اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012185757818406

دفتر جدید کار چی داری؟ افتتاح شد

کد: 140012185757818406

https://bit.ly/3MAWMzl

، (اخبار رسمی): مجموعه کارآفرینی و خدمات اجتماعی «کار چی داری؟» که سال‌هاست با در اختیار داشتن کادری ورزیده فعالیت می‌کند، طی مراسمی با حضور جمع کثیری از اعضای استارتاپ‌ها و شرکت‌های متعدد، امروز دفتر جدید خود را در محل کارخانه نوآوری آزادی، سوله تیوان، واحد ۲۰۷ را افتتاح کرد.

مجموعه کار چی داری؟سامانه‌ای هوشمندی است که در آن شهروندان می توانند از هر جای کشور و حتی نقاط دیگر جهان درخواست اعزام متخصصین برای کارهای تعمیراتی و امثال آن را بر بستر آنلاین مطرح کنند.

شعار راهبردی این مجموعه در واقع این است که شهروندان می توانند با آرامش خیال، تنها به زندگی بیندیشید و مطمئن باشند کارشناسان تنها با چند کلیک همراه آن ها هستند تا هرکاری را که شما سفارش داده می شود، در کمترین زمان، کمترین هزینه و بهترین کیفیت به سرانجام رسانند.

این استارتاپ خلاقانه، در پلتفرم تحت وب و اپلیکیشن خود مجموعه خدماتی را به عنوان یک برند مطرح در این زمینه، عرضه می کند که تقریبا جزو ضروریات زندگی هر شهروندی به شمار می رود.  

کار چی داری؟‌،  آماده انجام کارهایی متنوع در همه زمینه‌های آموزشی، تاسیساتی، تعمیرگاهی، حمل و نقل، الکترونیک و... است. خدماتی که فقط با مراجعه به سایت این گروه فعال یا یک تماس تلفنی ساده قابل دسترسی هستند.

خبر خوب این که مجموعه کارچی داری؟ که تاکنون موفق به عرضه حجم زیادی از خدمات زیر پوشش خود شده، در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن سال نو، عمده خدمات خود را با احتساب تخفیف‌های چشمگیر عرضه کند.

اگر در این شب عیدی کارهای زیادی دارید و می خواهید بخشی از کارهای خانه و زندگی خود را برون سپاری کنید، به نظر می رسد «کار چی داری؟» بهترین گزینه ممکن باشد.

شما با مراجعه به سایت کار چی داری؟ که به مناسبت افتتاح دفتر جدید به روزرسانی شده و با ظرفیت بالایی آماده خدمت رسانی به شهروندان است، می‌توانید با سیر تا پیاز فعالیت‌های مجموعه و دیگر مطالب مرتبط به ارائه خدمات آشنا شوید و در همان لحظه سفارش خدمات خود را ثبت کنید.

مجموعه کار چی داری؟ عمده تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا ارائه دهنده انواع و اقسام خدمات اجتماعی باشند و تاکنون هم در این زمینه موفق عمل کرده‌اند.

برای آشنایی بیشتر و سفارش کار می‌توانید به سایت https://karchidari.co مراجعه کنید و یا با شماره تلفن

شماره تلفن ۹۱۰۰۱۰۵۹ – ۰۲۱تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان