اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103316147818396

نکات قبل از خرید لیبل

هنگام خرید لیبل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

کد: 140103316147818396

https://bit.ly/3OpWpIo

، (اخبار رسمی): قطعا نام لیبل ( label ) یا اِتیکِت (etiquette) تا به حال به گوشتان خورده است. به طور کلی به کاغذ یا برچسبی که روی اجناس مختلف چسبیده و یا دوخته می‌شوند

هنگام خرید لیبل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
انواع لیبل در فروشگاه لیبل لند

 برچسب کاغذی در واقع وسیله ای است که یک طرف آن دارای چسب و طرف دیگر آن از کاغذ روغنی ساخته شده که جهت پرینت به کارمی‌رود و میتوان از آن برای چاپ هرگونه اطلاعات مورد نیاز برروی انواع کالاهای مصرفی بهره برد. در دنیای امروز برچسب کاغذ موارد استفاده‌ی بسیاری دارد. در ادامه به شرح مزایای برچسب و کاربرد آن میپردازیم.

سایز : برچسب های کاغذی در انواع متنوعی طراحی شده اند که در ادامه به آنها میپردازیم اما باید بدانید که یکی از مهم ترین تفاوت، سایز آنها است. باید درهنگام خرید دقت کنید که قصد شما از خرید برچسب کاغذ برای چه میباشد. اگر کالای شما از نظر سایز کوچک و یا خیلی بزرگ است باید برچسبی را تهیه کنید که کارایی مورد نظرتان را داشته باشد و همچنین در نظر داشته باشید که قصد چاپ چه مشخصات و یا اطلاعاتی را دارید و با توجه به فضای موجود و فضای مورد نیاز خود اقدام به تهیه آن کنید.

تعداد ردیف ها: اگر نمونه های برچسب کاغذ را دیده باشید میدانید که برچسب ازنظر تعداد ردیف برچسب با هم متفاوت هستند. پس دقت کنید که چه نوع برچسبی برای کار شما مناسب میباشند.

جنس : جنس کاغذ یکی از مواردی است که باید در هنگام خرید به آن توجه زیادی کرد.برچسب های کاغذی دارای چسبندگی های متنوعی هستند که میتوانید با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنید. برای مثال اگر میخواهید برای مدت طولانی از لیبل روی محصول خود اسفاده کنید باید محصولی با چسبندگی قوی تری را انتخاب نمایید .برچسب های کاغذی عمدتا از کاغذ گلاسه در دو نوع مات و براق ساخته شده اند.علت استفاده از کاغذ گلاسه در لیبل ها ،قدرت جذب بالای جوهر و همچنین ضد آب بودن است که کیفت برچسب را در دراز مدت حفظ میکند. این نوع محصولات در دو نوع هاتملت ( پر چسب ) و آکرونال ( کم چسب ) تولید میشوند.

رنگ: برچسب های کاغذ در رنگ های مختلف تولید میشود تا بتوانید با خیال راحت با توجه به سلیقه شخصی خود و برای هرنوع محصولی که مد نظر دارید به راحتی آن را تهیه کنید.

انتخاب پرینتر لیبل زن: طبیعتا شما برای استفاده از لیبل و چاپ اطلاعات مورد نیازتان بر روی برچسب های کاغذی نیاز به یک پرینتر مناسب دارید. امروزه با توجه به سایزهای مختلف ،لیبل پرینتر در انواع متنوع تولید میشوند. شما میتوانید بسته به مقدار حجم چاپ خود در طول روز پرینتری را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما برای استفاده بهتر باشد.

انواع لیبل

برچسب های پشت چسب‌دار در صنایع گوناگون کاربرد های مختلفی دارند از این رو در انواع متعددی تولید میشوند که از نظرمیزان مقاومت، قدرت چسبندگی، میزان انعطاف پذیری، سایز و جنس کاغذ با هم متفاوت اند. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با انواع برچسب آشنا کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش