اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012215762818423

کدام جنس نرده استیل برای فضای باز مناسب تر است؟

کد: 140012215762818423

https://bit.ly/3t5KaIO

، (اخبار رسمی): استیل یک انتخاب عالی برای انواع نرده های فضای باز است. نرده های استیل دارای استحکام بالاتری است که عملکرد قابل اعتماد را تضمین می کند

 کدام جنس نرده استیل برای فضای باز مناسب تر است؟
یک پروژه استخر کاری از گروه تاپ برنز

استیل یک انتخاب عالی برای انواع نرده های فضای باز است. نرده های استیل دارای استحکام بالاتری است که عملکرد قابل اعتماد را تضمین می کند و ماده ای است که خود را به انواع رویکردهای زیبایی شناختی می رساند.

استیل یک انتخاب عالی برای انواع نرده های فضای باز است. نرده های استیل دارای استحکام بالاتری است که عملکرد قابل اعتماد را تضمین می کند و ماده ای است که خود را به انواع رویکردهای زیبایی شناختی می رساند. علاوه بر این، دوام استیل آن را به گزینه ای بسیار مقرون به صرفه در میان مدت و بلند مدت تبدیل می کند.

با این حال، بسیار مهم است که نوع جنس استیلی را انتخاب کنید که بتواند با نیازهای محل زندگی شما مطابقت داشته باشد. و همچنین انتظارات شما را برآورده کند و در بودجه پروژه شما قرار گیرد. اگرچه استیل در فرمت‌های زیادی وجود دارد. اما اساساً سه نوع اصلی آن در ایران بسیار رایج است : – استیل کربنی، فولاد ضد زنگ درجه 304 و فولاد ضد زنگ درجه 316 – که هر کدام دارای خواص متفاوتی هستند. بنابراین در اینجا نگاهی به این گزینه ها و نکات اصلی که باید قبل از انتخاب خود در نظر بگیرید، آورده شده است.

استیل کربن (220)

استیل کربنی یا همان 220 خودمان بدون شک مقرون به صرفه ترین انتخاب است و مطمئناً به اندازه کافی قوی است که برای نرده ها و نرده های بیرونی استفاده شود. فرآیند تولید دارای یک جزء کربن تا 2٪ است و این همان چیزی است که به فولاد کربنی استحکام و سختی مشخصه آن را می دهد. اما علیرغم اینکه یک محصول نسبتا ارزان است، فولاد کربنی – به ویژه در مکان های بیرونی در معرض دید – دارای معایبی نیز هست.

فولاد کربنی مقاومت در برابر خوردگی کمتری نسبت به سایر اعضای خانواده خود دارد. به همین دلیل است که معمولاً توصیه می شود نرده های فولاد کربنی در فضای باز را رنگ آمیزی کنید. ترجیحاً از چیزی مانند پوشش پودری استفاده کنید. علاوه بر یک لایه محافظ، این فولاد به نظارت دقیق و تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارد. زیرا حتی کوچکترین آسیب و/یا سایش و پارگی که سطح فولادی لخت را در معرض دید قرار می دهد به سرعت به محل خوردگی تبدیل می شود. و در جایی که چنین آسیبی برای هر زمان درمان نشود. این احتمال افزایش هزینه‌های تعمیر را افزایش می‌دهد و حتی ممکن است شامل پوشش مجدد کامل بخش‌هایی باشد که به شدت زخمی شده‌اند.

استیل ضد زنگ درجه 304

یک انتخاب محبوب برای پروژه هایی که در آن مقاومت در برابر خوردگی در فضای باز یک پیش نیاز است. استیل ضد زنگ درجه 304 به دلیل استحکام، ظاهر خوب و ویژگی های مقاوم در برابر زنگ زدگی بسیار محبوب است. معمولاً حاوی چیزی بین 16 تا 24 درصد کروم و همچنین مقادیر کمی کربن و منگنز و محتوای نیکل است. که می تواند تا 35 درصد باشد. فرمت معمولی استیل ضد زنگ 304 به عنوان استیل ضد زنگ 18/8 شناخته می شود – یک نوع با 18٪ کروم و محتوای نیکل 8٪.

اگرچه فولاد درجه 304 در مکان‌های بیرونی برای بهینه‌سازی مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و حفظ بهترین ظاهر آن به پولیش منظم نیاز دارد. اما می‌توان برای مقاومت در برابر اثرات خورنده و اکثر اسیدهای اکسید کننده به آن اعتماد کرد. با این وجود، فولاد ضد زنگ درجه 304 دارای یک نقص بزرگ است – محافظت کمی در برابر کلریدها. به ویژه در محیط‌های با شوری بالا مانند محیط‌هایی که معمولاً در مناطق ساحلی یافت می‌شوند دارند.

استیل ضد زنگ درجه 316

درجه 316 که کمی گران تر از استیل درجه 304 است، تمام خواص مثبت فولاد ضد زنگ درجه 304 را ارائه می دهد. اما با مقاومت در برابر خورندگی بسیار بالا. این در درجه اول به دلیل وجود مولیبدن است. 316 درجه معمولاً حاوی مقدار بیشتری نیکل است و دارای 2٪ مولیبدن است. در حالی که استیل ضد زنگ درجه 304 مولیبدن به کار نمی رود.

محیط های خشن و مملو از نمک موجود در مناطق ساحلی و اطراف آن. و مناطق اشباع شده با کلر در مجاورت استخرهای شنا، همیشه چالش های خورنده ای را برای نرده های استیل ایجاد می کند. با این وجود، اگرچه حتی فولاد درجه 316 ممکن است در برخی مکان‌ها در نهایت شروع به کدر شدن کند. بدون شک برای نرده‌ها و نرده‌های بیرونی هر جا که مقاومت در برابر خوردگی بالا ضروری است، گزینه مناسبی است.

کالکشن استیل: از مجموعه ما دیدن کنید

از ما مشاوره بخواهید

چرا دانستن انواع جنس نرده استیل مهم است؟ به این خاطر که بعضا با مشاوره های غلط در مناطق گوناگون افرادی بدون تخصص از نرده های نا مناسب استفاده می کنند. حتی دیده شده در مناطقی که نمک بسیار زیاد است از استیل های ضعیف استفاده کرده بودند. و بعد از 2 هفته استیل شروع به خوردگی کرده بود! در واقع شما به عنوان مصرف کننده باید بدانید که در محیط زندگی شما چه نوع فلزی بهترین مقاومت را خواهد داشت. و البته ما هم به صورت تخصصی آماده ارائه مشاره به شما هستیم.

نیازهای پروژه خود را امروز با ما در میان بگذارید. ما با تمام گریدهای استیل ضد زنگ تجربه شده در مناطق مختلف کشور آماده ایم به شما مشاوره درست و مناسب محیط زندگیتان ارائه دهیم. می‌توانیم بهترین گرید را متناسب با برنامه و بودجه شما توصیه کنیم.

تماس با ما: برای مشاوره به اینجا مراجعه کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان