اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101075784018423

قصد خرید میز استیل یا کنسول را دارید؟

راهنمای خرید میز کنسول و ویترین استیل

کد: 140101075784018423

https://bit.ly/3Dhtlyc

، (اخبار رسمی): اگر تازه عروس هستید و در هیجان خرید لوازم منزل و جهیزیه روزهای خود را سپری می کنید و یا قصد تغییر دکوراسیون و لوازم خانه خود را قطعا این سوال برای شما هم پیش خواهد آمد که میز کنسول بخریم یا میز کنسول یا...؟ هر دو جز المان های مهم در چیدمان منزل بوده و از نظر کارایی نیز فرق چندانی با هم ندارند.

راهنمای خرید میز کنسول و ویترین استیل
یک نمونه از کنسول های تولید شده در تاپ برنز

میز کنسول یا ویترین را با هم بخریم؟ این اشتباه را هرگز انجام ندهید مگر اینکه سالن پذیرایی و نشیمن شما جدا باشد.

راهنمای خرید میز کنسول و ویترین استیل

اگر تازه عروس هستید و در هیجان خرید لوازم منزل و جهیزیه روزهای خود را سپری می کنید و یا قصد تغییر دکوراسیون و لوازم خانه خود را قطعا این سوال برای شما هم پیش خواهد آمد که میز کنسول بخریم یا میز کنسول یا ؟ میز کنسول یا میز کنسول یا هر دو جز المان های مهم در چیدمان منزل بوده و از نظر کارایی نیز فرق چندانی با هم ندارند. تنها تفاوتی که می توان برای آن ها در نظر گرفت، شیوه به نمایش گذاشتن ظروف داخل آن ها می باشد که هر کدام حسن خود را دارند. در حالت کلی می توان گفت انتخاب بین ویترین یا میز کنسول به نظر شخصی خانم خونه بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: چرا نرده استیل؟

چرا باید میز کنسول داشته باشیم؟

تغییرات در مبلمان همیشه بوده و کنسول ها نیز دست خوش تغییرات زیادی شده اند. یکی از این تغییرات تبدیل آن ها به ویترین است. ویترین ها هم در جنس های چوبی و هم فلزی وجود دارند. طرح آن ها بسیار متنوع بوده و رنگ بندی بیشتری هم به نسبت کنسول ها دارند. اما مهم ترین ویژگی آن ها این است که درب های ویترین استیل شیشه ای است و می توانید درون آن را ببینید به همین خاطر به نام ویترین استیل شهرت داشته و تمام درون خود را به نمایش می گذارد. به همین خاطر اغلب می توانید به عنوان بوفه نیز از آن استفاده کنید. نکته مهمی که در خصوص ویترین وجود دارد این است که برای تزئین بخش بالای آن گزینه های بسیاری پیش رو دارید که عبارتند از:

قرار دادن آینه

می توانید همچون کنسول روی آن آینه بگذارید و حتی شمعدان و نیز روی آن قرار دهید. می توانید آینه را روی دیوار بالای آن هم نصب کرده و روی میز نگذارید.

دیوار بالای آن را تابلو نصب کنید

این نیز گزینه دیگری است که می توانید در دیوار پشت ویترین تابلو های مختلفی با اندازه های گوناگون نصب کنید. همچنین می توانید به جای تابلو از دیوار کوب ها هم استفاده کنید.

لوازم لوکس روی آن قرار دهید

می توانید از جا شمعی ها، جا عودی، گلدان، نگهدارنده کتاب و غیره به عنوان المان های تزئینی روی آن بگذارید.

میز کنسول یا ویترین ، کدامیک بهتر است؟

با توضیحاتی که در بالا بیان کردیم احتمالا انتخاب خود برای خرید ویترین استیل یا میز کنسول را کرده اید. اما اگر باز هم دو دل هستید و نمی دانید که کدام یک از آن ها برای شما مناسب است، می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود آن را انتخاب کنید. به این منظور در ادامه با راهنمای خرید ویترین یا میز کنسول تصمیم نهایی خود را بگیرید.

ویترین به دلیل داشتن پایه های بلند در ارتفاع بالاتری قرار می گیرد. علاوه بر آن به دلیل درب های شیشه ای که دارد می توان بخش داخلی آن را دید و این خود باعث عمیق تر شدن دکوراسیون می شود. بازتاب نور از سطح شیشه باعث می شود که سالن شما بزرگتر و دلباز تر به نظر برسد. از آن جایی که قسمت های پشت ویترین آینه ای است این بازتاب دو برابر می شود. در غیر این صورت اگر سالن شما بزرگ است و محدود نیست می توانید به سراغ کنسول های چوبی و ست با آینه بروید.

کنسول ها درب های چوبی داشته و به همین خاطر درون آن ها دیده نمی شود. اگر به هر دلیلی نمی توانید نظم را در چیدمان داخل کنسول رعایت کنید کنسول آن را از دیده همگان پنهان می کند.

ویترین ها به نسبت کنسول ها تنوع طرح و رنگ بیشتری دارند. حالت فانتزی تر بوده و می توانید در هر رنگی که می خواهید آن را سفارش دهید چرا که متریال سازنده آن از چوب های مصنوعی و فلزی است. در مقابل کنسول ها از چوب طبیعی ساخته شده اند به همین خاطر در تم های رنگی محدودی هستند که معمولا در تناژ های قهوه ای است.

ویترین ها ارزان تر از کنسول هستند

کنسول از چوب طبیعی ساخته می شود بنابراین طبیعی است که قیمت بالاتری خواهد داشت. شیشه و آینه به نسبت چوب و مصنوعات چوبی ارزان تر است. به همین خاطر می توانید با قیمت مناسب تری آن را تهیه کنید. البته تعداد طبقات، ابعاد و طرح ویترین و کنسول و غیره دیگر نکات نیز در قیمت قروش نهایی آن موثر است.

میز کنسول یا ویترین را با هم بخریم؟

این اشتباه را هرگز انجام ندهید مگر اینکه سالن پذیرایی و نشیمن شما جدا باشد. وجود میز کنسول و ویترین استیل باعث می شود دکوراسیون خفه ای داشته و فضا کوچک تر به نظر برسد. اما اگر سالن های شما جدا باشد می توانید کنسول را در سالن پذیرایی و ویترین را در سالن نشمین و یا بالعکس قرار دهید. البته نا گفته نماند که می توانید هر یک از آن ها را به صورت جدا در بخش های مختلف خانه همچون راهرو، پاگرد، سالن و غیره بگذارید. نکته مهمی که باید رعایت کنید این است که هر دو به صورت موازی و یا در رو به روی هم قرار نگیرند.

بیشتر بخوانید : کدام جنس نرده استیل برای فضای باز مناسب است؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل