتر باید ریبون دیگری جایگزین آن ها شود که البته اگر این سوال در ذهنتان ایجاد شده که عوض کردن آن کار دشواری است یا نه! باید بگوییم که این عمل به راحتی توسط هر شخص قابل انجام می باشد.

ریبون وکس رزین wax resin ribbon

این محصول بدلیل تشکیل شدن از مواد ریبون وکس و ریبون رزین، از نظر کیفیت بالاتر از ریبون وکس قرار گرفته است. البته باید گفت که اگر درصد مواد تشکیل دهنده ی این محصول بیشتر از ریبون رزین باشد، این کیفیت و استقامت در آن همچنان افزایش می باشد. اگر تمایل به خرید ریبون وکس رزین را دارید، باید به شما بگوییم که از لیبل مناسب برای این محصول یعنی لیبل پی وی سی، متال و کاغذی استفاده نمایید. با استفاده از این ریبون سرعت چاپ و کیفیت چاپ را افزایش دهید و ماندگاری بر روی لیبل را تا حد متوسط زیاد کنید. این ریبون ها در برابر قرار گیری در شرایط آب و هوایی مختلف از خود مقاومت نشان می دهند که میزان مقاومت آن ها بستگی به موادی دارد که بیشتر از وکس گرفته باشند یا رزین اما می توان اینگونه بیان کرد که کیفیت آن ها از ریبون وکس بالاتر و از ریبون رزین پایین تر است قیمت آن ها نیز در مقایسه با مدل معرفی شده قبلی بالاتر می باشد.

اگر قصد دارید که چاپ رنگی داشته باشید می توانید از ریبون wax resin استفاده نمایید چرا که تولید شدن آن ها در طیف رنگی سبز، زرد، آبی و قرمز که رنگ های کمیاب و خاصی هستند، سبب جلب توجه بیشتر مشتری می گردد که این عمل در جذب مشتری و رونق کسب و کار به شدت تأثیر گذار است.

سایز های ساخته شده برای این دستگاه که شامل طول و عرض است، 110 × 300 | 300 × 110 آبی | 300 × 110 زرد | 300 × 110 سبز | 300 × 80 | 300 × 60 | 300 × 40 | 300 × 110 قرمز | 75 × 110 | 75 × 60 می باشد که سازگار با انواع دستگاه لیبل پرینتر است و این امکان را به وجود آورده که مناسب برای کار خود هر کدام از این ابعاد را خریداری نمایید و در کار نساجی، پوشاک، بسته بندی و غیره استفاده کنید.

ریبون رزین resin ribbon

اول از همه باید به شما بگوییم علت نام گذاری این ریبون به رزین به خاطر درصد رزینی است که در ساخت آن بکار رفته. رزین موادی سخت می باشد که در نتیجه برای ذوب شدن نیاز به حرارت بسیار زیادی از سمت دستگاه لیبل پرینتر دارد که همین حرارت بالا باعث می شود سرعت چاپ کاهش اما در مقابل کیفیت آن افزایش یابد.

اگر از نظر کیفیت بخواهیم این ریبون را ارزیابی کنیم باید بگوییم که در بالاترین سطح جای گرفته که استفاده از این محصول برای موقعیت ها و یا کاربرد های بسیار طولانی مدت مناسب است که مواد شوینده، حلال ها، سرما، گرما و هیچ موادی سبب کاهش کیفیت و از بین رفتن متن و نوشته با استفاده از این ریبون نمی گردند. اگر در نظر دارید که این ریبون را سفارش دهید باید بگوییم که از لیبل پی وی سی، برچسب متال و  لیبل اموال استفاده کنید. ابعادی تولید شده ی این دسته از ریبون ها، 300 × 110 | 300 × 160 | 300 × 40 | 300 × 60 | 300×80 | 75 × 110 | 75 × 60 می باشد که باید این ابعاد را مناسب با دستگاه لیبل پرینتر خود سفارش دهید. در نام بردن از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قیمت گران و چشمگیر آن اشاره کرد که در نظر ما این رقم در برابر سطح کیفیت این محصول بسیار ناچیز است.

ریبون سوپر رزین Super Resin Ribbon

خب اکنون در نظر داریم به بررسی ریبونی بپردازیم که در بازار به عنوان بهترین و عالی ترین ریبون معرفی می شود و درصد رزین بکار رفته در این ریبون به حدی بالاست که هیچ مواد شوینده و یا حلالی سبب پاک شدن متن و نوشته بر روی لیبل با استفاده از این ریبون نمی گردد. در واقع می توانیم اینگونه به شما این محصول را معرفی کنیم که اگر در پی خرید محصولی هستید که ماندگاری چاپ شما را برای چندین سال حفظ نماید، این محصول را سفارش دهید. محصول مذکور شده مناسب برای صنایع پزشکی، شیمیایی، خودروسازی است که از قدرت تحمل حرارت بسیار بالایی برخوردار می باشد که نه دچار مخدوش شدن می گردد و نه دچار ساییدگی و هیچ مواد و شرایطی بر روی کیفیت آن اثر گذار نیست. اما باید یادآوری کنیم که این ریبون همانند ریبون رزین برای انجام عملیات چاپ نیاز به حرارت بسیار زیاد از سمت دستگاه دارد تا ذوب شود که این عمل سرعت چاپ را پایین آورده و سبب آسیب دیدن دستگاه می شود. چون قیمت این دسته از محصولات گران است، در صورتی که می خواهید متن و تصاویر برای زمانی بسیار طولانی بر روی محصول باقی بماند، بهتر است که از این ریبون استفاده کنید.

ریبون سوپر رزین 300 × 110، ریبون سوپر رزین 300 × 110 سفید، ریبون سوپر رزین 300 × 40 انواع این محصول هستند که باید مطابق با دستگاه لیبل پرینتر و یا بارکد پرینتر سفارش داده شود و بر روی لیبل پی وی سی و لیبل اموال از آن استفاده کرد.

نکاتی درباره ی ریبون ها

– ریبون ها از نظر سطح کیفیت به ریبون وکس که کمترین کیفیت را دارد تا ریبون سوپر رزین که بیشترین سطح کیفیت را دارد، تقسیم بندی می شوند.

– از نظر ماندگاری: برای ماندگاری بسیار بالا از ریبون سوپر رزین و رزین، برای ماندگاری چاپ متوسط ریبون وکس رزین و ماندگاری چاپ پایین از ریبون وکس استفاده کنید.

– گرانترین ریبون، ریبون سوپز رزین است که به ترتیب بعد از آن ریبون رزین، ریبون وکس رزین و ریبون وکس قرار می گیرد.

– ریبون را مناسب با دستگاه لیبل پرینتر و یا بارکد پرینتر استفاده کنید که در بالا توضیحات کامل درباره ی هر کدام از آن ها داده شده.

– لیبل مناسب برای ریبون به ترتیب: وکس: برچسب کاغذی، وکس رزین: لیبل پی وی سی، متال و کاغذی، رزین: لیبل پی وی سی، برچسب متال و  لیبل اموال، سوپر رزین: لیبل پی وی سی و لیبل اموال

– موارد قبل از خرید ریبون: ضخامت، کیفیت، ماندگاری، قیمت و دستگاه لیبل پرینتر را در نظر بگیرید.

لیبل لند مرکز فروش ریبون در تهران

از مراکز و نمایندگی های اصلی در خصوص خرید این محصولات، فروشگاه اینترنتی لیبل لند است که زمینه ای برای بهترین خرید با بالاترین سطح کیفیت و قیمت را فراهم می آورد. این مرکز با بیش از یک دهه فعالیت به یاری مشتریان شتافته تا بتواند در کنار آن ها یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه ی فروش آنلاین در کشور شناخته شود. در صورتیکه می خواهید این محصولات را سفارش دهید می توانید هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری این کار را انجام دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی