اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107266776918396
در دسترس نیست

مرکز خرید و فروش لیبل در تهران با قیمت عالی

کد: 140107266776918396

، (اخبار رسمی): برای سنجش قیمت لیبل متال باید به مدل های این برچسب مراجعه کنیم چرا که هر لیبل با توجه به سایز خود قیمت متفاوتی نیز خواهد داشت. اما در کل و در مقایسه با لیبل کاغذی و لیبل پی وی سی می توان اینگونه بیان کرد که قیمت لیبل متال گران است

مرکز خرید و فروش لیبل در تهران با قیمت عالی
خرید لیبل متال

برچسب متال از مقاوم ترین و بادوام ترین لیبل های موجود در بازار است که قادر به تحمل حرارت منفی 40 تا مثبت 220 درجه سانتی گراد می باشد. ساخت این برچسب به صورتی ست که قادر است با قرار گیری در حرارت غیر مستقیم، اثر چسب خود را از دست ندهد. دلیل اصلی برای خرید این برچسب، مقاومت بالای آن در برابر حلال ها از قبیل بنزین، ایزو پروپیل الکل، الکل، هگزان و … بوده که همین مشخصه تقاضا برای خرید این لیبل را افزایش می دهد. در ضمن فراموش نکنید لیبل متال، ضد خش و ضد آب بوده و در برابر نور خورشید و کشیدگی دوام بسیار بالایی دارد.

برای خرید برچسب متال و اطلاع از قیمت لیبل متال می توانید به مرکز فروش لیبل در تهران یعنی لیبل لند مراجعه نمایید و محصولی را تهیه کنید که از نظر قیمت و کیفیت یکی از بهترین ها خواهد بود. لیبل لند قادر به فروش این محصولات به صورت تکی و عمده با تیراژ بالا است که در نظر دارد تا بتواند محصولات خود را از نظر قیمت در سطح رقابتی قرار دهد. این مرکز با بیش از 10 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی فروش لیبل و ریبون یکی از بهترین ها شناخته می شود بهترین هایی که با کسب رضایت مصرف کننده به این درجه رسیده است.

اگر نیاز به مشاوره قبل از خرید نیز دارید، می توانید از کارشناسان حاضر در خط فروش این مجموعه یاری بجویید و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار