اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101095787318423

می پرسید نرده های استیل چه مزایا یا معایبی دارند؟

نرده استیل و مزایا و معایب آن

کد: 140101095787318423

https://bit.ly/3K7C3St

، (اخبار رسمی): یکی از شیوه ‏های تأمین امنیت فضا و محوطه اطراف منزل و تعیین حد و مرز اطراف منزل شما، نرده استیل یا حفاظ فلزی است. در واقع نرده استیل حفاظ ‏هایی هستند که به دلیل جنس آهنی یا فلزی و استحکام فوق ‏العاده بالای آن بیشتر از سایر نرده ‏ها مورد استقبال قرار می‏گیرد.

نرده استیل و مزایا و معایب آن
یکی از کارهای استیل تاپ برنز - استیل آب طلا کاری شده

حتما محصولات استیل مورد نظرتان را با هر نوع مدل و گریدی که می خواهید از یک فروشگاه استیل با سابقه خریداری نمایید تا خیالتان از بابت کیفیت در ساخت و نصب ایمن آن با قیمتی کاملا مقرون به صرفه آسوده گردد

یکی از شیوه ‏های تأمین امنیت فضا و محوطه اطراف منزل و تعیین حد و مرز اطراف منزل شما، نرده استیل یا حفاظ فلزی است. در واقع نرده استیل حفاظ‏ هایی هستند که به دلیل جنس آهنی یا فلزی و استحکام فوق‏العاده بالای آن بیشتر از سایر نرده ‏ها مورد استقبال قرار می‏گیرد.

از نرده ‏های استیلی که بیشتر برای محوطه سازی اطراف خانه استفاده می‏شود فنس گفته می‏شود؛ زیرا هم باعث تعیین حد و مرز اطراف خانه شما می‏شود و هم مانعی برای ورود افراد غریبه به محوطه اطراف منزل است و امنیت بیشتری را برای شما فراهم می‏کند. استحکام و دوام این فنس‏ها آنقدر بالا است باعث می‏شود اکثر افرادی که محوطه‏ و حیاط های بزرگی دارند از آن استفاده کنند. در بعضی از انواع این حفاظ ‏های فلزی نیز، بخش نیزه یا چاقو مانند در قسمت بالای آن وجود دارد که برای افزایش امنیت محوطه شما است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید میز کنسول و ویترین استیل

مزایا و کاربرد‏های نرده استیل

به طور کلی می‏توان گفت جنس نرده‏ها با توجه به کاربردهای مختلف آن، انواع مختلفی دارند و نرده استیل از انواع نرده ‏هایی است که بیشتر از سایر نرده‏ ها مورد استقبال قرار گرفته است؛ اما چرا مردم این نوع نرده ‏ها را ترجیح می‏دهند:

به طور کلی از مزایای نرده استیل عبارتند از:

  • ضد زنگ و ضد خش است
  • استحکام بالایی دارد
  • ظاهر زیبایی دارد نیازی به رنگ کردن ندارد
  • در طول زمان ظاهر آن تغییر نمی‏کند
  • به دلیل سطح صاف و براق، تمیز کردن آن آسان است
  • در برابر مواد اسیدی و قلیایی مقاوم است

شماری از معایب نرده استیل

همانطور که می دانید نرده یک سازه ایمنی جهت مشخص کردن مرز میان خطر و امنیت است. با استفاده از یک نرده باکیفیت و مطمئن می توان خیلی راحت عمل بالا و یا پایین رفتن از پله های یک ساختمان چند طبقه را انجام داد.

در بالکن طبقه چندم از یک ساحتمان بلند حاضر شد و به نرده های نصب شده در آن تکیه زد. و یا اصلا از آن ها برای محافظت هرچه بیشتر پنجره های خانه و یا محل کار استفاده نمود.

البته این ها تنها بخش کوچکی از زمینه های قابل استفاده نرده ها بحساب آورده می شوند. که البته برای خرید و استفاده از آنان در تک تک موقعیت های گفته شده نیز باید به یک سری نکات مربوطه توجه داشت. بگذریم؛ نرده های استیل در کنار تمام ویژگی های برجسته و چشم نواز خود از یکسری معایب نیز برخوردارند که این موارد عبارتند از:

  • نیاز مبرم به استفاده و بهره گیری از نیروهای متخصص و نصابان حرفه ای استیل کار
  • توجه به مرغوبیت چسب سنگ و کیفیت پرچ پروفیل های نرده
  • به کار بردن آلیاژ استیل نادرست در ساخت نرده
  • بگیر و نگیر بودن آن ها
  • واکنش دادنشان با ترکیبات شیمیایی

به همین خاطر است که همواره توصیه کرده و باز هم می کنیم که حتما حتما محصولات استیل و بخصوص نرده استیل مورد نظرتان را با  هر نوع مدل و گریدی که می خواهید از یک فروشگاه استیل کار زبده و با سابقه خریداری نمایید تا خیالتان از بابت کیفیت در ساخت و نصب ایمن آن با قیمتی کاملا مقرون به صرفه آسوده گردد.

حتما ببینید: مجموعه ای از زیباترین کارهای تاپ برنز

بیشتر بخوانید: کدام جنس استیل برای کدام آب و هوا مناسب است؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان