اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103246135818396

خرید عمده برچسب PVC و قیمت آن

خرید و قیمت عمده برچسب PVC

کد: 140103246135818396

https://bit.ly/39sUPGF

، (اخبار رسمی): برای خرید عمده برچسب PVC و قیمت آن می توانید از وب سایت لیبل لند از جمله مراکز فروش لیبل و ریبون، اقدام کنید. این مجموعه این امکان را برای تمامی خریداران مهیا کرده تا علاوه بر خرید تکی این اقلام، به صورت عمده نیز این برچسب‌ها را تهیه کنند.

خرید و قیمت عمده برچسب PVC
خرید و قیمت عمده برچسب PVC

 برچسب PVC از پرکاربرد ترین لیبل‌های موجود در بازار است که‌از پلی پرو پلین نوعی پلاستیک ساخته می‌شود. این لیبل با داشتن مزایا و معایب، پرمصرف برای استفاده در مشاغلی نظیر خودروسازی،مواد غذایی، آزمایشگاه‌ها، لوازم خانگی و آرایشی بهداشتی و … است. ماندگاری بالا و قیمت مقرون به صرفه‌این محصول بسیار مورد توجه‌است و خاصیت انعطاف پذیری آن نیز سبب شده تا بتوان به راحتی بر روی انواع سطح این برچسب‌ها را چسباند.

در واقع نکته‌ای که در این جا قبل از خرید عمده برچسب PVC و قیمت آن مورد توجه‌است، کسب اطلاعات کافی و لازم در خصوص این محصول است که در نظر داریم تا در این مقاله‌ این اطلاعات را در اختیارتان قرار دهیم.

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را هم بخوانید: خرید برچسب اموال به صورت عمده

همه چیز درباره ی برچسب PVC

برچسب PVC یا لیبل پی وی سی، در سرما، گرما، شرایط آب و هوایی بد و … به خوبی از خود مقاومت نشان می‌دهد. در واقع این برچسب با استقامت بالا معروف شده‌است و یکی از لیبل‌هایی شناخته شده که دچار پارگی و یا کشیدگی نمی‌گردد. کاربرد این محصول برای مشاغل بسیاری ذکر شده و می‌توان از آن بر روی انواع سطوح هموار و ناهموار بهره برد.

این گروه‌از برچسب‌های صنعتی، از نظر چسبندگی بسیار با کیفیت هستند و ضد خش بودن نیز یکی از خصوصیات آن‌ها نام برده می‌شود. این محصول در نوع رنگی و سفید با نام‌های PP،PE،PET،PVC موجود است و با مقاومت در برابر مواد شوینده و دمای 80 درجه سانتی گراد، به خوبی نیاز کاربر را پاسخ می‌دهد.

پلاستیکی بودن جنس لیبل پی وی سی باعث شده تا در زمان چاپ به خورد جنس نرود و در نتیجه نیاز دارد تا برای تثبیت رنگ از سلفون کشی استفاده شود. برای چاپ بر روی آن‌ها نیز می‌توانید از ریبون‌های وکس رزین، رزین و یا سوپر رزین انتخاب داشته باشید. البته قابل توجه‌است که ماندگاری چاپ با استفاده‌از این ریبون‌ها بر روی لیبل، به شدت افزایش می‌یابد.

نکته ی قابل توجه در این محصولات، جدا شدن و یا کنده شدن یکجای آن‌ها از روی سطوح است، به طوریکه هیچ اثری از خود باقی نمی‌گذارد.

برچسب پی وی سی از ساختار زیره، چسب و رویه ساخته شده‌است که زیره جنس سیلیکون با ضخامت 60 الی 75 میکرون دارد. در صورت زیاد بودن این ضخامت ممکن است که دستگاه لیبل پرینتر‌های رومیزی قادر به چاپ بر روی این برچسب‌ها نباشند.

PVC  از دو چسب‌هاتملت و آکرونال موجود است که چسب‌ها تملت با بالا رفتن دما خاصیت چسبندگی بیشتری پیدا می‌کنید در حالیکه آکرونال متفاوت از این نوع با پایین بودن دما چسبندگی بیشتری دارد. رویه نیز با ضخامت 60 تا 80 میکرون برای چاپ بکار می‌رود.

مزایای لیبل پی وی سی

این لیبل در برابر مواد شیمیایی مقاوم است. در واقع خاصیت پلی پروپیلن ضد آب است و همین خصوصیت باعث می‌شود تا اگر محصول شما در برابر مواد شیمیایی و شوینده و روغن قرار گرفت با مقاومت بسیار بالای خود دچار تغییر رنگ زرد و یا لکه نشود.

این محصول انعطاف پذیر است و همین خاصیت باعث شده تا بر روی انواع سطوح هموار و غیر هموار خاصیت چسبندگی داشته باشد.

پی وی سی لیبل با تنوع عظیمی‌از رنگ‌های قرمز، سبز، زرد، آبی و … و به صورت سفید موجود است.

خاصیت ضد آب دارد. یعنی اگر در تماس با آب قرار بگیرد، باعث از بین رفتن چاپ آن نمی‌شود.

تحمل حرارت 80 درجه سانتی گراد را دارد و باعث از بین رفتن خاصیت چسبندگی آن‌ها نمی‌شود.

ارائه شده در دو مدل مات و شفاف مطابق با نیاز مصرف کننده.

دارای طول عمر بسیار بالاست و دچار پارگی و یا کشیدگی نمی‌شود.

چاپ پذیری بالایی دارد و کیفیت چاپ آن نیز عالیست.

قابلیت استفاده برای انواع صنایع اعم از خودروسازی و الکترونیکی را داراست.

از مقاومت بالایی در برابر سایش و رطوبت برخوردار است.

لیبل صدفی در کجا کاربرد دارد؟

لیبل صدفی برای استفاده بر روی محصولات و برند‌های متعددی در صنایع دارویی، غذایی، آرایشی، بهداشتی، شیمیایی، پتروشیمی، آزمایشگاه‌ها، کشتارگاه‌ها و … بکار می‌رود. در واقع مقاومت بالای این محصولات در برابر پارگی و رطوبت باعث شده تا بتوان از آن‌ها در صنایع بی شمار استفاده کرد. لازم به ذکر است که قابلیت استفاده‌ از این تجهیزات برای لباس، درب و پنجره‌ها نیز اعمال خواهد شد.

انواع لیبل PVC را بشناسیم!

لیبل PVC در انواع رنگی و سفید به صورت رول و شیت موجودند. این محصولات هم در نوع براق ارائه می‌شوند و هم در نوع مات، در نوع کم چسب و پرچسب نیز قابل سفارش اند.

نوع PE و PP به دلیل خاصیت کشسانی بیشتر، مناسب برای استفاده در روغن موتور و ضد یخ‌ها است. مدل پلی گور آن‌ها نیز هم خاصیت کشسانی و هم نسبت به بقیه براق تر است.

خرید عمده برچسب PVC و قیمت آن به چه صورت است؟

برچسب پی وی سی به نسبت سایر لیبل‌ها، دارای هزینه کمتری است. در واقع عواملی بر روی قیمت این محصول تأثیر گذارند که می‌توان به سایز، تعداد، داشتن برش خاص، چاپ تکرنگ و یا چند رنگ، با سلفون و یا بی سلفون اشاره کرد. مدل PE و PP به نسبت دیگر مدل‌ها به دلیل خاصیت کشسانی گرانتر است همچنین نوع پلی گور نیز به دلیل داشتن براقی بیشتر و همچنین کشسانی بالاتر به نسبت سایرین گران تر است.

در هر صورت برای خرید عمده برچسب PVC و قیمت آن می‌توانید از مجموعه لیبل لند اقدام نمایید. این فروشگاه دربردارنده ی انواع مدل‌های این لیبل از جمله 34 × 15 میلیمتر، 45 × 15 میلیمتر، 40 × 20 میلیمتر، 31 × 21 میلیمتر، 35 × 25 میلیمتر، 50 × 25 میلیمتر، 45 × 30 میلیمتر، 51 × 34 میلیمتر، 60 × 40 میلیمتر، 75 × 40 میلیمتر، 80 × 50 میلیمتر، 100 × 50 میلیمتر، 80 × 60 میلیمتر، 100 × 60 میلیمتر، 100 × 80 میلیمتر، 125 × 95 میلیمتر، 100 × 100 میلیمتر، 150 × 100 میلیمتر است که همانطور که گفته شد هم به صورت عمده و هم تکی این اقلام را ارائه می‌دهد. جهت خرید نیز می‌توانید برای انتخاب بهتر و مناسب تر از کارشناسان بخش فروش، مشاوره دریافت کنید. امکان خرید اینترنتی و حضوری از قابلیت‌های ویژه ی این مجموعه‌است که برای کلیه محصولات ارائه شده خود اعمال می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش